Ahhhh, welke telefoon???

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
PolitieTed

Berichten: 847
Geregistreerd: 13-11-03
Woonplaats: Delft

Ahhhh, welke telefoon???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-06-04 11:45

Ik wil mijn contract gaan verlengen en dan kan ik er dus een nieuwe telefoon bij krijgen. Ik wil er eentje met camera Cheese! , maar ik word echt helemaal gek , want welke moet ik nou hebben? Ik heb al een beetje rondgezocht, maar volgens de een is het wel een redelijk goede camera en volgens de ander zijn het weer k**foto's... Verward

Ik zit een beetje te twijfelen tussen de volgende telefoons:
- Motorola C550
- Nokia 3200
- Nokia 6610i
- Samsung SGH-X600
- Siemens MC60

Heeft iemand ervaring met een van deze telefoons. Ben met name benieuwd hoe de foto's zijn. PLEASE HELP ME!!

Na de traan van verdriet, komt de glimlach van de herinnering...
Vaarwel lieve Cisco... Rust zacht meisje...


Vanillia

Berichten: 7656
Geregistreerd: 22-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-04 13:45


Kliko

Berichten: 3026
Geregistreerd: 19-01-04
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-04 13:46

Ik zou sowieso een nokia nemen, die zijn erg gebruiksvriendelijk!

:D M2 + 8 :D

Elliot
Berichten: 6441
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-04 15:36

De Samsung E700 heeft erg mooie foto's

Siemens heeft volgens mij redelijke kwaliteit, en Nokia heeft gewoon de beste telefoons vind ik, alleen de camera kwaliteit weet ik niet hoe goed deze is...


Lautjuh123

Berichten: 5174
Geregistreerd: 20-10-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-04 15:39

Ik krijg een telefoon van mn oma voor mn examen Schijnheilig en ik wil de motorola v525! is ook met camera Haha!

Frank

Berichten: 5239
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: Andijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-04 15:44

Mijn vriendin heeft die Samsung E700, en die maakt erge mooie foto's. Mijn broertje heeft de 6610, en die maakt ook nette foto's. Maar wil je mooie foto's, neem dan gewoon een digitale camera!

Ik moet ook weer even een nieuwe telefoon aan mijn werkgever vragen, hij is stuk. En de enige eis die ik stel, is dat er bleutooth op moet zitten. Ivm de vaste nokiacarkit in de auto van mijn werk + mijn privé auto.

We hadden de Lente, we hadden de Zomer, we hadden de Herfst.
Helaas, de Winter nam je mee..

[EA-CO] Diverse stoere, zomerse setjes te koop!

Samantha_

Berichten: 10794
Geregistreerd: 20-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-04 16:32

Ik heb de samsung sgh-x600.
Fijne foon, handig in gebruik. Leuke foto's. Hij kan ook fimpjes maken.
Ik heb in ieder geval nog geen nadelen ontdekken. Wat ik erg fijn vindt, is dat er 2 batterijen bij zitten. Altijd handig.

mirkip

Berichten: 6394
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: (Oost) Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-04 18:05

ik wil even zeggen dat ik tot nu toe de samsung en siemens telefoons de beste kwaliteit vind. (het meeste schokbestendig.. bla bla enz)

Georgette

Berichten: 11632
Geregistreerd: 20-03-03
Woonplaats: Hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-04 18:56

handig topic. Als ik thuis ben, wil ik ook een nieuwe mobiel die foto's kan maken met abonnement.

14-11-'14 Sven ♥
02-06-'17 Quin ♥

www.meesteraap.nl -> Dé webwinkel met musthaves voor schoolgaande kids!

YvonneS
Berichten: 3303
Geregistreerd: 28-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-04 20:09

Ik wou mijn contract vorig ook laten verlengen, maar toen ik dara kwam zei die dat ik beter een nieuwe foon met een nieuw contract kon nemen. Ik heb nu weer een 2 jr abonement en de foon gratis. Als ik me andere contract verlengde moest ik voor dezelfde foon 220 euro bijbetalen.

Zou dus ff goed vragen hoe het allemaal zit. Ik heb btw Orange.

Miss_Blimm
Berichten: 4429
Geregistreerd: 03-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-04 20:29

Wil de nieuwe Nokia 7610... als ik et goed heb. Komt pas over 3 weken uit... Boos! zooooooooo moooooooooooi Lachen heb nu nog de siemens SL55, ook mooi hoor!


Glitch

Berichten: 8457
Geregistreerd: 19-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-04 20:35

Ik heb de motorola V600.
Net nieuw en super goede kwaliteit van foto's en films.
Heb bij de weg vodafone...

