jamaica heeft alweer iets nieuws

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

jamaica heeft alweer iets nieuws

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-02 19:01

Vandaag had ze een identiteits crisis.
Ze dacht kennelijk dat ze een hondje was.
Midden in de bak had ze een grote kuil gegraven, waar ze met haar voorbenen triomfantelijk in stond.
Had uiteraard weer geen camera bij me natuurlijk

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-02 19:41

Haha, ik heb ook wel eens dat ik denk: ik ga eens iets doen wat niemand van mij verwacht... Verward
Maar jah dat wordt nooit op Bokt gezet. Haha!

Vandaag bijvoorbeeld had ik ook een identiteitscrisis.
Patrick de hoefsmid arriveerde, en omdat ik mijn 'kleine broertje' al zo'n tijd niet gezien had, veranderde ik meteen in... jawel...
een worstelaar.
Heb mijn armen gespreid en meneer werd even gewurgd. Party!!
Maar hij vond het wel goed geloof ik... hij kreeg nog drie zoenen en was dik tevreden.
Misschien zouden meer mannen bij dit verhaal hoefsmid willen worden? *LOL*

Maar goed dat Jamaica geen neiging had om even voor worstelaar te spelen... Knipoog

Dennis

Berichten: 31466
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-02 20:47

Heb je het over hondjes? Wij hebben een zwart hondje van ong 92 cm met een hele dikke buik *LOL* *LOL* *LOL* *LOL* *LOL* . Loopt los in het bos. Als we haar roepen of fluiten komt ze ook. En rent achter trailers aan als ze zich niet laat pakken en we naar huis gaan(laat maar lekker staan, wij gaan!).

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-02 21:17

Barley graaft naar wortels in de wei. daar is de manege eigenaar niet zo blij mee . begerijpelijk. Ze doet het nu gelukkig al minder.

tja in het wild geboren he. Daar leer je zulke dingen

Gwen

Berichten: 15915
Geregistreerd: 20-11-01
Woonplaats: Nabij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-02 23:48

Mijn vorige verzorgpony, een Haf, kwam iedere keer met een hele zwarte snoet van de wei. Op een gegeven moment gingen we toch maar eens kijken hoe dat nou kwam. Had meneer helemaal aan het andere eind van de wei een enorme kuil gegraven, waarin hij stond te wroeten als een everzwijn! En een lol dat'ie had.... *LOL*

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-02 02:15

Tja, Sjakila deed dat ook altijd dat graven. En sinds ze niet meer alleen in de bak stond en er andere paarden bij stonden.. namen die dat allemaal over... Best wel balen eigenlijk, want dit hield in dat we zo'n beetje iedere dag de bak in moesten met een schep om de gaten weer te vullen. Dit waren echt gaten tot kniehoogte Boos!

Natascha

Berichten: 6847
Geregistreerd: 07-02-01
Woonplaats: Ankh Morpork

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-02 09:16

haha kuilengaven, dat doet Lois ook altijd en dat gaat hij zo teleurgesteld staan kijken als ik de kuilen vervolgens weer dicht moet gooien.

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-02 10:15

Jurga heeft eens een poosje in een box gestaan met zand als bodembedekking. Makkelijk uitmesten hoor, totdat mevrouw ging graven en ik elke dag debox weer vlak kon spitten, vooral toen ik daar wegging was het droevig gesteld met die kuil... Cool