[HK] Fjorden klets topic

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

 
 
Bon_Bon
Berichten: 1476
Geregistreerd: 26-05-08
Woonplaats: Offline

Re: [HK] Fjorden klets topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 00:15

Leuke foto's sjol!

Ik gaat ff gestrekt liggen :p miss val ik in slaap miss check ik zo nog even bokt :p ik zie wel haha

♥ ♥ ♥ Isabella ♥ ♥ ♥
26-07-10 - † 26-07-10


Marcella

Berichten: 36669
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Re: [HK] Fjorden klets topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 00:16

Sjolvir mag je daar nog wel in de bak rijden met die zandscheppers. Tong uitsteken

RIP Hero (Sunhild) 21-05-1997 - 17-05-2019 Leven met reuma is waardeloos.[HTT] We wecken een eind door met antieke potten en nieuwe potten. Informatie over wecken.
https://www.unitedconsumers.com/vriende ... id=6JRwR!P = Vriendenbonus

Sparky10

Berichten: 2674
Geregistreerd: 29-11-05
Woonplaats: Swifterbant

Re: [HK] Fjorden klets topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 00:52

hahah ja marcella das dan wel weer een goeie hahah

vind ze stoer sjol is wat voor viv haar oranje setje whah

Sparky 08-07-1997

fjordjes

Berichten: 12014
Geregistreerd: 03-07-05

Re: [HK] Fjorden klets topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 00:56

pfff, gaat lekker hier... net bericht gehad dat een goede bekende van me is overleden... en jullie hebben ook het vast wel op het nieuws gehoord een schaatser die in friesland dood onder het ijs vandaan is gehaald, hij was vermist... is een plaatsgenoot en ik ken 'm van gezicht...

When you're close to tears remember someday it'll all be over
[BB-ITP] Mijn shrimpies (garnalen)

Kelly_Taco

Berichten: 6724
Geregistreerd: 27-10-03
Woonplaats: Bollenstreek

Re: [HK] Fjorden klets topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 03:52

Goedennacht Haha!
Leuke foto's zie ik voorbij komen.

Chica, rijden ziet er netjes uit!
Je fjordje moet alleen eigenlijk wel wat afvallen, met name in de galopfoto zie je dat haar buik haar in de weg zit.

Sparky met zijn mooie blauwe dekje!

Sjol met stoere schoenen voor en achter, wat is het toch een knappe meid.
17 januari kunnen we haar weer in het echt bewonderen Ja

Fjordjes, jemig wat een ellende allemaal zeg Ach gut

Zo.. ik ga mijn hoofdstellen in de prullebak gooien Schijnheilig
Vandaag weer heerlijk met halsring gereden *LOL*

<3 Galanto <3

Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Re: [HK] Fjorden klets topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 10:25

Druk dagje vandaag, Als Andy straks wakker (komt uit de nacht) is kast in elkaar zetten op stal en indelen (kreun), poownie doen, 's avonds een of andere 6kamp.
Zometeen ff boodschappies doen denk ik en een wasje draaien.

De reden dat ik niet meer verander is dat ik mezelf dan niet ben maar een ander!
Bedankt voor alles wat je me hebt gegeven wijffie, dag ezeltje...
Cadiz Ruinenkampioen 2008 en Reserve Ruinenkampioen 2009, 2012, 2014!!!!!
A-zadelproef, STERRUIN!!!!
B+12/ L1+3

Askor_Djarne

Berichten: 211
Geregistreerd: 23-12-07
Woonplaats: Dronten

Re: [HK] Fjorden klets topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 10:41

Goedemorge allemaal!!

Heb even de tijd nodig om bij te lezen hoor jullie gaan zo waanzinig hard Tong uitsteken Haha is ook zoveel te vertellen he Lachen

Nou Vippie succes vandaag Lachen

Zo eens even kijken hoe de wegen zijn, wilde eigenlijk even met Assie naar de binnenbak om te trainen Lachen Maar moet et niet al te glad zijn anders gaan we niet Lachen We zullen het zo beleven !!!!

Gister ging lekker en alles ging braafjes Lachen Hij wil zo graag werken Lachen En wie heeft mij nou gezien op de Hoeve. . . ik dacht Sparky maar dat bleek niet zo te zijn. . . . ben benieuwd!!!\

Nog de beste wensen en een goed en gezond 2009 ( en een geweldig fjordenjaar) toegewenst!!!!!!!!!!!!!

