super mask

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
machogirl

Berichten: 349
Geregistreerd: 21-07-03
Woonplaats: sittard

super mask

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-04 15:59

ik heb sinds kort zo'n supermask gekocht en ik dacht dat et wel goed zou werken, nou ben ik niet de hele dag erbij als mijn paard op wei staat dus ik kan niet goed opletten wat er nou precies gebeurt, maar die man van de stalling zegt dus dat het helemaal niet fijn zit en dat der steeds vliegjes onder zitten Scheve mond nou vraag ik me af of dat nou echt zo is, want het sluit echt helemaal perfect aan zijn hoofd aan... Schijnheilig
wat zouden jullie doen? afdoen en zo'n ouderwets vliegennetje of omlaten?

beautyfull_mickey

Berichten: 5718
Geregistreerd: 04-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-04 16:00

ik heb hem ook pas gekocht voor mickey,ben er heel tevreden over!
we hebben nu tegen de 50 paarden op stal,en echt bijna iedereen heeft zo'n masker,en niemand heeft er problemen mee.
ook de paarden niet Haha!

machogirl

Berichten: 349
Geregistreerd: 21-07-03
Woonplaats: sittard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-04 16:02

ja dat dacht ik ook zo ongeveer.. dus het is geen dierenkwellerij Knipoog

snepje1

Berichten: 444
Geregistreerd: 24-12-03
Woonplaats: Losser

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-04 16:09

Ik heb hem ook. Omdat het weer niet zo best is de laatste tijd hebben wij nog niet echt veel last gehad van vliegen. Ik heb hem drie dagen omgehad en het bevalt super.
De eerste keer vonden de andere paarden marquez heel eng en gingen allemaal van schrik voor hem wegrennen. Marquez dacht dat ze gingen spelen, dus hij rende er vrolijk achteraan Haha! . Dus die andere paarden vonden hem nog enger, gevolg .... een hele galopade door de wei Hyper! .

Nu is iedereen eraan gewend en geeft het geen problemen meer. Ik heb het nog niet meegemaakt dat er een vlieg achter ging zitten.
Het enige waar je voor moet oppasen is dat hij niet heel vies wordt door het rollen, dus regelmatig schoonmaken.

HippoLogic

Berichten: 9558
Geregistreerd: 15-05-04
Woonplaats: Vancouver, BC, Canada

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-04 18:22

Citaat:
Ik heb hem ook. Omdat het weer niet zo best is de laatste tijd hebben wij nog niet echt veel last gehad van vliegen. Ik heb hem drie dagen omgehad en het bevalt super.
Fijn dat hij jou zo goed bevalt Knipoog Was jou paard niet bang toen jij (met vliegenmasker en al) hem uit de wei haalde? Flauw ik weet het...maar ik kon het niet laten, want ik zag al een mens met masker in mijn gedachten. Sorry!

HippoLogic

Berichten: 9558
Geregistreerd: 15-05-04
Woonplaats: Vancouver, BC, Canada

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-04 18:23

Citaat:
Ik heb hem ook. Omdat het weer niet zo best is de laatste tijd hebben wij nog niet echt veel last gehad van vliegen. Ik heb hem drie dagen omgehad en het bevalt super.
Fijn dat hij jou zo goed bevalt Knipoog Was jou paard niet bang toen jij (met vliegenmasker en al) hem uit de wei haalde? Flauw ik weet het...maar ik kon het niet laten, want ik zag al een mens met masker in mijn gedachten. Sorry!

Pauline
Berichten: 12188
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-04 18:50

Dit is het eerste masker dat bij Joris blijft zitten, de rest was binnen het uur af en kapot Haha!

Jellie

Berichten: 10283
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-04 18:53

Wij hebben ook een supermask gekocht voor Flanna en het bevalt ons echt super Haha!

snepje1

Berichten: 444
Geregistreerd: 24-12-03
Woonplaats: Losser

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-04 22:31

PeruaansePas schreef:
Fijn dat hij jou zo goed bevalt Knipoog Was jou paard niet bang toen jij (met vliegenmasker en al) hem uit de wei haalde? Flauw ik weet het...maar ik kon het niet laten, want ik zag al een mens met masker in mijn gedachten. Sorry!


waha kan er wel om lachen hoor! Lijkt me niet zo'n goed plan, marquez komt al niet zo goed uit de wei laat staan met zo'n futuristisch netje om je hoofd Haha!

beautyfull_mickey

Berichten: 5718
Geregistreerd: 04-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-04 22:16

danielle,heb je toch weer de sliertjes omgedaan? Haha!

kwam vandaag langs jullie,en zag dario en macho in de wei staan,en macho met de sliertjes om.
moest ff aan dit toppic denken Haha!

