wat een spin al niet kan aanrichten...

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

 
 
Bollee

Berichten: 475
Geregistreerd: 03-04-04
Woonplaats: Leidschendam

wat een spin al niet kan aanrichten...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-06-04 15:11

ten eerste...
Gisternacht, drie uur, vijand gesingaleerd!! *spin aan een draadje vlak boven me dekens*. Met zwaard en schild direct klaargemaakt voor aanval! *vliegenmepper en kussen*...
Toch was de viand te gevaarlijk om zo aan te vallen *spin deed 'eng', steeds die poten uittrekken en weer intrekken*
Dus ik ging over op de atoombommen! *kussen naar hem gooien*
Atoombommen eigenlijk nogal groot, dus het leek me beter om over te gaan op de stinkbommen! *sokken gooien*
hierdoor is de vijand gevlucht, ik heb een sluiptocht gehouden *heel bang zoekend door me kamer gelopen*
Vijand heeft zich verborgen kunnen houden *spin niet meer gevonden*

ten tweede...
Na een levensgevaarlijke rit op mijn cowboypaard over de prairy *zonder zadel op donkey lekker in de buitenbak* wilde ik afstijgen...
Tot de vijand werd gesingaleerd! *spin in zijn manen*
Door het plotselinge opduiken leek het me beter te vluchten *zo snel mogelijk van me paard afgestruikeld*
Maar daarbij heb ik letsel opgelopen *me enkel verzwikt*
Mijn paard die gevoelig is voor de vijanden sprong opzij *donkey was van mijn wilde gedoe geschrokken en sprong dus opzij*
waarbij ik weer letsel heb opgelopen *hij sprong op mijn teen en die is nu blauw...*
vijand heeft zich daarna weer goed verborgen weten te houden *spin niet meer terug gevonden*...

ik HAAT spinnen!! Haha!

Hallo??


missnynke

Berichten: 8492
Geregistreerd: 11-05-02
Woonplaats: Hallum

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-04 15:15

tip: men neme een glas en een tijdschrift/ansichtkaart.
stap 2:men stoppe de spin zonder die aan te raken in het glas, en schuift meteen het papier eroverheen zodat hij niet kan ontsnappen stap3: men late de spin buiten weer vrij

050206051012

Berichten: 27515
Geregistreerd: 21-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-04 15:16

missnynke schreef:
tip: men neme een glas en een tijdschrift/ansichtkaart.
stap 2:men stoppe de spin zonder die aan te raken in het glas, en schuift meteen het papier eroverheen zodat hij niet kan ontsnappen stap3: men late de spin buiten weer vrij


Mijn stap 3 zou anders zijn: men zet zijn maat 46 op de spin... Schijnheilig

Bollee

Berichten: 475
Geregistreerd: 03-04-04
Woonplaats: Leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-06-04 15:18

ikke = allergisch om minstens 10 cm bij die spin in de buurt te komen Schijnheilig

Hallo??

Dyyy

Berichten: 5360
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: Geleen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-04 15:21

Bah ja! Spinnen ieks! Maar je vehaal komt best wel heel grappig over Knipoog

B+2 (21.06.'09)

Clubkampioenschappen LRV Thull; derde met 199 & 200 pnt (21.03.'10)

Natascha

Berichten: 6847
Geregistreerd: 07-02-01
Woonplaats: Ankh Morpork

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-04 15:37

hahaha, zo ken ik er meer. Een vriendin van me heeft een groot stoer zwart ridderpaard. Zelf ziet ze er ook niet watjesachtig uit. Totdat spinnen ter sprake komen. Ik heel rustig "er zit een beestje op je rug". "toch geen spin?"zei ze. Nee, een beestje. "je houdt me voor de gek, het is echt een spin" zegt ze zo onderhand in paniek door d'r eigen gestress. Trekt ze d'r t-shirt uit en gaat ze in d'r bh in het bos als een gek om d'r heen zitten meppen. Ondertussen is het paard ook lichtelijk opgewonden van al het gedoe en ik lig compleet in een deuk. Zij in d'r bh wild zwaaiend met tshirt op d'r grote paard met vliegendeken (Land van Ooit outfit) Haha! . 700 kilo wild paardenvlees onder d'r kont en helemaal over de rooie gaan van een ielepielerig spinnetje dat eigenlijk een vliegbeest was *LOL*

Niets zo charmant als een paard in her land.