:¨·.·¨:
`·.
Askor
Askor M1 toppertje<3

alcootje
Berichten: 812
Geregistreerd: 06-01-07

Re: [HK] Fjorden klets topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 10:53

Ik probeer het iedere dag bij te houden maar jullie gaan wel heel snel.

Maar ik moet 3 paardjes doen , 2 honden een kat en wat cavia's een huis een man en een kind.

Gisteren is Zortin bij mij thuis gearriveerd. Kan nu lekker even een paar dagen thuis met hem rijden.(zondag wedstrijd dus Coen even naar Udenhout (naast hermansen) en Zortje naar mij thuis)
Straks even knippen en zijn staart uit de war halen.
Zal zijn staart maar niet wassen, staat die straks stijf van de vorst.

Nu maar hopen dat het niet gaat sneeuwen anders kunnen we het morgen helemaal vergeten.

Zortin, goedgekeurde fjordendekhengst Z1 KNHS dressuur!
Guuske, zoon van Zortin, heerlijk paard.
Obilix(je) 8-5-2014. Geweldig klein monstertje.

blackpegasus

Berichten: 4819
Geregistreerd: 22-07-05
Woonplaats: delfgauw

Re: [HK] Fjorden klets topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 11:34

heyy, leuke foto's en wat een lieve kittens zeg Haha!

Terence en Yoanna. mijn rijkdom.
Vykan, Soete en Sophie love you 4-ever.

Sjolvir

Berichten: 25271
Geregistreerd: 26-03-05

Re: [HK] Fjorden klets topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 12:01

fjordjes gecondoleerd, dat is geen goed begin van 2009

kelly ga binnenkort als buitenbak weer begaanbaar is ook maar weer eens hoofdstelloos.
Dus bij jou binnenkort te koop op bokt: diverse hoofdstellen!

Vippie 6 kamp wel leuk, maar nu toch ook wel wat koud? toch?

Marcella, ik probeer nu stiekum de achterbergbodem van de vereniging mee te nemen
naar de boer zijn bak. Valt niet op beetje bij beetje.

Oh.. deze kon ik niet laten te plaatsen..
Hoe ongelukkig kan je kijken? Omdat er een kip op je zit??
Afbeelding

[EJL-ITP] Van overdwars naar M2 van met tumor naar met humor! ons 2017.... begint en eindigt met een tumor, maar Heps houdt haar humor!
Hepsie [RIJ-ITP] All over the world Noors, Zuid Europees en VS asjemeCOW?!!!
I.M. Vaarwel mijn gouden koningin.....
[IM] And then the fairytale ends.... Sjolvir run for ever.
“The secret in riding is to do few things right. The more one does, the less one succeeds. The less one does, the more one succeeds.”
~ Nuno Oliveira

Bon_Bon
Berichten: 1476
Geregistreerd: 26-05-08
Woonplaats: Offline

Re: [HK] Fjorden klets topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 12:15

Og my god wat n hoofd hahahahahahah Huilen van het lachen
Dacht dat Bon af en toe vreemd kon kijken :p maar dit slaat echt alles :p hahahah

♥ ♥ ♥ Isabella ♥ ♥ ♥
26-07-10 - † 26-07-10

Sjolvir

Berichten: 25271
Geregistreerd: 26-03-05

Re: [HK] Fjorden klets topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 12:19

Fijn he, dat je paard je kan blijven verbazen!

Ik zag die neus ook pas op de foto, aangezien ik hier achter
Sjol sta.

[EJL-ITP] Van overdwars naar M2 van met tumor naar met humor! ons 2017.... begint en eindigt met een tumor, maar Heps houdt haar humor!
Hepsie [RIJ-ITP] All over the world Noors, Zuid Europees en VS asjemeCOW?!!!
I.M. Vaarwel mijn gouden koningin.....
[IM] And then the fairytale ends.... Sjolvir run for ever.
“The secret in riding is to do few things right. The more one does, the less one succeeds. The less one does, the more one succeeds.”
~ Nuno Oliveira

Marcella

Berichten: 36669
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Re: [HK] Fjorden klets topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 12:26

Fjordjes. Ach gut
Kelly gaat haar hoofdstel in de prullenbak gooien. Haha!
Vippie die een druk dagje heeft.
Askor_Djarne die hoop straks in de binnenbak te kunnen rijden als de weg erheen niet te glad is.
Alcootje zal voor je duimen dat het niet gaat sneeuwen.
Sjolvir zie je wel je probeer gewoon de bak mee te jatten. Huilen van het lachen ROFL Die kip wou ook een keer paardrijden uitproberen. Clown

Zo eten op en ga maar gauw naar stal toe. Moet om 14.00 uur weer thuis zijn voor het innemen van medicijnen. Maar dan kan ik vanmiddag ook nog even schaatsen hoewel dat misschien niet best is voor mijn bekje.

