hij verplettert me zowat :?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ayasha
Blogger

Berichten: 57935
Geregistreerd: 24-02-04

hij verplettert me zowat :?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-04 22:47

goed...ik ga het zo duidelijk mogelijk proberen uit te leggen

een paar maanden geleden leerde ik een jongen kennen. Een vriendelijke jongen, voelde me goed bij hem!
Nu zijn we dus echt goede vrienden. Ik zie hem na school enzo...

Maar soms...
Vandaag ben ik pas om 10 uur online gekomen omdat ik weet dat hij om kwart voor tien weg moet Scheve mond .

Ik was namelijk heel trots dat ik mijn springrecord met maar liefst 30 cm verbetert heb...En dat wil ik dan natuurlijk kwijt aan mijn beste vrienden.
Ik weet gewoon dat hij er achter zou vragen. Maar wanneer ik zeg dat ik 90 cm heb gesprongen met een paard dat de gewoonte heeft van te weigeren en je er af te gooien voor de sprong [(heb ik al eerder tegen m verteld toen ie nog niet zo erg deed) Vandaag sprong ie heel netjes trouwens! Maar dat doet er even niet toe. ]
Dan word ie een beetje boos. Dat ik mijn grenzen niet ken. Dat ik gevaarlijk ben en met mijn leven speel enzo!!

Ik weet echt dat ie het niet gemeen bedoeld. maar...paardrijden en dingen leren over en met paarden is het gene wat ik zoooo graag doe.
Je kan het zowat een deel van mijn leven noemen. Waarom probeert hij me dit te verbieden? Hij weet dat ik het met hart en ziel doe.

In het begin dacht ik dat hij een slechte dag had. Maar hij valt steeds vaker op die manier uit...en ik laat niet graag op mijn kop zitten. Maar ik laat hem begaan omdat ik hem graag heb.

Wat moet ik doen?
Hij verpest het zo een beetje...En ik was echt super trots! mijn andere vriend begrijpt me niet. Maar die wil me koppelen met de eerste. Daar heb ik dus ook niet veel aan

Sorry voor het lange verhaal...maar ik weet het niet meer eigenlijk.

rode_kool

Berichten: 4415
Geregistreerd: 06-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-04 22:52

Hij verpest het?

je verpest het voor jezelf, dat soort mensen zijn het niet waard, hij hoort maar te respecteren, dat je dat graag doet, en niet van die wartaal uitslaan, zoals ie nu doet.

Op de fiets zitten is ook gevaarlijk...

796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-04 22:52

Als je hem nou eens zegt dat je het benauwd krijgt van hoe hij doet en dat hij je je eigen leven moet laten leiden? Ik vind dit wel heel overdreven van hem, zeker omdat je nog maar een paar maanden iets hebt. Als je nou zonder zadel en hoofdstel de straat op was gegaan ofzo, maar gewoon springen...

Ayasha
Blogger

Berichten: 57935
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-04 22:54

we hebben niets met elkaar Scheve mond
(behalve vriendschap dan)

Janski

Berichten: 6498
Geregistreerd: 03-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-04 22:56

je vrienden nemen je zoals je bent.. dus mét de ons welbekende paardenziekte erbij.. als het deel van jeleven is is het deel van jou.

is niet makkelijk .. maar al zou je bungeejumpen als hobby hebben écht vrienden..blijven gewoon om wie je bent met alles erop en eraan leuke en minder leuke dingen!!!!!

Ayasha
Blogger

Berichten: 57935
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-04 22:59

volgens mij snapt ie gewoon niet...dat er niet zo veel kan gebeuren als je verantwoordelijk met paarden omgaat en je onder toezicht in een afgezete piste rijd Scheve mond
weet alleen niet hoe het duidelijk te maken Scheve mond

Amberto

Berichten: 1593
Geregistreerd: 28-01-04
Woonplaats: Haarlem!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-04 09:09

haha! Ik had ook zo'n vriendje, die schoot compleet in de stress als ik in de buurt van een paard kwam Lachen Het ergste was toen dat ik er tijdens een springwedstijd ook daadwerkelijk afviel (in de hindernis, ikzelf vond het erg komisch!) Die arme jongen helemaal in de stress! Ik hbe hem toen meegenomen en hem gewoon op t paard gezet. Hop, dr op en niet zeuren. Bij mij werkte het wel Haha!