jamaica heeft een nieuw spelletje....

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

jamaica heeft een nieuw spelletje....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-02 17:35

Net jamey even los gegooit. Bruno (doberman) liep los, en ging dus steeds de bak in, naar jamey toe.
In plaats van dat jamaica er van door gaat en bruno achter haar aan gaat (zoals het normaal dus gaat) draait jamaica de rollen om.
ZIJ gaat achter bruno aan, en jaagt hem de bak uit. Of als bruno lang de bakrand rent, gaat ze mee rennen.
Hehe, Bruno vind het helemaal geweldig, steeds de bak in, en dan als de donder er weer uit, met een bokkende jamaica achter hem aan Haha!

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-02 17:37

Mijn paard grijpt honden ook als ze los is. En trouwens ook schapen laat ze niet met rust! Haha!

Jasmijn

Berichten: 3757
Geregistreerd: 24-02-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-02 17:52

Een paard bij ons op stal heeft vorige week een haan vermoord Verdrietig Meestal zijn ze wel snel genoeg maar deze was niet zo slim. En erg plat opeens, jakkie.
We hebben wel besloten dat er zo een soort natuurlijke selectie ontstaat, en straks alleen de slimme kippen en hanen overblijven, zodat we straks een super intelligente soort hebben.
De Noord Hollandse Blauwe dames moeten het voortaan van een Assendelfter Krielhaan hebben aangezien echtgenoot er dus niet meer is.

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-02 17:58

Dus straks hebben jullie allemaal paardenbestendige kippen!:D

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-02 18:07

hihi die jamaica. Gaat verder alles goed met haar? Hoe ver ben je nu al met haar?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-02 18:34

*LOL* Kijk maar uit, de mijne begon ook zo, maar die is een beetje doorgeslagen en vermorzelt ze nu als ze de kans krijgt *LOL*

Esther

Berichten: 4144
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-02 21:22

Omega doet dat ook met honden. Onze vorige hond vond het ook wel een leuk spelletje, die dook ook iedere keer precies op tijd de wei/bak weer uit. De hond die we nu hebben vind het ook wel leuk, alleen zoekt hij op kritische momenten bescherming bij mij, gelukkig heeft Omega nog wat ontzag voor mij....
Van mij mag Max wel een keer een opvoedkundige tik krijgen, heeft hij wel even nodig, weet hij dat hij ook best wat ontzag mag hebben voor paarden. Haha!

Miran

Berichten: 4451
Geregistreerd: 10-08-01
Woonplaats: Woubrugge

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-02 09:00

Die van mij is andersom, die gaat staan knuffelen met de labrador die hier op stal staat Lovers

Mirte

Berichten: 2107
Geregistreerd: 18-05-01
Woonplaats: bollendorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-02 16:07

Ik hoop dat je een snelle hond hebt!
Mijn paard is ook zo speels met honden, maar het is soms toch wel gevaarlijk. Dan grijpt hij ze aan hun halsband en gaat er mee spelen. Als je dan nagaat dat het een jack russel is dan kun je misschien al raden hoe het loopt...vliegles.
Haha dat van Jasmijn is wel leuk! Maar ik weet niet of het gaat lukken, er zijn bij ons al meerdere kippen gesplashed en ze lijken nog steeds even achterlijk!