kent iemand deze pony? (schimmel ruin lijkt op nico (steffi)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
marfiek

Berichten: 6555
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: 's-Gravenzande

kent iemand deze pony? (schimmel ruin lijkt op nico (steffi)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-02 19:28

hij lijkt dus op nico..op deze foto's lijkt hij best erg ik zal van de week me vriendin eens vragen voor foto's scan ik ze en laat ik ze jullie zien!)

Afbeelding

ik zal je even wat vertellen over deze pony:
hij moet dus een tijdje ziek zijn geweest anders kan het niet zijn dat je hem kent..het was vorig jaar geloof ik maar dat weet ik niet meer zo zeker!

het verhaaltje:


ik zla eens snel een paar foto's van hem scannen (wij noemde hem boris..)
deze pony stond bij de veearts in wassenaar hij had last van vliegjes daar en heel zijn manen en staart zaten onder de korsten zijn staart moest helemaal afgeknipt worden ook rond om de staart wortel ook de manen moesten er helemaal af!
hij is toen bij de hoefsmid van ons komen te staan omdat wij vlak bij de zee woonde en alleeen met zee water zou het over gaan verder had hij er geen last van en kon er gewoon op gereden worden.
zo kwam hij dus bij mijn vriendin terecht we gingen heel vaak met hem naar strand vond hij in het begin erg eng omdat hij nooit een strand had gezien vooral die golven *BRR*
maar goed na dat zeewater ging het steeds beter met de dag zagen we hem opknappen we konden iedere dag lekker met hem rijden ook hoeste hij heel erg daar kreeg hij ook medicijnen voor (erg zware/dure)
dat ging ook steeds bter zijn manen werden weer lang en ook zijn staart hij zal bij zijn baasje wel voor dressuur,springen werden gebruikt!
hij kon heel erg netjes lopen
ook springen deed hij graaag dus ik ben benieuwd..hij is weer terug gegaan naar die mensen maar wie die mensen nou zijn?"? geen idee

weten jullie misschien iets? de foto's komen heel snel..

p.s op deze foto lijkt hij opzich ook best wel..:

Afbeelding

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-02 19:41

Had ie zijn neus kapot van de neusriem? Tenminste kapot...in ieder geval zag je de zwarte huid eronder.

We hebben een pony op stal staan en die heet nu silverboy. Hij kwam ook van een dierenarts. misschien ie ie het wel.

marfiek

Berichten: 6555
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: 's-Gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-02 19:59

dat zou best eens kunnen ik kan me het allemaal niet zo super goed meer herinnneren..maar lijkt de pony op die foto's want daar is hij lijkt heij best sprekend op ik zal snel foto's scannen hoe oud is die pony bij jullie?

Lunatic

Berichten: 737
Geregistreerd: 01-06-01
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-02 00:13

Steffi vertelde dat hij M2 dressuur is geweest en hij is 23 jaar, dacht ik.
Ik zou zeggen vraag het aan Steffi, die kan het zo aan de eigenaresse vragen. Het is een New Forest pony.

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-02 18:32

Ik weet niet hoe oud hij is. maar hij is beslist al op leeftijd. Hij lijkt best veel op de foto's.

maar ik dacht dat het een welsh was. Zaten geen papieren bij toen

Nintu

Berichten: 4304
Geregistreerd: 16-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-02 19:50

Nee het is "mijn" Nico niet hoor!
Marfiek had me al ge-pb't maar het is hem niet.
Hij is een New Forest ja.

Steffi