RIP Hero (Sunhild) 21-05-1997 - 17-05-2019 Leven met reuma is waardeloos.[HTT] We wecken een eind door met antieke potten en nieuwe potten. Informatie over wecken.
https://www.unitedconsumers.com/vriende ... id=6JRwR!P = Vriendenbonus

Bon_Bon
Berichten: 1476
Geregistreerd: 26-05-08
Woonplaats: Offline

Re: [HK] Fjorden klets topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 13:32


♥ ♥ ♥ Isabella ♥ ♥ ♥
26-07-10 - † 26-07-10

IVfotos
Berichten: 1158
Geregistreerd: 19-07-05
Woonplaats: Apeldoorn

Re: [HK] Fjorden klets topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 13:36

@Jeetje kelly wat was jij laat vannacht.

gister bij het kerst circus geweest. was in carre
er waren ook een paar paardennummers met friezen en van de hele grote knollen met dikke konten hihi.
van het niet prettig om naar te kijken. Bij een nummer ging een man om 2 paarden staan. dit vond ik niet zo heel erg maar de buitenste ging steeds harder lopen waardoor die man in een spagaat (?) terecht kwam en begon echt heel hard aan de teugels te trekken waardoor de mond van de fries wagenweid openstond. was bijna instaat om op te staan en te zeggen dat hij wat zachter moest zijn. toch maar niet gedaan.
de andere act was wel oke.

Flurk

Berichten: 4487
Geregistreerd: 14-09-05
Woonplaats: Dieren

Re: [HK] Fjorden klets topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 13:47

Hoi
Nou het leeft hier echt he wat gaan jullie snel.
Weten jullie nog dat ik een 'nieuwe' bijrijdster had waar ik over twijfelde?
Nou twijfels zijn verdwenen.
Ze zou vandaag komen omdat we met de kar zouden gaan rijden en na ruim 20 minuten was ze er nog niet.
Dus ik haar gebeld kreeg ik voice mail en braaf ingesproken en nog 20 minuten gewacht maar geen reactie en geen Coby.
Dus die hoeft niet meer terug te komen.
Wel jammer dat het zo loopt want met oud en nieuw stuurde ze nog sms je dus ze heeft wel degelijk mijn telefoon nummer.
Nu ga ik vanavond nog wel even terug en hoop ik in de bak te kunnen mennen.
Kan momenteel niet rijden omdat mijn linkerkant geblesseerd is geraakt

moeilijke mensen zijn de grootste leermeesters :9
http://www.develuwezoom.nl/
http://www.gewiekstmindfulness.nl/


IVfotos
Berichten: 1158
Geregistreerd: 19-07-05
Woonplaats: Apeldoorn

Re: [HK] Fjorden klets topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 15:00

wat jammer flurk.

Flurk

Berichten: 4487
Geregistreerd: 14-09-05
Woonplaats: Dieren

Re: [HK] Fjorden klets topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 15:05

ja baal wel dan denk je dat je iemand gevonden hebt en dan laat ze niks meer horen en komt niet opdagen.
Maar ja mijn voet wordt iedere dag beter dus dat zal hoop ik niet lang meer duren

moeilijke mensen zijn de grootste leermeesters :9
http://www.develuwezoom.nl/
http://www.gewiekstmindfulness.nl/

Bon_Bon
Berichten: 1476
Geregistreerd: 26-05-08
Woonplaats: Offline

Re: [HK] Fjorden klets topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 17:22

