waar kan je voer halen omgeving Arnhem?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
kaj

Berichten: 3755
Geregistreerd: 08-10-01
Woonplaats: Huissen

waar kan je voer halen omgeving Arnhem?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-02 17:18

Ik woon in Huissen, dit is net naast Arnhem. Nou vraag ik me af waar mensen uit deze omgeving hun voer vandaan halen?

Ik haal mijn voer meestal bij Terberg, daar haal ik dan een zak conditiebrok en een zak granenmix, en af en toe nog een zak zemelen.

Maar dan heb ik ook wel alle mogelijkheden gehad. Volgens mij hebben ze ook nog wel musli maar dan houd het ook op.

Ik zou weleens willen weten waar ik omgeving Arnhem nog meer voer kan halen? Bij de plaatselijke dierenwinkels haal ik af en toe een zak basisbrok maar dit is niet ideaal. Het is duurder en meer keus heb je ook niet.

Ton
Berichten: 126
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-02 17:25

Hallo Kaj,

Voor ons word het voer via de manege bij een groothandel besteld, dus hoeven we zelf niets aan te doen.
Heeft trouwens Welkoop in Elst ook geen paardenvoer?

Groetjes
Ton

Nikita

Berichten: 950
Geregistreerd: 07-09-01
Woonplaats: Velp

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-02 17:47

Hebedo de dierenspeciaalzaak in Oosterbeek heeft een heel uitgebreid paardenassortiment. Ze verkopen zelfs dekens!! Omdat de eigenaresse veel bij ons op stal komt neemt ze het altijd mee voor me, maar volgens mij hebben ze ook een bezorgservice.

Het telefoonnummer is 026 - 333 20 30

kaj

Berichten: 3755
Geregistreerd: 08-10-01
Woonplaats: Huissen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-02 17:59

Thanks! Die in oosterbeek kende ik niet. Zal zeker eens gaan kijken.

En of de welkoop paardenvoer verkoopt weet ik niet eigenlijk? Zal best wel ja.

Het is ook niet zo dat ik niet aan voer kan komen maar ik wilde graag eens wat keuze hebben.

Nog bedankt voor de tips!

Ojasper
Berichten: 1211
Geregistreerd: 29-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-02 20:44

Hoi,

Wij halen ons voer altijd bij de Molenwei in Bemmel, ze hebben daar een breed assortiment aan voer en ruitersportartikelen kan je lekker geld uitgeven *LOL* De molenwei levert evt. ook thuis.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-02 21:10

Ik woon zelf in Arnhem en haal al mijn voer in Didam bij Strijbosch. Dat is voor mij nl. de dichtsbijzijnde PAVO dealer. Ze verkopen daar o.a. het gehele PAVO assortiment. Ook kun je daar altijd terecht voor biest.
Andere echt goed gesorteerde paardenvoederleveranciers ken in niet in deze regio.

Jet

Berichten: 11992
Geregistreerd: 31-01-01
Woonplaats: Anna Paulowna

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-02 01:03

Welkoop winkels verkopen het merk Subli, hebben een website: www.subli.nl . Niet altijd hebben ze alles in voorraad, maar dan kunnen ze het wel bestellen.