Ook mijn verslag van Ede

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
WestBest
Berichten: 2458
Geregistreerd: 19-12-03
Woonplaats: A1-lokatie

Ook mijn verslag van Ede

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-06-04 07:45

Helaas een domper op mijn mooie dag gister.

Dressuur ging goed, springen foutloos. cross een weigering (omdat mijn voorganger nog stond te weigeren bij de piano. tsja, dan gaat Oeste zich afvragen waarom hij wél naar beneden moet). Verder ging het SUPER!
Echt kicken! Hyper!

Echter, bij aankomst bij de veewagen, verstapt Oeste zich en is meteen stokkreupel Verdrietig . Gelukkig had mijn eigen dierenarts 'dienst' gister bij de cross, dus hij heeft meteen gekeken. Waarschijnlijk zijn pees. Dus stappen, koelen en Traumeel.

Ik laat vanmiddag mijn DA komen voor een scan van de pees. Vanochtend liep hij ook nog op drie benen (wordt na een tijdje stappen wel iets beter). Maar hopen dat dit goed afloopt!

Ben nieuwsgierig naar de uitslag van de cross. Zetten ze vandaag hopelijk op de site.


Maartje__

Berichten: 7413
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Somewhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-04 08:32

Dat is kl*te, heb j eindelijk zo goed gecrosst, is hij kreupel. Na iig fijn dat je goed heb gecrosst, en veel succes nog met zn pees!

Enjoy the little things. One day you will look back and realize they were the big things!

Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-04 08:46

Oh balen!!!

Ik zag je gister nog over de laatste hindernis komen dat zag er goed uit! Echt sh*t dat het dan zo moet aflopen! Hopelijk is de blessure niet al te ernstig en is hij er zo weer bovenop!

De cross heb je iig lekker afgelegd! Super! Ik vond de trap wat te hoog gegrepene voor de B hoor! Bijna geen een paard heb ik daar echt zonder twijfels naar beneden zien springen. Van mij hadden ze echt daar een jury neer moeten zetten want veel ruiters reden er ook zo ontzettend slecht opaf!
Laatst bijgewerkt door Sjaan op 18-06-04 08:48, in het totaal 1 keer bewerkt

anydale

Berichten: 3486
Geregistreerd: 22-08-02
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-04 08:47

Aaah lastig, had jij misschien een schimmeltje dan..?
Heb wel een stokkreupel schimmeltje gezien Scheve mond
Nou veel sterkte dan met hem..!

Da's ook banketstaaf dan, als je voorganger daar staat te weigeren en jij dan ook gelijk een weigering, maja verder super hoor..!
Ik vond het wel een mooie cross, wel pittig hoor..!

Eindelijk mijn eigen paard!
Bantano (v. Santano) B+19 in 7 wedstrijden :D
L1 + 11 (debuut 194 en 208) in 4 wedstrijden

gomir

Berichten: 25523
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-04 08:48

Wat balen zeg...Verdrietig

Gaat het zo goed en dan ga je toch met een kreupel paard terug Verdrietig Hopelijk valt het mee en is er niets met de pees

Succes met hem iig

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

gomir

Berichten: 25523
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-04 08:55

Die voorganger moest toch plaats maken Verward Ik moest iig ook aan de kant voor mijn achtervolger Knipoog

De uitslagen staan er trouwens op Je was tweede! Party!! (evengoed maar gefeliciteerd Ach gut )
Ik was lekker laatste van de mensen die niet uitgesloten waren Knipoog Is ook wel logisch met 40 strafpunten in het springen en 30 in de cross + tijdfouten en een heel matige dressuurproef...Lachen Maar ik heb de finish gehaald Clown

Ze had trouwens een schimmeltje Anydale

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-04 08:56

Jeetje dat is balen... Rijd je een cross helemaal netjes uit, raakt-ie kreupel door zo'n stomme verstapping. Sterkte joh, en iig van harte met je mooie plaatsing! Party!!

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

WestBest
Berichten: 2458
Geregistreerd: 19-12-03
Woonplaats: A1-lokatie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-06-04 09:00

anydale"]
Aaah lastig, had jij misschien een schimmeltje dan..?
Heb wel een stokkreupel schimmeltje gezien Scheve mond
[/quote]

Da's die van mij geweest ja. Ik had tranen in mijn ogen toen hij zo slecht liep. Het deed hem echt zeer! Hij zou zich liever doodlopen dan gaan kreupelen, dus het zegt heel wat dat hij het zo toont.

[quote="anydale schreef:
Da's ook banketstaaflig dan, als je voorganger daar staat te weigeren en jij dan ook gelijk een weigering, maja verder super hoor..!
Ik vond het wel een mooie cross, wel pittig hoor..!


Tsja, volgens mij had de hindernisjury eerder moeten ingrijpen. Maar ja, oliebol happens.

Vond de cross verder niet heel erg moeilijk, maar wel heel mooi.

Alleen de slang (waarvan ik steeds dacht dat het een varaan was) vond ik totaal niet in het landschap passen en verder was het opvallend dat de bouwer heel veel hindernissen naast bomen met laaghangende takken heeft gezet!