Bon dr voetjes beetje ingesmeerd met tea three olie huid ziet er rustig uit maar beetje kalig dus toch maar ff iets opgedaan verder geen schilfers ofzo , bij dr kroonrand is t ook wat droog denk doordat t van modderig naar in ene kurkdroog vriesweer is gegaan, is trouwens voor t eerst dat ze vandaag heel braaf dr voetjes gaf terwil ze los stond Haha!
Klein rondje erop gezeten en mezelf op mn trotse fjorden poown bewonderd :d:D:D hihi (klein beetje trots op mezelf en mn Bon ben ik toch nog wel)
Morgen komt dan toch eindelijk de gezamelijke buitenrit Haha! hopen dat er wat foto's gemaakt kunnen worden Lachen
Mams heeft muts voor me gekocht dus kouwe oren zal ik niet krijgen :p of het prachtig staat is n tweede maja :p

Tijdens rondje erop stappen was ik even het halthouden oefenen Huilen van het lachen dan gaat ze altijd met kleine stapjes verder :p ipv gewoon stilstaan ging wel iets beter.
Ze was nog wel wat drukjes denk omdat ze toch ook van t zo af en toe eens stappen beetje spiertjes en conditie heeft gekregen :p kan ze me wat makkelijker in de zeik nemen hahah :p

♥ ♥ ♥ Isabella ♥ ♥ ♥
26-07-10 - † 26-07-10

Opie1991
Berichten: 1201
Geregistreerd: 20-07-04
Woonplaats: Poortugaal

Re: [HK] Fjorden klets topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 18:06

Hallo allemaal,

Zijn bij jullie de waterleidingen ook bevroren? Heb vanochtend 26 paarden water gegeven en was hier 3 kwartier mee bezig en 40 emmers water verder. Gelukkig hebben nu een hoop mensen van die hangvoerbakken in stal zodat ze water in stal hebben want dit is toch wel een hoop werk zeg. Hoop dat het gauw gaat dooien.

Opie1991
Berichten: 1201
Geregistreerd: 20-07-04
Woonplaats: Poortugaal

Re: [HK] Fjorden klets topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 18:06

Hallo allemaal,

Zijn bij jullie de waterleidingen ook bevroren? Heb vanochtend 26 paarden water gegeven en was hier 3 kwartier mee bezig en 40 emmers water verder. Gelukkig hebben nu een hoop mensen van die hangvoerbakken in stal zodat ze water in stal hebben want dit is toch wel een hoop werk zeg. Hoop dat het gauw gaat dooien.

x_tico

Berichten: 4188
Geregistreerd: 10-05-05

Re: [HK] Fjorden klets topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 18:20

Heey Lachen

Vandaag echt niet fijn gereden, we hebben Tic nog even snel geschoren..
Maar eerst bijrijder er even op gereden dan, dat ging wel goed al was hij erg fit, maar bij haar hoeft hij alleen nageeflijk, niet in de goede lengtebuiging/stelling etc.. dus ik ging erop en ik wil hem op rechts doorbuigen en hij loopt gewoon niet.
Hij wil gewoon niet buigen op rechts, op links ook amper Rolleyes, maar beter als op rechts.
Nou het wijken was ook niks vandaag, hij ging alleen rennen, onder me uit rennen, kop eruit, kop omhoog etc. Echt zwaar klóte, ik baal echt écht écht. Omdat hij toen ik hem elke dag reed nog tot eind zomer hij zo makkelijk buigde Scheve mond, hij was zo fijn voor me been, hij liep netjes ontspannen, de sb ging redelijk en wijken deed ie super. Nou wijkt hij gewoon helemaal niet fijn meer, sb snapt ie gewoon niet meer. Gewoon omdat hij niet meer zo elastisch was als eerst. Ik baal echt, naja morgen maar afzien.. Ik ga wel gewoon rijden maar het word geen goede proef voor mij. Nouja het is voor me plezier, wel leuk weer een x.
Maar ik heb dus toestraks helemaal alleen Tico moette klaarmaken, spullen poetsen enzo. Omdat me bijrijdstertje weg moest.. nouja dat is dan ook weer lekker.
Maaaarja, verder wel alles goed.

Ik ga eventjes bijlezen.

Lex&Max's Ferrari | Prix St. Georges
Lex&Max's Select | Inter I
Lex&Max’s Dee-Jay | L2 | Lex&Max’s Kaboom
Lex&Max’s Bellini | Zadelmak





xSiep

Berichten: 3687
Geregistreerd: 25-12-06
Woonplaats: Vilnius, Litouwen

Re: [HK] Fjorden klets topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 18:31

Balen x_tico!
Leuke foto's sjolvir!!