Bloeme-Rose (Special D x Gribaldi)
Wieke (Ymte x Leffert)

PolitieTed

Berichten: 847
Geregistreerd: 13-11-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-06-04 11:02

Thanx voor jullie reacties! Ze zijn allen (net als ik op internet al had gevonden) erg uiteenlopend. het is natuurlijk ook erg persoonlijk wat je mooi vindt.
Ik wil trouwens graag foto's ermee kunnen maken, maar meer vor de fun. het hoeven geen hoogstaande foto's te zijn, als je maar een beetje ziet wat het is.
Nokia ben ik zelf ook altijd erg tevreden over, maar die heb ik al zo lang. Vind het eigenlijk wel weer eens leuk om een andere te hebben.
Ik hoorde trouwens dat die samsung X600 erg snel kapot gaat. Heeft iemand hier toevallig ervaring mee?
Oja, ik heb ook gewoon orange en dat wil ik ook zo houden.

Na de traan van verdriet, komt de glimlach van de herinnering...
Vaarwel lieve Cisco... Rust zacht meisje...

Shiloh

Berichten: 19782
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 14:39

PolitieTed schreef:
- Siemens MC60


NIET doen! ik wilde deze eerst ook, maar laat je niet verleiden door de wat goedkopere prijs. De kwaliteit van het schermpje is slecht, de kwaliteit van de foto's nog slechter, en de toetsjes zittten vreselijk los. Nee dan zou ik wat meer geld steken in een andere telefoon.

Ik heb de nokia 6600. Wel een iets groter toestel, maar ik ben er hondstrevreden over, kwaliteit is prima, scherm is mooi, en met een bluetooth hubje voor je computer erbij, kun je er mee doen wat je wilt! prima toestel! maar wel duur Tong uitsteken

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"

Shiloh

Berichten: 19782
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 14:42

ow jah! *tip!*

Als je een telefoon koopt met camera, zorg dat deze telefoon ook de bluetooth functie heeft! Voor een kleine 30 euro koop je een bluetooth hubje voor je computer kopen, en kun je gratis en ontzettend makkelijk allerlei bestnaden uitwisselen tussen je computer en je telefoon. Plaatjes van je computer staan in nog geen 2 seconde op je mobiel, net als dat gemaakte foto's zo op je computer staan. Download ringtones over het internet! en stuur ze gratis naar je mobiel, 2 seconde later heb je gratis en voor niets de leukste ringtones op je mobiel staan!

Echt waar. BLUETOOTH RULES!! een camera is mooi, maar zonder gratis uitwisseling heb je er vrij weinig aan. GA VOOR DE BLUETOOTH functie!

(als je bluetooth hebt kun je niet alleen met een bluetooth hubje voo rje computer bestnaden uitwisselen met je computer, maar ook met andere telefoons. Heeft iemand dus de ringtone die jij wil Knipoog ff je bluetooth aan, en binnen 2 seconde heb jij hem ook, gratis en voor niets!)

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"

deedee19

Berichten: 7928
Geregistreerd: 05-03-02
Woonplaats: Noord noord limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 14:56

Kliko schreef:
Ik zou sowieso een nokia nemen, die zijn erg gebruiksvriendelijk!


En dat is dus weer precies de reden waarom ik voor Siemens ga Haha! Zo zie je zoveel mensen zoveel verschillende meningen.

Het duurde 1 seconde en een liefde was geboren. Ik ben dankbaar dat ik jou nu ken en voor ieder mooi moment dat ik mee mag maken zolang jij hier bij mij bent...

IG: @doorikke

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 15:04

fototoestel op je camera heeft geen nut. Ik heb het ook, maar het zijn flutfoto's van de eerste rang !!!
Nokia is gebruiksvriendelijk, maar ook het eerste weer kapot, zijn niet zo super qua kwaliteit (volgens testen)

Shiloh

Berichten: 19782
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 15:08

Nou ik ben anders ZEER tevreden over de kwaliteit van de foto's van mijn nokia 6600. Ok, je poedersuiker ze natuurlij kniet af laten drukken, maar vind jij maar eens een mobiel die dat wel kan...

De foto's zijn voro een mobiel echt heel erg netjes!

http://groups.msn.com/ingridsworld/dundee.msnw?Page=1 de foto's uit deze map zijn met mijn mobiel genomen!

En ik meot eerlijk zeggen dat ik nokia's juist 1 van de sterkste telefoons vind. Mijn vorige nokia 3410, heb ik weet ik veel hoe vaak laten vallen en hard ook, zelfs een keer van zolder van de trap recht naar beneden gedonderd.. en natuurlijk krasjes, maar NIET kapot. hij werkte nog perfecT!