EngeltjeS

Berichten: 16627
Geregistreerd: 06-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-04 15:43

hahahahahaaha, als ik een spin op mn bed heb, pak ik Hond (de poes Tong uitsteken) en dan zeg ik "Spinnetje" en dan zoekt ze hem, en als ze hem heeft dan verm**rd ze het spinnetje.... met een pijnlijk einde.... *pootje voor pootje*:S


Joets

Berichten: 1630
Geregistreerd: 08-05-03
Woonplaats: Horst

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-04 15:48

Whoei spinnen.
Nooit van mijn leven bang voor geweest.
Totdat een meisje bij ons op de manege heel hard begon te krijsen bij het zien van een spin.
Telkens weer.. en toen is er een trauma overgesprongen en ben ik ook bang voor spinnen :s

Joets: Ook wel bekend als SuperKrabbelJoets. Haar pb-box staat altijd voor u open als u behoefte heeft aan een luisterend oog of lezende oortjes. Bovendien biedt ze u graag hulp bij het opstellen van mailtjes en krabbels waar u zelf niet meer uit komt. Hierbij moet melding gemaakt worden van het feit dat ze zelf redelijk impulsief is en totaal niet spoort. Wanneer u zelf dat talent niet bezit kunnen haar acties en mails als schokkend ervaren worden.

Brendageene
Berichten: 1497
Geregistreerd: 12-07-03
Woonplaats: Den Bommel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-04 15:52

Devica schreef:
hahahahahaaha, als ik een spin op mn bed heb, pak ik Hond (de poes Tong uitsteken) en dan zeg ik "Spinnetje" en dan zoekt ze hem, en als ze hem heeft dan verm**rd ze het spinnetje.... met een pijnlijk einde.... *pootje voor pootje*:S


ja mijn kat vindt spinnen ook heel boeiend. Maar alleen kijken hoor... Tot ze ergens onder kruipen en dan tegen mij miauwen en zielig kijken Verdrietig Haal hem terug.... Scheve mond Maar vorige week kwam hij wel binnen met toen nog een levende koolmees. Echt nuttig maakt hij zichzelf dus niet Haha!

Ik ben ook als de dood voor spinnen, als er een in mn kamer zit en mn moeder is niet thuis om hem weg te halen slaap ik op de bank hoor Schijnheilig

Zonnebloem

Berichten: 6288
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Volendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-04 16:12

Dan heb ik zeker een aparte kat want als er een iets grotere *lees zwart en harige* spin lanskomt gaat ie ernaar blazen Haha!
Dus mijn kat en ik passen bij elkaar want ik ga ook rennen als er 1 voorbij komt.

Sterker dan de dood is de herinnering die blijft...
9 januari 2013 bevallen van een gezonde jongen: Jeroen.

Siggy

Berichten: 1730
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: de Eifel in Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-04 16:25

Geweldig, ik zit met tranen in mijn ogen van het lachen achter mijn computer. Verhaal van vriendin in bh in het bos is net zo geweldig...
en vooral herkenbaar, ik ben zelf ook zo'n held op sokken en ben nog wel dierenarts assistente, de meest gevaarlijke honden/paarden/katten/konijnen zijn geen probleem, maar o jee, als er een ieniemienie spinnetje in beeld komt, dan ben ik vertrokken. Ik heb 1x in de praktijk meegemaakt dat er een spin op de balie zat (nee, geen huisdier godzijdank), alle asssistentes stonden bevend toe te kijken hoe uiteindelijk een klant hem voor ons verwijderd heeft (schaam, schaam)

Who can say
where the road goes
where the day flows
- only time

RelarDevi
Berichten: 26954
Geregistreerd: 23-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-04 16:28

haha, je brengt het heel grappig over.. Maar beterschap met je teen & enkel..

Die verhaal van Siggy, haha die is leuk *LOL*

EngeltjeS

Berichten: 16627
Geregistreerd: 06-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-04 16:29

haha ja doet mijn poes ook:P als het een grote zwarte spin is( die altijd met zn 2e zijn) daar blaast ze tegen, en dan komt Milas (onze hond) en die pakt hem, en dan kijk ze zo van: OPgeruimd staat netjes....
arme spinnen:P


Hazna

Berichten: 142
Geregistreerd: 19-03-04
Woonplaats: Sprundel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-04 16:37

Het is wel heel grappig, maar je doet jezelf wel wat aan zeg. Midden in de nacht op zoek naar een verdwenen spin en een zere teen en enkel, alleen maar door een spin! Dan kun je hem beter volgens de tip van missnynke rustig verwijderen. Dan slaap je ook beter als je zeker weet dat hij weg is.

Freggel

Berichten: 3232
Geregistreerd: 21-04-03
Woonplaats: Freggelgrot

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-04 16:50

Afbeelding

Heerlijk verhaal, zelf ben ik ook niet dol op spinnen maar zo ernstig heb ik het gelukkig niet,

My horse is a real gentleman. When we go over a Fence, he insists on ladies first

Principieel gezien ben ik tegen principes.

joke20

Berichten: 11092
Geregistreerd: 23-02-04
Woonplaats: Hoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-04 17:33

hahaha geweldig Haha!