WestBest
Berichten: 2458
Geregistreerd: 19-12-03
Woonplaats: A1-lokatie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-06-04 09:03

wow! ik hoor nu dus dat ik tweede was. GAAAAFFFF!!!!!

WestBest
Berichten: 2458
Geregistreerd: 19-12-03
Woonplaats: A1-lokatie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-06-04 09:25

Ze hebben blijkbaar mijn weigering niet geteld. Ik dacht dat stil-staan een weigering was? Hij ging namelijk niet vloeiend door.

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-04 09:27

Even stilstaan mag volgens mij (maar ja, wat is 'stilstaan' precies, hoeveel seconden is dat?), zolang hij maar geen pasje achteruit doet. Of je hebt idd geluk gehad met een soepele hindernisjury. Knipoog

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Scum

Berichten: 33098
Geregistreerd: 11-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-04 10:22

Bij de waterbak en bij afsprongen mogen de paarden twijfelen, dat staat in het reglement.

Ede mag dan wel een mooie cross zijn, maar elk jaar is daar wel hetzelfde gezeik met voorgangers die ergens staan te weigeren en door het hindernispersoneel niet aan de kant gezet worden.

Ik heb alvast de namen van mijn voorgangers gekeken zodat (als ik bij de waterbak kom) ik kan roepen "Truusje.... aan de kant, Scum komt eraan!" Haha! Dan moet ik natuurlijk wel zover komen tot de waterbak...
Keigaaf dat je 2e bent Missmuts. Heb je nou je prijs gemist? Huilen

WestBest
Berichten: 2458
Geregistreerd: 19-12-03
Woonplaats: A1-lokatie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-06-04 10:30

Hij heeft idd getwijfeld, maar niet heel lang. Dus misschien ben ik echt verdiend 2e geworden...haha. en dat voor mijn tweede cross!!

Vond het heel stoer dat ik twee mensen heb ingehaald!

Yep, heb mijn prijs gemist. Ga vragen of ik het vanavond mag ophalen. Was ten slotte niet vrijwillig weggegaan...


WestBest
Berichten: 2458
Geregistreerd: 19-12-03
Woonplaats: A1-lokatie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-06-04 10:50

Het water in 'motiveren':

Afbeelding

En belonen!

Afbeelding

Maartje__

Berichten: 7413
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Somewhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-04 11:01

ben jij dat? Dan heb ik jouw gister gezien!

Enjoy the little things. One day you will look back and realize they were the big things!

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-04 11:03

Wij hebben de video nog niet eens bekeken... Bloos!

Vanavond maar ff doen en dan hopelijk meteen stills maken, Lau wil ook een fototopic! *LOL*

Wat een mooie combi trouwens, dat zwart/wit op een schimmel met donkere manen! Cool

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Margon

Berichten: 19689
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-04 11:04

Leuke foto's hoor!
Echt klote dattie stokkreupel werd terwijl je de cross zo lekker had gereden Ach gut

Live,LOve,'ndLaugh

Maartje__

Berichten: 7413
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Somewhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-04 11:04

Ik wacht vol ongeduld op de foto's van Paul van Oers!

Enjoy the little things. One day you will look back and realize they were the big things!

WestBest
Berichten: 2458
Geregistreerd: 19-12-03
Woonplaats: A1-lokatie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-06-04 11:07

maartjuh schreef:
ben jij dat? Dan heb ik jouw gister gezien!

ik jou ook? Verward

Dit is voordeel van enthousiaste vader annex supporter. Helaas zijn spring-foto's niets geworden (bewogen Nagelbijten / Gniffelen we gingen ook wel erg hard)

Maartje__

Berichten: 7413
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Somewhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-04 11:09

Nee waarschijnelijk niet Tong uitsteken... rosanrosan van bokt heeft ook zwart wit, dus jij viel mij om die reden op. Maar rosanrosan moest niet rijden, dus heb ik jouw waarschijnelijk gezien.

[edit]stom stom stom, rosan heeft blauw wit
maar ik dacht dus gister dat ze zwart wit had, dus daarom viel jij mij op.[/edit]
Laatst bijgewerkt door Maartje__ op 18-06-04 11:16, in het totaal 2 keer bewerkt

Enjoy the little things. One day you will look back and realize they were the big things!

WestBest
Berichten: 2458
Geregistreerd: 19-12-03
Woonplaats: A1-lokatie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-06-04 11:12

maartjuh schreef:
Ik wacht vol ongeduld op de foto's van Paul van Oers!

Ik heb hem gister niet zien staan. Of ben ik kippig (of ging ik te hard Haha! )

Maartje__

Berichten: 7413
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Somewhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-04 11:13

Ze zeiden dat hij er was. Dus ik hoop het wel!

Enjoy the little things. One day you will look back and realize they were the big things!

Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-04 11:19

Gister stond Paul van Oers op de laatste hindernis!

Maartje__

Berichten: 7413
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Somewhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-04 11:20

Dan hoop ik dat hij er ook woensdag was!

Enjoy the little things. One day you will look back and realize they were the big things!

Maartje__

Berichten: 7413
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Somewhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-04 12:12


Enjoy the little things. One day you will look back and realize they were the big things!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 bezoekers