SUPERWEDSTRIJD gehad vandaag, 4e van de 43 :)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
alexandra15

Berichten: 2591
Geregistreerd: 09-05-04
Woonplaats: Zeist (vlakbij Utrecht). Spullen daar op te halen, of in Delft, Leiden, Arnhem,Velp, Den Haag, R'dam

SUPERWEDSTRIJD gehad vandaag, 4e van de 43 :)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-04 20:21

Ik had vandaag een superwedstrijd gehad Lachen Ik keek er heel erg tegenop, aangezien de vorige keer het in huizen ook al niet goed ging en ik toen was uitgebeld bij de 3e hindernis, maar nu ging het ZO GOED!
Het was B paarden springen op Stal Brons in Hollandsche Rading OK dan! .
Moeten ze veel vaker springwedstrijden organiseren, het was ook zo druk! Het was een heel mooi terrein en helaas geen geldprijzen.
De bak was wel wat zwaar maar dat merkte je niet echt met rijden.
Jur en ik waren foutloos (hij wilde stoppen voor hindernis 5, maar toen gaf ik hem 2 schoppen en toen dacht hij volgens mij: JA ik ga al, haha Tong uitsteken ). En toen ik klaar was, toen wist ik helemaal niet dat ik foutloos was, want hij had volgens mij 2x de balk aangeraakt, maar gelukkig dus niet hard genoeg Knipoog Ben dus gelukkig lekker gematst en bleven de balken liggen.
Toen mocht ik de barrage rijden, het ging ook super, WEER foutloos en ik had 45 stijlpunten! Nou mijn dag kon niet meer stuk gewoon, ik was zo blij en supertrots op mijn lieve Jurriepurrie, hij had echt zijn best voor me gedaan en ik was heel blij dat ik zo hoog geƫindigd was (ik heb overigens ook cynthia danvers eruit gereden Cool
Het was echt een geslaagde dag en ik heb dus nu al 4 wp in 4 wedstrijden.
Het is bij Jur OF 2 winstpunten(we go for it) OF uitsluiting (ja dag, je denkt toch niet dat ik ga springen?), maf paard is het he *LOL*

INkie

Berichten: 4651
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-04 20:25

gefeliciteerd Lachen

alexandra15

Berichten: 2591
Geregistreerd: 09-05-04
Woonplaats: Zeist (vlakbij Utrecht). Spullen daar op te halen, of in Delft, Leiden, Arnhem,Velp, Den Haag, R'dam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-04 22:52

dankjewel!!

Manda

Berichten: 6545
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-04 09:51

Zo he !! Echt goed. Zo gaat het wel erg snel met je winstpunten Knipoog

rona
Berichten: 2902
Geregistreerd: 30-09-03
Woonplaats: sittard

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-04 10:43

Gefeliciteerd!
Fijn hoor dat het zo goed ging!
Op naar de volgende wedstrijd OK dan!

frunnik
Berichten: 1810
Geregistreerd: 05-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-04 10:46

haha een paard met karakter, dat vind ik de leukste. Gelukkig had hij er gisteren zin in. Dus van harte gefeliciteerd goed hoor!!!