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"

Neej

Berichten: 17620
Geregistreerd: 25-08-03
Woonplaats: In het huisje bij het boompje en de beestjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 16:37

ik vind nokia telefoons erg gebruiksvriendelijk..
had er ook een, meerdere malen laten vallen en hij deed het nog steeds.. alleen de batterij was bagger..
heb nu een siemens.. even wennen, maar wel een sjiek telefoontje, en dat vind ik bij de nokia's van op dit moment een beetje jammer, ze zijn zo grof..

always bring a banana to a party. bananas are good!
Neej fotografeert! rckfotografie.nl
Ned Lux Int Bel Dk Hr Ch. Forever Texas from ChurchKnights NJK'11 BelW'12 BNLW'14 BNLW'16 AmW'16 NVK'18 VWW'18 DVV'18 AmVW'18 BelVW'18Ollie heeft er een broertje bij: Highclare Rob Roy NJK'17 BNLJCh'17 JW'17 BJWNL'17 BJWBE'17 BEJW'17 Jamie

wabisabi

Berichten: 5008
Geregistreerd: 17-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 16:40

nokia foto's zijn niet zo heel geweldig.

Quarterh0rse

Berichten: 8491
Geregistreerd: 22-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 16:41

ikzelf vind siemens een goeie telefoon..

PolitieTed

Berichten: 847
Geregistreerd: 13-11-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-06-04 16:56

Shiloh schreef:
http://groups.msn.com/ingridsworld/dundee.msnw?Page=1 de foto's uit deze map zijn met mijn mobiel genomen!

Zo die foto's zijn zeker heel erg netjes!!

Pfff, jullie maken het me er niet echt makkelijker op, maar daar had ik natuurlijk ook een beetje om gevraagd. Nogmaals, ik hoef geen superkwaliteit foto's, want dan neem ik wel een digi. Het gaat mij er om dat ik in ieder geval kan zien wát ik gefotografeerd heb. Heb namelijk weleens een toestel gezien waarvan de foto alleen een grote waas was.

Ik ben ook wel een beetje een muts. Ik wil namelijk niet teveel uitgeven aan een nieuwe telefoon, want eigenlijk heb ik helemaal geen nieuwe nodig. De 7210 die ik nu heb doet het nog steeds prima, maar ik vind het wel leuk om weer eens een nieuwe te hebben. De telefoons die ik in het 1e berichtje noem, kan ik gratis of voor heel weinig krijgen bij mijn verlenging van m'n abonnement. Vandaar dat ik er een beetje tussen zit te twijfelen.

Oja, over dat bluetooth; als er infrarood op de telefoon zit kan dat ook. Moet ik ook wel een kabel voor op m'n pc kopen (of een laptop vinden met infrarood), maar werkt volgens mij redelijk hetzelfde.

Zucht, toch nog maar eens alle specificaties vergelijken...

Na de traan van verdriet, komt de glimlach van de herinnering...
Vaarwel lieve Cisco... Rust zacht meisje...

Shiloh

Berichten: 19782
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 19:28

nou persoonlijk vind ik infrarood veel onhandiger, de 2 toestellen moeten echt tegen elkaar aanzitten bij het infrarood gedeelte anders doen ze het niet. Bluetooth kan op 10 meter afstand nog.. echt blauwetand rules!

Ik heb het allebei, infrarood een paar keer geprobeerd te gebruiken.. maar nee...

wat voor abo heb je nu?

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"

PolitieTed

Berichten: 847
Geregistreerd: 13-11-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-06-04 20:05

Heb nu orange 30, maar ga overstappen op 20

Na de traan van verdriet, komt de glimlach van de herinnering...
Vaarwel lieve Cisco... Rust zacht meisje...

Shiloh

Berichten: 19782
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 20:16

het is maar een idee hoor, maar t-mobile heeft een aanbieding van 150 minuten per maand voor 22,50 geloof ik. dit is het abonnement dat ik heb, waar ik gratis mijn nokia 6600 bij kreeg, maar je kunt ook voor andere toestellen kiezen die je erbij wilt hebben. Zoals een motorola, weet niet precies welke, maar het is wel een mooie.

Waarom wil je je abo verlengen als je toch een nieuw toestel wilt, kun je net zo goed overstappen op een andere abo. en je mogelijkheden zijn veel groter. Als je het een beetje op tijd regelt kun je ook nog zorgen voor nummer behoud...

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, Fleur_Laura, koenlover, Mariett, TheNovelist en 132 bezoekers