Wat een rot scheids

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
Witvenhester

Berichten: 1107
Geregistreerd: 16-02-04
Woonplaats: den dungen

Wat een rot scheids

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-06-04 00:03

tjonge jonge wie heeft net de wedstrijd gezien. Nederland tjechie.
Wat een mooie eerste helft, en moet je nu kijken 2-3 voor tjechie.
Ze hadden robben er nooit uit moeten halen. Hopelijk winnen ze de volgende wedstrijd. En ik hoop dat duitsland gelijk speelt. En nog een klein kansje voor nederland is. Boos!. Nou voor de mensen die nog niet slapen en nog moeten weltrusten ik ga zo Haha!

zondag krinfinale rijden


FlairS

Berichten: 4755
Geregistreerd: 29-07-02
Woonplaats: Heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-04 00:04

We hebben ons groen en geel geergerd aan die kerel.WAt een H.h.h....(zoals het publiek zong)


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-04 00:05


Stumpertje

Berichten: 371
Geregistreerd: 15-05-04
Woonplaats: Bussum (NH)

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-04 00:07

Ja, poedersuiker hé?? In het 1ste kwartier al 2-1 ofzo, en ik dacht: "chill we gaan echt winnen" zap ik even later terug... is het 2-3!! En wij hebben met een pinkster toernooi van honkbal nog wel 2 tsjechen te logeren gehad!! Boos! ( Knipoog )

Haha! Nationale Jumper Sportdag, Ermelo Haha!
^^Hobbelende Vosjes Pester #27^^
Party!! Bokkende New Forest rijder #2 Party!! Jumper & Dion Lovers

Alocasia

Berichten: 1568
Geregistreerd: 10-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-04 00:12

Ja, wat een rotscheids! Die ene keer dat die Tsjech Van Nistelrooy 'lief' omhelsde. Dat was echt het toppunt!

(Bij HK kan ik niet posten)

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-04 00:13


.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Hobbyhorse, Kopmeeuw, La_Lune, Mutti, nikolletje, Oza04, Sanne_zepp, sasja0705, zasread en 82 bezoekers