En nu is mijn baby een ruintje...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Tatt_x

Berichten: 807
Geregistreerd: 27-02-04
Woonplaats: Belgiƫ

En nu is mijn baby een ruintje...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-04 14:28

Eindelijk heb ik toch de stap gezet om mijn 1,5 jaar oude hengstje te laten castreren.De dierenarts zei dat het heel verstandig was,omdat het een rage werd om een hengst te houden,zonder dat er bij nagedacht werd wat er allemaal kon gebeuren...

Dus eerst hebben ze hem groggy gespoten,en stond ie daar te waggelen in zijn stalletje Ach gut Was echt sow zielug...En het was ook heel erg dat ie,vanwege zijn verdoving,de hele dag niets mocht eten Ach gut Mun arme dikkie....

Uit de stal gesleurd ( hij geraakte er bijna niet uit arm schatje) en toen nog 2 spuiten in de hals,en langs elke kant van de teelbal ook nog een spuit.En hij was zo lief Lovers En hebben ze dat nog in de regen ook nog moeten doen Ach gut

En dus nu heb ik een ruintje Lovers Nu zal hij veel liever gaan worden,want het was echt niet meer te doen met dat 'baasje spelen' bijten,steigeren en klauwen....Voor de rest was ie wel heel lief hoor,maar alleen dat al,daar blijf je dood onder

Arm dier...Maar hij word nu extra verwend hoor,en hij staat al weer helemaal dartel in zijn stal...Elke dag moeten we er 10 min. mee gaan wandelen Lachen

En nu heb ik een 'homo' hihi Ach gut Hij beseft het zelf nog niet hoor...Maar hij is al zo een echt barbiepaardje Haha! En nu nog erger want hij wou gister de handtas van mun moeder stelen Haha! hihi

Ik houdt de teelballen bij,en mun moeder vind dat zo vies *LOL*

-xxx- Moi

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-04 14:30

ieeeh ik zou het ook niet zo lekker vinden om de ballen van mijn paard in een emmertje te houden *jak*

fijn at het allemaalzo goed is verlopen.
Hopelijk geneest alles voorspoedig

Natasjavegas
Berichten: 598
Geregistreerd: 30-09-03
Woonplaats: nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-04 16:32

gheheh leuk man om zijn ballen te houdenw el raar idee hoowr.
Kijk dit zijn de ballen van mijn paardje hahaha.

Veel succes met hem verders hoop dat hij braaf zal worden.

Monster

Berichten: 9515
Geregistreerd: 04-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-04 18:29

je hebt een "H E T"!
heb je ook geholpen of niet??