Lingh

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
dynamiek

Berichten: 3282
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Harskamp

Lingh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-04-04 07:25

Heeft er al iemand informatie aangevraagd van Lingh, waar hij ter dekking staat, wat 1 dekking kost enz., op Edward zijn site is niks te vinden over dekking met Lingh.

Het begint namelijk een beetje te kriebelen om dynamiek te laten dekken, overigens dynamiek is een nrpser en lingh een KWPNer.
Zal zo eens op de site van het nrps gaan kijken, hoe en wat. Haha!

27-11-2015 Welkom home Cruising
13-05-2011 Rust maar zacht lieve Dynamiek, eindelijk kan je nu gaan genieten van de groene weides.


Marjolein

Berichten: 11634
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-04 08:23

Lingh is niet goedgekeurd bij een stamboek. Nu met de verkoop wordt de kans alleen groot dat hij na de spelen toch aangeboden wordt. dus nog ff een jaartje geduld en je hebt grote kans dat lingh in de dekdienst komt.

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes

Kleintje

Berichten: 5763
Geregistreerd: 08-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-04 11:17

Ze zijn druk bezig om een syndicaat te krijgen voor Lingh en om hem goedgekeurd te krijgen. Dus als je nog even geduld hebt met je kriebels. Anders zal je Dynamiek toch door een ander moeten laten dekken.

Wij mutsen zijn vaak heel erg gesloten....
Het is maar hoe je het opvat...

Ik wil graag even de groeten doen aan iedereen die dit leest!

Koortje
Berichten: 5346
Geregistreerd: 26-12-02
Woonplaats: Rooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-04 20:05

Is er een reden dat hij niet goedgekeurd is bij een stamboek? Niet aangeboden, of afgekeurd?

Marjolein

Berichten: 11634
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-04 20:25

volgens mij als 3jarige aangeboden en al heel snel eruit gegooit. maar nu die van eigenaar gaat veranderen zal hij idd wel opnieuw aangeboden worden

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes

Koortje
Berichten: 5346
Geregistreerd: 26-12-02
Woonplaats: Rooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-04 20:29

Verward volgens mij had ik hier zo`n soortgelijk topic gelezen, ik meen over Montreal? Gaat dat voortaan zo bij het KWPN?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-04 20:33

Marjolein schreef:
volgens mij als 3jarige aangeboden en al heel snel eruit gegooit. maar nu die van eigenaar gaat veranderen zal hij idd wel opnieuw aangeboden worden



Geloof op het straatje eruit gegooid omdat ie niet voldoende kon bewegen Haha!

Roodvos

Berichten: 6643
Geregistreerd: 03-04-04
Woonplaats: Op een bult SiO2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-04 20:39

Ik kwam een soortgelijk topic tegen op een Amerikaans forum. Daar werd beweerd dat Lingh stomweg nooit is voorgebracht. Het KWPN schijnt goedkeuring te willen overwegen als Lingh naar Athene mag.
Vind ik persoonlijk vreemde overweging. Hoeveel hengsten staan er ter dekking die nooit dit niveau halen!
Mijn idee: kijken of er niets aanzit wat je voor de fokkerij onoverkomelijk vindt, en gelijk het dekbrevet geven.

dynamiek

Berichten: 3282
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Harskamp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-04-04 20:41

Hmm jaartje wachten dan maar

Maar niet kunnen bewegen!!
Waren de juryleden/hengstencommissie niet toevallig die dag blind ofzo Verward

27-11-2015 Welkom home Cruising
13-05-2011 Rust maar zacht lieve Dynamiek, eindelijk kan je nu gaan genieten van de groene weides.

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-04 20:46

Lingh heeft ook geen heel aparte draf van zichzelf hoor,
alleen wel een heel functionele draf waar je gigantisch goed mee uit de voeten kan in de training.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-04 20:54

Sjuimpje schreef:
Lingh heeft ook geen heel aparte draf van zichzelf hoor,
alleen wel een heel functionele draf waar je gigantisch goed mee uit de voeten kan in de training.


Als jurylid zou je dat moeten zien. Dus vind het een slecht argument. Maar misschien dat hij destijds nog heel jeugdig was. Dat kan natuurlijk.

Mac Kinley springt nu ook super, dat leek als driejarige echt niets.

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-04 21:01

Ik heb geen idee hoe hij als driejarige was,
weet alleen dat hij op de Pavo niet onverdienstelijk liep, maar blijkbaar ook niet echt spectaculair.

hanna
Berichten: 727
Geregistreerd: 18-10-01
Woonplaats: doetinchem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-04 10:52

In februari is hier al eens een discussie over lingh geweest.
Volgens mij is hij nooit aangeboden bij het KWPN voor goedkeuring, maar Arie hier op Bokt weet dat het beste!

Gratis af te halen mooie jonge katten

Syllie

Berichten: 562
Geregistreerd: 12-02-02
Woonplaats: Brouwershaven

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-04 11:04

Er staat een stuk over Lingh in het Bit, en daar staat in dat Edward ook vindt dat Lingh niet overdreven goede gangen heeft maar correct maar ik vind dat hij erg mooi kan lopen, ook vind ik dat hij beter liep (in de kur) dan Salinero in Dusseldorf, vinden jullie niet??