Barvrouwke
Berichten: 3706
Geregistreerd: 24-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-04 22:21

Wat een klereding. Ik weet niet of het aan de maat licht, maar ik heb een haf x arabier en heb een masker voor de arabier gekocht. Nou toen ik dat ding er een dag later weer afhaalde waren al zijn oogharen araf geschuurd, de wimpers gehalfeerd door het schuren en liep ze met half dichte kikkerogen. Dat ding komt er bij haar niet meer op

Sorro

Berichten: 1280
Geregistreerd: 19-04-04
Woonplaats: Schagerbrug

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-04 23:04

Ik gebruik al jaren supermasks, die ik meenam vanuit de USA.
Nog nooit problemen mee gehad, altijd netjes aansluiten en goed doorzichtig.

beautyfull_mickey

Berichten: 5718
Geregistreerd: 04-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-04 23:55

Barvrouwke schreef:
Wat een klereding. Ik weet niet of het aan de maat licht, maar ik heb een haf x arabier en heb een masker voor de arabier gekocht. Nou toen ik dat ding er een dag later weer afhaalde waren al zijn oogharen araf geschuurd, de wimpers gehalfeerd door het schuren en liep ze met half dichte kikkerogen. Dat ding komt er bij haar niet meer op


een dag later?
heb je hem er dan s'nachts mee op laten staan?

Meavey

Berichten: 7556
Geregistreerd: 14-07-02
Woonplaats: Noord Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-04 08:18

Barvrouwke schreef:
Wat een klereding. Ik weet niet of het aan de maat licht, maar ik heb een haf x arabier en heb een masker voor de arabier gekocht. Nou toen ik dat ding er een dag later weer afhaalde waren al zijn oogharen araf geschuurd, de wimpers gehalfeerd door het schuren en liep ze met half dichte kikkerogen. Dat ding komt er bij haar niet meer op

Die was dan duidelijk véél te klein.
Er zit ook een gebruiksaanwijzing bij, dat hij niet tegen de ogen aan moet zitten....
Mijn fries heeft hem ook dag en nacht om, het gehele jaar als bescherming, geen problemen mee hoor.

machogirl

Berichten: 349
Geregistreerd: 21-07-03
Woonplaats: sittard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-04 19:46

jaa galina, ik ben der niet elke ochtend om hem op wei te zetten, dat doet de staleigenaar dan en dan doettie automatisch idd dat sliertjesding om..

snepje1

Berichten: 444
Geregistreerd: 24-12-03
Woonplaats: Losser

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 16:47

Hij mag 's nachts toch niet om? Of ben ik de enige die de gebruiksaanwijzing leest?

machogirl

Berichten: 349
Geregistreerd: 21-07-03
Woonplaats: sittard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-04 16:51

nee tuurlijk mag dat ding 's nachts niet om.. en wie zou dat dan wel doen?? dan zijn der niet eens vliegen;)

Dyonne
Moderator Informatief en Markt
May the horse be with you!

Berichten: 30609
Geregistreerd: 10-03-02
Woonplaats: Nijkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 18:26

In de nachten hoort hij niet om, maar het kan niet zoveel kwaad. Op de vereniging doen ze hem ook laten zitten.
Ik heb er eentje, en hij bevalt super.
Dat afschurende masker, dat betekent dat je het masker veel te klein gekocht heb. Voor mijn pony heb ik maatje paard, dat bevalt prima. Echt een supermasker. Nooit problemen dat er wat onder komt.
Laatst bijgewerkt door Dyonne op 27-06-04 18:27, in het totaal 1 keer bewerkt

Barvrouwke
Berichten: 3706
Geregistreerd: 24-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 18:26

Nou, bij ons staan die paarden er allemaal 24 uur per dag mee zonder problemen, allen die van mij dus. Ik heb dat ding echt 10x gecheckt of ie goed zat, niet tegen de ogen enz. Maar is denk ik toch gaan schuiven Boos!