Ik heb zo'n zin om te rijden!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Ik heb zo'n zin om te rijden!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-02-02 17:47

Pff ik heb er vaak overna gedacht om te stoppen met rijden maar dat zou echt niet makkelijk geweest zijn.
Ik zit nu ongeveer een maand zonder pony en daarvoor heb ik ook ongeveer 3 kwart maand niet echt gereden (beetje stappen) en ik heb nu zon zin om te rijden!
Gister was ik bij Ellen op de manege en zag ik iedereen rijden en dan krijg ik dus nog meer zin.
Toen bij mij internet eruit lag (een hele week Huilen ) dacht ik eigenlijk minder aan paarden, nu heb ik weer internet en bok ik weer elke dag dus denk ik elke dag aan paarden.
Argh, ik heb zon zin om te rijden!
Maar zaterdag ga ik naar apeldoorn. Haha!


New-Forest

Berichten: 5463
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-02 18:01

Nog even vol houden meid! Heb ik ook heel lang gehad. Toen heb ik 10 weken niet gereden. Echt errug is dat. Maar zaterdag kan je naar Camila!


Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-02 18:35

Ik heb ook zo'n zin om weer te rijden. maar dat zit er voorlopig niet in. Mag blij zijn als ik in april weer kan rijden.

Och ja ik weet het dus ik houd me dat ook maar steeds voor

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-02-02 18:49

Ja dat lijkt me echt moeilijk, Heike. Eigenlijk moet ik niet zeuren want jij kan véél langer niet rijden.

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-02 18:51

*LOL* Oei kun je nagaan.... Ik heb het vandaag al, terwijl ik zondag voor het laatst gereden heb. Ik zie mijn paardje dan in de stal en denk... Boos! rotwerk ook, ik ga veel liever met Isolda weg, als in dat suffe kantoor te werken.
Maar ja, geen werk, geen geld en geen geld geen paardje.

Sja bij jullie is mijn situatie niets, dan rijd ik nog vaak!

Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-02 18:54

oooh dan vol ik me best wel eens schuldig..
Ik hebhet koud en ben niet helemaal 100% en ik heb dus geen zin om te rijden *schaam*
trouwens ik heb lottie een weekje vrijaf gegeven omdat ie zo z'n best doet de laatste tijd maarja er staan er verder nog zat op stal die ik kan rijden...

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Ethelate

Berichten: 21113
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-02 19:20

idd, lijk me vreselijk!

Ik vind rijden niet het belangrijkste, maar mis het wel als ik het bv een tijd niet gereden heb *vakantie...* en ik ga weer rijden dan heb ik zo iets van: EN dit heb ik gemist! WOW wat is het weer fantasties! *LOL*

En zit ik met een big smile op me bek te rijden... Haha!

Mijn mini’s & Equi Habitat in ontwikkeling volgen? @ethelate op Instagram

Gelukkig is mijn honger om te leren groter dan mijn ego - Mo Gawdet

Mellien
Berichten: 1121
Geregistreerd: 23-03-01
Woonplaats: Warffum

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-02 19:25

En dan zit ik nog te zeuren als ik een dagje niet met Beau weg kan omdat ik de hele dag op school zit. Nou het lijkt me echt niets om zo lang niet te kunnen rijden. Maar... aan alles komt een einde dus ook aan de tijd dat je niet rijden kan. Veel plezier zaterdag bij Camilla Nathalie!

BBL

Berichten: 288
Geregistreerd: 22-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-02 20:13

Mellien schreef:
En dan zit ik nog te zeuren als ik een dagje niet met Beau weg kan omdat ik de hele dag op school zit. Nou het lijkt me echt niets om zo lang niet te kunnen rijden. Maar... aan alles komt een einde dus ook aan de tijd dat je niet rijden kan. Veel plezier zaterdag bij Camilla Nathalie!


Hee Mellien, wat zie ik nu? Heb jij ook een "Beau"? Ik heb ook een paardje dat zo heet...wat grappig zeg!

Nikita

Berichten: 950
Geregistreerd: 07-09-01
Woonplaats: Velp

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-02 16:45

Als ik thuiskom van het rijden en alles nog eens de revu laat passeren (wat er lekker ging en wat niet zo) krijg ik dus alweer kriebels..

Veel plezier zaterdag!

Wie met beide benen op de grond blijft staan, komt niet ver..

#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-02 17:21

ja, het is heel frustrerend. Mijn paardje kan niet meer bereden worden, dus daar kan ik ook niet even stiekem opklimmen. En ik ben net twee weken geleden van de trap gevallen, met als gevolg zwaar gekneusde bekken heup, en schouder. Het paard dat ik bijrij mag ik nu ook niet op van de eigenaren omdat ze vinden dat ik eerst beter moet worden...
allemaal erg frustrerend.

Het ergste is nog dat jij gewoon een manegepaard kan pakken om op te rijden, en ik niet mag en kan rijden i.v.m. blessure van mezelf. Dan maakt het het nog erger (net als heike nu heeft, alleen heike heeft het erger)

Where Life begins and Love never ends <3
6-5-2015 papa en mama geworden van Hanne


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Malenka, sterregoud, tienus63 en 33 bezoekers