Happy in me eigen huis met mijn 2 katjes Joris en Lana

NehnaDagmar

Berichten: 3949
Geregistreerd: 31-03-04
Woonplaats: Roden

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-04 18:20

Nou heb et zelfde als jou hoor Lachen
Maar heb van mn vriend een insectenvanger gekregen
Helpt heel goed.. behalve voor grote langpoten want die passen er niet in


_Tanja_

Berichten: 5860
Geregistreerd: 21-12-02
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-04 19:09

whahahah grappig verteld zo *LOL*
Maatr ik ken het probleem Bloos

Time flies when you're having fun!
Hij is eindelijk van mij :D
[RT-HAW] Brendon (fries) voor het eerst op HAW

Monster

Berichten: 9515
Geregistreerd: 04-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-04 19:23

ieehehhllll spinnen, als ik een spin zie, is mijn eerste reactie(als ik thuis ben; "MAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAMMMMM EEEEEEEEEEEEN SPPPPPPPPIIIIIIIHHHIIIINNNNNNNNNNN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!" dan komen ze"rustig aan geen paniek" naa, wel paniek dus!!

laatst liep er een spin van 15 cm doorsnede door het economie lokaal, je wil niej weten hoe erg vriendinnen en ik(lees 1 vriendin en ik) de hele school bij elkaar gilde, we moesten daarna heel stil zitten, want hij liep boven ons hoofd *zoekt naar kotssmiley*

zo, en dan nu tijd voor een wijntje..

Justy

Berichten: 31631
Geregistreerd: 26-02-04
Woonplaats: Waar het altijd vakantie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-04 19:26

Die kleintjes doen me niks. Die langpoten ook niet, die til ik op en zet ik buiten neer. Maar die grote zwarte harige..... Brrrrrrrrr.... Scheve mond

Ik zat een paar jaa geleden een keer op mijn bed met iemand te bellen toen mijn oog viel op zo'n joekel, zeker 4 cm in doorsnee en pikzwart, en op anderhalve meter afstand van mijn hoofdkussen!!! Bloos! (Mijn matras lag op de grond). Ik tegen diegene aan de telefoon: "Ik moet ophangen, er zit een spin!" Bam, hoorn erop Clown Ik mijn vader gebeld ( Haha! )

Ik: "Papa d'r zit een hele grote spin..." (grote meid van 19 woonde op zichzelf Tong uitsteken )
Pa: "Je denkt toch niet dat ik nu langs ga komen om hem weg te halen he?"
Ik: "Eeuh.... Nee... Schijnheilig *Aaaah hij bewoog!! Nagelbijten / Gniffelen * Maar wat moet ik nou doen? Ik maak hem dood!"
Pa: "Nee, niet doen, dat is zonde"
Ik: "Ja eeuh, wat dan? *Aaaaaah hij bewoog weer Nagelbijten / Gniffelen"
Pa: "Zet 'm buiten?"
Ik: "Echt niet!! Ik verzin wel wat..."

Bam, hoorn erop.

Tijdens dit gesprek heb ik mijn oog niet van de spin afgehouden, ik denk, die moet ik in de gaten houden want als 'ie dadelijk weg is doe ik echt geen oog dicht.... Hij zat er dan ook nog toen ik ophing.
Ik heb nog een kwartier als in trance naar dat beest zitten staren, en toen had ik genoeg moed opgevat om actie te ondernemen.... Nagelbijten / Gniffelen

Ik pakte een krant en rolde hem op. Ik zou hem kapotslaan Cool . Maar: De spin had zich precies in een hoekje onder de plint verschanst... Zo kon ik hem niet raken dus hij moest zich eerst verplaatsen.... Ik eens voorzichtig met die krant in dat hoekje gepord.... BEGINT DAT BEEST TE RENNEN ZEG IK JE!!! De rillingen liepen over mijn rug en ik begon als een idioot erop in te meppen Haha! Ik heb geloof ik wel 3 minuten gehakt tot ik durfde te kijken of hij nog leefde... Hij was natuurlijk uitgesmeerd over de vloer Clown

Later belde mijn vader wat ik met de spin gedaan had.... "Eeeuh, die heb ik buiten gezet Schijnheilig " Ja, spinnen.....

[UK][SONG] Witness Kom je even luisteren? :)ddd

c_alsemgeest

Berichten: 20565
Geregistreerd: 18-01-04
Woonplaats: Ergens tussen Den Haag en Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-04 19:29

een vriendin van mij redde heel trots een klein spinnetje dat aan een draadje bungelde aan mijn tas...
Het draadje zat aan haar vinger en het spinnetje hing eraan *zij met hele trotse blik*
totdat het spinnetje naar boven begon te kruipen Scheve mond
Toen stond ze hysterisch gillend (inclusief spin + draadje aan haar vinger bungelend) te springen midden in een eetcafé Haha!

