Groeten uit Engeland

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Patje
Berichten: 4
Geregistreerd: 22-05-01
Woonplaats: Telford, United Kingdom

Groeten uit Engeland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-02-02 00:29

Hallo allemaal. Dit is Patrick beter bekend als het broer'tje' van Renate a.k.a. Akerna.

Ik zit hier nu op school in Engeland, maar kan hier geen MSN, AIM of ICQ gebruiken, dus besloot ik maar om ook eens op bokt een berichtje te zetten, heb ik in ieder geval nog een klein beetje contact met m'n kleine zussie Knipoog (sorry GROTE zus Haha!)

Ik wou gewoon even de groeten doen aan alle mensen die nog steeds in NL zijn. Tja ik zie wel of er hier nog berichtjes op terug komen, maar DAT VERWACHT IK WEL AKERNA Knipoog Knipoog Knipoog

Zo dit was het weer, Greeting from the United Kingdom.

Patrick a.k.a. Patje


Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-02 00:33

dus je zit in engeland voor je studie? Is het voor horeca hoezo; stage?

~het komt uit de lengte of uit de breedte~

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-02 07:21

Nou, dan hoop ik dat je het hier naar je zin hebt Lachen , je hoeft hier niet alleen over paarden te praten hoor Knipoog , Veel plezier!

Benz († 18.12.09) & Bella († 4.01.10), ik mis julie nog steeds ;( ....
Welkom lieve Mila <3 !
Vakantie vieren op een echt kasteel in Beieren :) ?? http://www.schloss-moehren.nl/

Branca

Berichten: 6138
Geregistreerd: 30-11-01
Woonplaats: ZO Brabant

Engeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-02 14:50

Waar zit je ergens in Engeland op school?
Ik kom jaarlijks naar Sussex en mijn ouders bijvoorbeeld een keer of 6/7 per jaar.
Wat studeer je daar, moet wel heel bijzonder zijn?
Hoelang blijf je er en ben jij dan het grote of het kleine broertje van Akerna, welke ik verder niet ken.....
Ben benieuwd.

Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-02 15:30

ja, veel plezier daar in england !

Marjolein

Berichten: 11627
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-02 15:58

dus renate heeft eifndelijk rust thuis?
jammer dat mijn broers dat nu niet doen die gaan alleen maar naar delft en dordt nooit eens naar t buiten land zodat ik ze nog eens op kan zoeken (leuk opzoeken dan he Lachen ) en nu is t veels te makkelijk voor hun om vaak op bezoek te komen Huilen

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes

akerna

Berichten: 3770
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: apeldoorn!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-02 17:16

HAA klein broertje,
leuk dat je hier ff komt kijken.
(hij is mijn kleine broertje, 1 jaar jonger dan mij, alleen wel een stuk langer dan ik ben)

hij zit voor zijn studie in engeland, (uitwisselingsprojest toch pat? )
en studeert daar dus.

marjo, heb nu inderdaad meer rust thuis Extreme duivel
maar soms ook wel stil hoor pat! kan nu geen ruzie meer met je maken Haha!

btw groeten van pa en ma!
en gerben en mij natuurlijk.

liever eigenwijs dan helemaal geen zelfvertrouwen!

Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-02 18:06

aaaaaaaahrrgggg ik kom hier voor mijn lol hoor! Kom ik jou hier tegen Extreme duivel
ben je wel een beetje braaf daar?
hier is alles nog steeds hetzelfde en tja verder weinig nieuws
greetz van je andere grote zus Extreme duivel

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Patje
Berichten: 4
Geregistreerd: 22-05-01
Woonplaats: Telford, United Kingdom

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-02-02 20:41

Ha allemaal,

Ik zal ff een beetje uitleggen wat ik hier in Engelend te zoeken heb. Ik studeer International Business and Management Studies, met als doel mijn BA (Hons) te halen in Human Resource Management.

Ik volg een double degree opleiding wat inhoud dat ik een Nederlands HEAO diploma en een Engels BA (Hons) krijg als ik klaar ben. Zo dat is er uit.

Het is hier best wel gezellig in Telford ( }> jaja, ik weet het, die van de telefoon aanbieder, hahahaha) Het ligt vlak bij Wolverhampton, en dat is weer vlak bij Birmingham, ergens in het midden van Engeland zo ongeveer.

Uhm, wat anders was er te melden. Verward ohja, dat niet iedereen naar het buitenland durft, tja, sommigen houden volgens mij niet van het onbekende, en bepaalde jongens zullen misschien niet van buitenlands bier houden Knipoog

btw, sorry andere grote zus, ik was jou helemaal vergeten in mijn eerste berichtje Knipoog

Btw, via deze manier kan ik in ieder geval contact houden met thuis, aangezien hier geen msn, icq of aim beschikbaar is.

Greetzzzz From the Lil' Dutchy abroad


akerna

Berichten: 3770
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: apeldoorn!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-02 20:48

pat, kijk ook ff rechts bovenin je scherm


heb je een pb gestuurd namelijk. via daar kun je dingen sturen, die misschien alleen voor pa, ma, gerben en mij zijn ok?

liever eigenwijs dan helemaal geen zelfvertrouwen!

Patje
Berichten: 4
Geregistreerd: 22-05-01
Woonplaats: Telford, United Kingdom

Hier ben ik weer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-02-02 01:28

Hier weer ff een kort berichtje van mij. Ik heb net icq Lite aan de praat gekregen, dus kan ik eindelijk weer icq-en. en waarom zet bijna niemand hier een berichtje neer ???? just curious.

Btw, I noticed someone was asking about help for translating a website in english, that's not too difficult, hehe. Knipoog

nou groetjes, en ik verwacht hier morgen wel een paar extra berichtjes Knipoog Knipoog Knipoog Knipoog Knipoog

Greetingz,

Patrick

Paulien

Berichten: 2885
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-02 06:45

leerse patrick.

trotse moeder van 2 prinsesjes

Patje
Berichten: 4
Geregistreerd: 22-05-01
Woonplaats: Telford, United Kingdom

hier ben ik weer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-02-02 00:02

Hallo daar allemaal,

Hier weer ff een bericht uit Engeland. Alles gaat hier goed. Lekker veel feesten, (in de keukens) en veel vrije tijd. Het nadeel van alleen wonen is wel dat je alles zelf moet kopen en koken, al is dat met pizza nog best wel makkelijk Knipoog

School is begonnen, lekker rustig. De vakken zijn nog niet errug moeilijk. maar dat zal nog wel veranderen.

Uhm , wat anders kan ik nog zeggen. ??? Verward heh heh Niet echt veel. alleen ff dit, nog maar +/- 6 weken en dan ben ik weer thuis Akerna (heh heh) }>

Greetz


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Madelon, alweerkwijt, BingBot, Carowl, F_Orumster, Firegirl, Frummel01, GoogleAdsense, Jintexx, Laj1, Lanoca, Leukertje, lindo, Marjo, meniekske, mmajar, ogidni, Saaams, Selina, Siebel, Silly_Woman en 66 bezoekers