paardensportwinkel in Zeeland

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Scubadoo

Berichten: 800
Geregistreerd: 09-08-03
Woonplaats: Friesland

paardensportwinkel in Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-06-04 08:50

Wij gaan binnenkort naar Zeeland (Schouwen-Duiveland) op vakantie. Zijn daar nog leuke paardensportwinkels in de buurt waar ik eens kan gaan neuzen?


Letizia

Berichten: 12147
Geregistreerd: 24-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-04 09:11

Op Schouwen heb je in Yerseke (dat ligt toch op Schouwen?) t Zeeuwse Ruiterhuis , ik ben er nog nooit geweest, dus weet niet of het wat is, verder heb je op Walcheren de Kroo in Nieuw en-Sintjoostland en Sinke in Serooskerke.

Zesiram

Berichten: 8480
Geregistreerd: 29-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-04 09:53

Yerseke ligt niet op Schouwen hoor, Schouwen is het eiland met zierikzee en renesse enzo. Daar weet ik geen ruitersportzaak. Yerseke is best ver rijden vanaf schouwen, je kan beter naar de Kroo gaan, of Sinke. Die zijn ook wat vriendelijker voor je portemonnee, want ik vind het ruitersporthuis erg duur (kwam vandaag nog een verdwaalt bonnetje van ze tegen en begon bijna weer te huilen van de prijzen).


Sammie

Berichten: 71592
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-04 09:58

Sinke ligt in een heel klein plaatsje, Serooskerke(niet de Serooskerke op Schouwen, maar een eiland lager), rond de (kerk)ring. Je kunt er wel leuk winkelen, maar je moet even weten waar het ligt. Nl. boven een schoenzaak. Haha! Het is niet echt supergroot, á la Hyporama maar voor de leuke kleine dingen, en een vriendelijke service een zeer goede zaak.

Verder in Renesse is er nog een zaak(je), Tevens hoefsmid De Vries. Leuk winkeltje voor als je wat nodig heb, maar niet echt het soort winkel waar je gaat neuzen en zonder iets te kopen naar buiten loopt. Kan wel natuurlijk, maar het is gewoon een heel klein zaakje aan huis.

Mag ik vragen waar je precies naar toe gaat? Ik woon zelf op Schouwen Duiveland.
En hier al geweest? [BM] wie nog meer op vakantie naar Renesse? of dichtbij

- Offline -

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-04 10:12

Heeft De Vrieze nog dat ruitersportzaakje. Ow... ik zie dat DeesDeBest die ook al noemt. Hij zit idd in Renesse en is niet erg groot.

Scubadoo

Berichten: 800
Geregistreerd: 09-08-03
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-06-04 12:24

Ik heb inmiddels dewebsite van de Kroo bekeken en dat lijkt me wel een leuke winkel.

We gaan naar Burgh naar een camping vlak bij plompe toren. Naast paardrijden is duiken een grote hobby van ons en dat willen we dan ook gaan doen. Hoewel ik er wel tegenop zie om mijn paardje 2 weken niet te zien. Ze zal het zelf wel niet zo erg vinden, ze gaat lekker elke dag de wei in en wordt een paar keer gelongeerd.

Ik kom al 10 jaar een aantal keren per jaar naar Zeeland om te duiken, meestal gaan we dan naar een minicamping in Kerkwerve.

Sammie M1 + 0

Sammie

Berichten: 71592
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-04 12:32

En waar duik je dan zoal? Ook vlak bij Kerkwerve in de buurt?

- Offline -


Scubadoo

Berichten: 800
Geregistreerd: 09-08-03
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-06-04 12:48

Den Osse, Zeelandbrug, Zijpe, Burghsluis, Plompe toren, Dreischor, Heerenkeet, bij de Kabbelaar in Scharendijke en nog wel meer plekken in de Grevelingen of Oosterschelde.

Sammie

Berichten: 71592
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-04 12:50

awdewilde schreef:
Heerenkeet,

Afbeelding

Cheese!

- Offline -

Scubadoo

Berichten: 800
Geregistreerd: 09-08-03
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-06-04 13:04

Die ja, het leukste terras in heel Zeeland (voor zover ik weet dan)

Sammie

Berichten: 71592
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-04 13:05

Ik werk daar Knipoog

- Offline -

Scubadoo

Berichten: 800
Geregistreerd: 09-08-03
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-06-04 13:29

He wat grappig, de komende 2 weken ook?

Sammie M1 + 0

Sammie

Berichten: 71592
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-04 14:39

Ha dat is nu in verband school een beetje lastig. maar a.s zondag nog we len dan de zaterdag daarop. Verder werk ik er ook wel doordeweeks, maar kan nu ivb examens geen uitspraken overdoen. Vanaf 4 juli iig niet meer want dan ben ik eerst jarig en daarna met vakantie Haha!

- Offline -

Scubadoo

Berichten: 800
Geregistreerd: 09-08-03
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-06-04 17:31

Nou misschien zie je ons dan nog wel. Wij zijn het best te herkennen aan de hond, wij hebben een driekleur basset hound.

Sammie M1 + 0


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: anselma, moonsparkle, Nathachou, Rainer, Roos0605 en 74 bezoekers