Haha heb vanmiddag toch zo gelachen om Vita ROFL Eerst in de manege gereden, en op de terugweg even langs de schaatsbaan gelopen. De muziek hoorde je al letterlijk in de wei, en vita vond het nogal interessant.
Ze ging steeds sneller lopen en toen frans bauwer met 'heb je even voor mij' kwam, toen begon ze te dansen (lees dribbelen Tong uitsteken) om de maat van de muziek ROFL Zag er waarschijnlijk erg grappig uit, want we kwamen iemand tegen die met een hond aan het wandelen was, nou die had het niet meer Bloos Clown
Bij de schaatsbaan stond ze helemaal verbaast naar die mensen te staren van 'What the ..?!?' Wow! Gestoord
Echt geweldig Vork

alcootje
Berichten: 812
Geregistreerd: 06-01-07

Re: [HK] Fjorden klets topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 18:50

x_tico schreef:
Heey Lachen

Vandaag echt niet fijn gereden, we hebben Tic nog even snel geschoren..
Maar eerst bijrijder er even op gereden dan, dat ging wel goed al was hij erg fit, maar bij haar hoeft hij alleen nageeflijk, niet in de goede lengtebuiging/stelling etc.. dus ik ging erop en ik wil hem op rechts doorbuigen en hij loopt gewoon niet.
Hij wil gewoon niet buigen op rechts, op links ook amper Rolleyes, maar beter als op rechts.
Nou het wijken was ook niks vandaag, hij ging alleen rennen, onder me uit rennen, kop eruit, kop omhoog etc. Echt zwaar klóte, ik baal echt écht écht. Omdat hij toen ik hem elke dag reed nog tot eind zomer hij zo makkelijk buigde Scheve mond, hij was zo fijn voor me been, hij liep netjes ontspannen, de sb ging redelijk en wijken deed ie super. Nou wijkt hij gewoon helemaal niet fijn meer, sb snapt ie gewoon niet meer. Gewoon omdat hij niet meer zo elastisch was als eerst. Ik baal echt, naja morgen maar afzien.. Ik ga wel gewoon rijden maar het word geen goede proef voor mij. Nouja het is voor me plezier, wel leuk weer een x.
Maar ik heb dus toestraks helemaal alleen Tico moette klaarmaken, spullen poetsen enzo. Omdat me bijrijdstertje weg moest.. nouja dat is dan ook weer lekker.
Maaaarja, verder wel alles goed.

Ik ga eventjes bijlezen.


Dat id dan wel weer een nadeel van een bijrijder.
Als je je paard alleen maar zelf rijdt staat hij ook naar jou hand , nu moet het op 2 manieren.
En ierdeen rijdt toch anders.
En dan hebben we nog dit weer wat ook niet erg meewerkt.

We zullen morgen wel zien, Zortin is ook mega fit en fris.

Zortin, goedgekeurde fjordendekhengst Z1 KNHS dressuur!
Guuske, zoon van Zortin, heerlijk paard.
Obilix(je) 8-5-2014. Geweldig klein monstertje.

Martje80
Berichten: 5851
Geregistreerd: 13-06-07

Re: [HK] Fjorden klets topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 19:02

zo als ik vandaag een dierenbescherming tegen was gelomen was ik het haasje denk ik:)

We waren aan het rijden, en we kwamen een kerel tegen die zijn geweldig leuke konik x fries paarden aan het voeren was. Ff mee staan kletsen over wat voor beestjes het waren enz enz. Ineens zie ik rood schuim in de mond van Karev. Nu is ze 4,5, dus ik dacht ach zal wel een tandje zijn. Maar na 10 minuten drupte het nog, dus toch maar ff die smoel opengetrokken. Allemaal bloed.. die man ook in d'r mond kijken, en ze had dus op haar tong gebeten de sukkel. Ze was ook aardig driftig, dus zal daar wel van komen....

Leek dus net alsof ik met prikkeldraad aan het rijden was, zo een enorm rooe mond met opgedroogd bloed..

Verder was ze weer enorm aan het stieren, ik weet niet waar ze last van heeft(van mij, haha), maar ze gedraagt zich op het moment erg stout. Ik zette haar stil, en ze steigerde nog net niet, de draak. Zal de leeftijd wel zijn, zucht...


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 bezoekers