Er zijn veel mensen met paarden maar erg weinig paardenmensen

ceasario

Berichten: 12330
Geregistreerd: 26-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-04 23:34

Syllie schreef:
Er staat een stuk over Lingh in het Bit, en daar staat in dat Edward ook vindt dat Lingh niet overdreven goede gangen heeft maar correct maar ik vind dat hij erg mooi kan lopen, ook vind ik dat hij beter liep (in de kur) dan Salinero in Dusseldorf, vinden jullie niet??


Zo met zo'n uitspraak kun je het doen als je jaren zo'n ruiter mee te vreten hebt gegeven.

Een theorie blijft een hypothese tot het moment waarop deze aan de praktijk wordt getoetst!

Facebook méér klik


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-04 23:38

Ceasario,

Is hij voor een tweede maal al aangeboden?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-04 23:40

ceasario schreef:
Zo met zo'n uitspraak kun je het doen als je jaren zo'n ruiter mee te vreten hebt gegeven.


Bespeur ik hier enige irritatie?
En vanwaar dan wel?

En dan nog een vraagje over Lingh.
Als je denkt dat hij al lang ggk zou kunnen zijn waarom is dat dan nog niet gebeurt? Lijkt mij dat je zo'n kans niet laat schieten.

chantal1

Berichten: 5310
Geregistreerd: 14-11-01
Woonplaats: zeeuws-vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-04 08:43

Roodvos schreef:
Ik kwam een soortgelijk topic tegen op een Amerikaans forum. Daar werd beweerd dat Lingh stomweg nooit is voorgebracht. Het KWPN schijnt goedkeuring te willen overwegen als Lingh naar Athene mag.
Vind ik persoonlijk vreemde overweging. Hoeveel hengsten staan er ter dekking die nooit dit niveau halen!


Snap ik eerlijk gezegd ook niet. Als hij naar Athene mag, denk ik dat die zich de eerste paar jaar verloren dekt als het aan de klanten lag.
Ik dacht dat Lingh niet is goedgekeurd omdat de eigenaren er op een gegeven moment weinig waarde aan hebben gehecht en een sportcarriere op dit moment belangrijker vinden?
Zijn toch al veel meer topics over geweest.

amagun
Berichten: 3061
Geregistreerd: 26-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-04 10:45

chantal1"]
Ik dacht dat Lingh niet is goedgekeurd omdat de eigenaren er op een gegeven moment weinig waarde aan hebben gehecht en een sportcarriere op dit moment belangrijker vinden?
[/quote]

Chantal heeft opgelet Knipoog

[quote="ArieI schreef:
Heb je misschien al eens nagedacht over het feit dat wij Lingh gewoon voor de sport in willen zetten. En het risico misschien te groot vinden om ermee te dekken.

Laten we eerst dit jaar en komend jaar nog even afwachten en dan zien we wel verder.

En ik kan zeggen dat wij hem met een gerust hart voor durven stellen, want hij mankeert "van binnen"zoals jij dat noemt helemaal niets!

Gail

Berichten: 2349
Geregistreerd: 03-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-04 10:46

Pipo schreef:
Ceasario,

Is hij voor een tweede maal al aangeboden?



Hij kan niet voor een tweede maal worden aangeboden als hij nog niet eerder is aangeboden!! Hij is er niet op t straatje uitgegooid want hij heeft het straatje nooit bewandeld!

Culemborg here I come!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-04 10:48

Gail schreef:
Hij kan niet voor een tweede maal worden aangeboden als hij nog niet eerder is aangeboden!! Hij is er niet op t straatje uitgegooid want hij heeft het straatje nooit bewandeld!


Verward:?:? Weet je dat wel zo zeker?

amagun
Berichten: 3061
Geregistreerd: 26-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-04 10:49

Roodvos schreef:
Het KWPN schijnt goedkeuring te willen overwegen als Lingh naar Athene mag.


Blegh.... Het KWPN schijnt te willen overwegen bah, dat paard heeft de stamboeken allang voor het uitkiezen! Ze denken echt dat ze daar heillig zijn, toegeven van tja we hebben het toch verkeerd gezien als driejarige maar we willen hem toch graag hebben, dat is er niet bij!

amagun
Berichten: 3061
Geregistreerd: 26-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-04 10:51

Pipo schreef:
:?:?:? Weet je dat wel zo zeker?


zijn stb nummer: 93.8662

Wie gaat het even nazoeken Schijnheilig

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-04 10:51

Wouter24 schreef:
Blegh.... Het KWPN schijnt te willen overwegen bah, dat paard heeft de stamboeken allang voor het uitkiezen! Ze denken echt dat ze daar heillig zijn, toegeven van tja we hebben het toch verkeerd gezien als driejarige maar we willen hem toch graag hebben, dat is er niet bij!



Wouter voor je een oordeel geeft met betrekking tot het bericht van Roodvos zou ik eerst maar een zeker zijn of het wel zo is.

Misschien willen ze hem wel GRAAG hebben........dat weet je niet, want daar zit je nooit bij.

amagun
Berichten: 3061
Geregistreerd: 26-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-04 10:54

Pipo schreef:
Wouter voor je een oordeel geeft met betrekking tot het bericht van Roodvos zou ik eerst maar een zeker zijn of het wel zo is.

Misschien willen ze hem wel GRAAG hebben........dat weet je niet, want daar zit je nooit bij.


Ok je hebt gelijk maar word er een beetje pissig om als ik zulke berichten lees...

Maar heeft iemand toegang tot de database van het wpn? Gurk?


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: noor14, Tara_13 en 54 bezoekers