Warina (Commandeur x Krawall)
United (Havidoff x Jazz x Wisconsin)
Jam Session (Don Tango B x Krack C x Jazz)
Igor HR (Sorento x Jazz x Zuidhorn)

lindatje

Berichten: 5856
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-04 19:32

Whaha Justy geweldig! Haha!

Zelf ben ik nogal apart. Voor kleine spinnetjes ben ik "bang" maar vogelspinnen ofzo vind ik geweldig! Als ik de kans kreeg dan ging ik ermee op de foto enzo .
Slangen en krokodillen vind ik trouwens ook erg leuk, maar daar gaat het topic niet over Schijnheilig

:brr:

RelarDevi
Berichten: 26954
Geregistreerd: 23-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-04 19:49

lindatje schreef:
Whaha Justy geweldig! Haha!

Zelf ben ik nogal apart. Voor kleine spinnetjes ben ik "bang" maar vogelspinnen ofzo vind ik geweldig! Als ik de kans kreeg dan ging ik ermee op de foto enzo .
Slangen en krokodillen vind ik trouwens ook erg leuk, maar daar gaat het topic niet over Schijnheilig


Heb ik ook haha, maar ik ben toch allerbangst voor de motten ( ik had eens een mot van 4/5 cm doorsnede in mijn kamer en nu heb ik trauma's aan over gehouden)

laurae

Berichten: 1530
Geregistreerd: 12-02-03
Woonplaats: assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-04 19:52

hahahaha, hoe herkenbaar.

Toen ik nog op kamers woonde sloeg ik op een avond mijn dekbed open om te gaan slapen en wat lag daar± Jawel, spinnemans. Ik heb eerst een kwartier verstijfd naar dat ding zitten kijken en toen de moed gekregen om te bewegen richting telefoon om vriendje te bellen. Die zat op dat moment in apeldoorn en ik in groningen, dus ik had nog niet verwacht dat hij mij zou komen helpen Tong uitsteken , maar een beetje geestelijke steun had ik toch wel verwacht. Je raad het al, die lachte mij vierkant uit.

Toch maar alle moed bij elkaar geraapt en bedacht dat ik hem wel op zou durven zuigen. Zit immers een lange slang aan dus dan hoefde ik niet dichter dan 1 meter bij dat ding in de buurt te komen. Maar toen ik weer naar mijn bed terugkeerde met stofzuiger was spinnenmans verdwenen Nagelbijten / Gniffelen . Aangezien mijn kamer een grote ruimte was en ik dus geen apparte kamer met bank had waar ik op kon gaan slapen moest ik dat ding toch weervinden. Ik ben toen op mijn kleine bankje die haaks op mijn bed stond gaan staan, en heb zo heel voorzichtig mijn deken er af gehaald. Spin kwam zowaar tevoorschijn en die heb ik heel dapper opgezogen. Vervolgens stofzuiger in de hal gezet en niet meer aan willen denken dat ze daar weer uit kunnen kruipen, en al mijn lakens ed in de wasmachine gegooid.

Ik heb nog steeds echt geen oog dichtgedaan die nacht Haha!

aimar
Berichten: 20
Geregistreerd: 04-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-04 20:05

Ik moet eigenlijk wel lachen, hoewel ik juist hetzelfde ben Bloos!
Zo kwam er een paar weken geleden ineens een spin achter mijn luikje vandaan (op mijn kot/kamer), was juist met mijn mama aan de telefoon. Goed dat ik op een bureaustoel zat, want dat was: spin in zicht, meter achteruit. Mijn ma was mij dus vierkant aan het uitlachen en tips aan het geven.
Ma: sla hem dood.
Ik Heel in paniek: gaat niet want die zit op mijn schilderij.
Ma: pak dan een spuitbus.
Toen maar es neergelegd, spuitbus gaan halen maar aangezien ik niet dichter als een meter durfde, spoot ik erlangs en kroop hij onder mijn schilderij. Toen ben ik maar naar mijn vriend gegaan en een uurtje mee zijn les gaan volgen Bloos! .
En de spinnen hebben het dit jaar op mij gemunt. Heb er al zeker 4 binnen gehad op mijn kot op 2 weken. En op mijn slaapkamer thuis, kwam er ook ineens 1 over mijn cursus aangekropen.
Eigenlijk erg. Schrik voor zo'n klein beestje, maar paarden (stukken zwaarder en groter en...) zijn het liefste van al Tong uitsteken


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: hoogendroog, Mariska_vD, Rhinocornn, Rodevlinder, SemrushBot, siloux, Tomboy0, wend2009 en 25 bezoekers