New Forest pony eigenaren opgelet....

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
confetti

Berichten: 2152
Geregistreerd: 22-08-01
Woonplaats: breda

New Forest pony eigenaren opgelet....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-02 23:58

Ik weet dan wel niet of het in deze rubriek hoort, maar moet het toch ergens plaatsen. Wij hebben een promotie/showteam opgericht voor het Nederlands New Forest pony stamboek. De bedoeling is om uiteindelijk een team van minstens 20 leden te hebben. Wij zijn dus op zoek naar kinderen en volwassenen die een New Forest pony in bezit hebben of er een rijden, die graag deel willen nemen aan ons team. Wij trainen 1 keer in de 3 weken op zaterdagochtend of middag. Lijkt het je wat, of wil je graag wat meer info, laat het mij dan maar even weten.
Oja, er wordt getraind bij Stal Sintels in Breda.

Gr.Martha

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-02 07:57

ik zou heel graag mee doen maar heb helaas geen vervoer 1 x in de 3 weken naar Breda.
Maar als je leden hebt uit de buurt die me op willen halen. Schijnheilig Haha!
hoeveel kost het om lid te worden enzo?

New-Forest

Berichten: 5463
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-02 16:22

Owh, wat gaaaaf. Zou ontzettend graag lid willen worden, maar het is zo ver weg Huilen Kan het niet ergens anders gehouden worden? Of steeds op verschillende plekken?

Lieke

Berichten: 11351
Geregistreerd: 18-02-01
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-02 16:36

Jammer dat het te ver weg is anders had ik wel gewild Boos!

Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-02 18:57

Ik ken wel iemand met een New-Forest hengst, maar het is denk ik te ver om 1x per week op en neer naar Breda te gaan.

confetti

Berichten: 2152
Geregistreerd: 22-08-01
Woonplaats: breda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-02 21:45

lid worden van het promoteam, kost je slechts je inzet verder niets. Helaas kan ik niet een deel van het showteam ergens anders in Nederland opstarten, daar ik alles pro deo doe. Er zijn al 10 aanmeldingen, dus het gaat de goede kant op Haha! .

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-02 08:09

Is het gewoon gratis?
Hmm, ¡!Ellen!¡ heeft ook een new forest en een 2-paars trailer. Eens even overleggen. Haha!

Wat word er zowel gedaan? Shows gegeven neem ik aan maar waarin? en geef eens wat meer informatie. Lachen
Zijn de trainingen verplicht 1 x in de 3 weken? Want dat is toch best veel..

confetti

Berichten: 2152
Geregistreerd: 22-08-01
Woonplaats: breda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-02 23:40

het is de bedoeling om een carroussel op te richten en van daaruit weer verschillende shows. Wij gaan dan rijden op evenementen zoals Paard en Koets, en kleinere evenementen. Op 14 juli gaan wij naar Sevenum. Verder is het wel aan te raden om eens in de 3 weken te oefenen, ook omdat de proef die wij gaan rijden uit het hoofd moet worden gereden tijdens de shows.
Er is wel nog een vereiste, de pony moet ingeschreven staan in een New Forest stamboek, en erkende papieren hebben.