Zielig paard... sommige mensen...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-04-01 17:53

Ben aan t vegen vandaag, denk ik 'wat stinkt er toch zo?' was het de stal van een vos helemaal achteraan. Die mensen mesten zelf is de afspraak, maar ze zijn er bnijna nooit dus dat beest stond gewoon in zn schijt. Ik er een kruitje zaagsel ingegooid (anders ook zo zielig) Stond ie een beetje te hoesten (hij staat naast de deur en zonder deken) even later keek ik nog eens, stond ie helemaal te rillen gewoon.. niet normaal! Dus ik heb een oude deken van Iwaldo bij hem opgedaan en ben even met hem gaan lopen in het zonnetje. Hielp niks, hij stond nog steeds te rillen en het snot kwam uit z'n neus. Toen heb ik m maar in een andere lege stal gezet, die tenminste niet zo nat en vies van de schijt was. Daar knapte ie op, en hij had vreemd genoeg geen koorts (38,2) maar eten doet ie nog niet. Arm ding... hij komt dus ook gewoon de stal niet uit (meestal gooit de staleigenaar ze in de wei maar dat mag nu niet ivm mesten) dus hij staat al twee weken lang alleen in de stal. Die eigenaars komen dus nooit, maar willen ook niet extra betalen zodat wij ze mesten. We gaan er dus wel eventjes wat van zeggen, want dit is gewoon belachelijk. Dat arme ding staat daar zonder deken kou te lijen.. die mensen hebben 3 paarden, en twee daarvan hebben vaste verzorgers. Ik denk dat ze ze gewoon voor de 'heb'hebben, want rijden erop doen ze zelf niet, ze willen ze ook niet verkopen. Heel apart dus. Ipv dat ze dat arme ding nou verkopen naar mensen die hem een beetje liefde kunnen geven Boos! Nou ik zal in ieder geval morgen nog eventjes met m wandelen en Iwaldo's deken mag ie ophouden tot die mensen zelf een deken kopen. grr.... Boos!

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Laura op 2001-04-21 17:54 ]</font>


akerna

Berichten: 3770
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: apeldoorn!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-01 18:01

wat een ***grr** mensen.
die zijn echt geen paarden waard.
goed dat je het zag zeg. en dat je iwaldo's deken hebt opgedaan. echt zielig voor zo'n paard.

liever eigenwijs dan helemaal geen zelfvertrouwen!

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-04-01 18:10

Jah ik houd t een beetje in de gaten allemaal Lachen Net ook een paard ontdekt die stond te weven. Dat wordt dus weer t vosje verhuizen naar de andere kant want dat is de enige die weeft en daar heeft die ander het van afgekeken Boos! Er staan bij ons wel meerdere paarden die door de eigenaars niet gedaan worden.. daarom heb ik hier ook net een berichtje gezet over verzorgers.. er zijn mensen die een moord zouden plegen voor een eigen paard/pony en zij hebben er eentje en doen er nix mee. T is oneerlijk verdeeld in de wereld Boos!


jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-01 20:03

De wereld is echt oneerlijk verdeeld.....vind het doodzielig voor die dieren, ik vind als je dieren hebt dan moet je er ook goed voor zijn......niet voor 99% maar 110% want dat verdienen ze gewoon!!!
Zulke mensen als waar Laura het over heeft daar kan ik wel van Misselijk

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-01 20:04

jeetje zulke mensen moet je$#%$^&&* Extreme duivel

arghhhhh wat kan ik daar kwaad van worden

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-01 20:34

WALGELIJK!!!!!!!!!

(berichtjes uitprinten en bij hun stal laten slingeren????)

Sonja

Ineke2

Berichten: 33097
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-01 20:52

Niet te geloven...word er stil van...gewoon omdat ik het niet kan bevatten...ik kan zelf geen paard onderhouden en zij hebben er 3 die ze dus gewoon laten wegkwijnen...word daar heel erg Verdrietig van en ook Boos!

Arm paard...goed van je dat jij er nu een beetje aandacht aangeeft en er een deken op heb gelegd.

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

Piet
Berichten: 13
Geregistreerd: 14-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-01 21:25

He laura, welke pensionstal sta jij dan?

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-04-01 17:26

Was eerst Hendriksen (aan de immenweg), nu is het verkocht aan Matthijssen. En jij?
Ohja wbt dat paard, ik heb hem er vandaag even uitgehaald en in de molen gedaan, hij hoest nog erg (snot loopt uit zn neus) en eet zn biks nog niet. Hij kijkt wel frissser en rilt niet meer zo erg. Ik heb zn hele stal gemest en dat wordt dus gewoon in rekening gebracht!!!! De staleigenaar is al aan het bellen naar die mensen, maar die nemen dus niet op. We kijken het nog even aan en anders bellen we de v.a.
De staleigenaar vind het ook niet kunnen, hij gaat het er over hebben en voor deze maand gewoon mesten in rekening brengen. Wordt het noou niet beter, dan moeten ze maar ergens anders gaan staan, want dit dult hij niet op onze stal! Ik hoop dat ie weeer beter wordt, arm ding. Heb ook nog maar even zn waterbak schoongemaakt, daar zat allemaal prut in. Bah. Zulke mensen zijn het toch niet waard om een paard te hebben??? Ineke: inderdaad, daar kan ik ook zooo kwaad om worden. Dat beestje is 25! en ze doen er nu dus niks mee. Ik had vroeger een moord gepleegd voor een pony of paard om te verzorgen en mee te knuffelen. Ik denk dat er nog wel meer mensen zijn die het niet kunnen betalen en dus niks hebben, terwijl ze het al te graag zouden willen. En de mensen met geld hebben wel een paard maar ach dan is de interesse eraf. Gatver. Koop dat een auto ofzo!

Pluutje

Berichten: 5624
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-01 20:02

hai,
wat banketstaaf zeg!!
ik ben dus 1 van die mensen die zo als jij het zegt, een moord doen voor een eigen paard, nou, ik zou er dus echt niet zo ee om gaan!!!

Thirza

Berichten: 9261
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-01 20:06

er staat dus een paard bij mij op stal echt een heel leuk beestje maar er wordt ook niks mee gedaan ze is al 4 dagen niet geweest en hij heeft echt heeeele dikke benen heel zielig en dat is dus allemaal vocht dat komt nu naar buiten en dus heeft ie heele erge mok en dat zelfs tot bloedens toe echt zoooo zielig ik kan er niet tegen

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-01 20:08

Jeetje, wat een naar verhaal... DAt doe je toch niet? Ik schaam me al dood als ik Joop of Vol een dagje minder goed doe. DAn voel ik me al rot. Je mág dat paard verzorgen omdattie van jou is... Doe het dan ook! Ik ben ook niet perfect, maar paard in de stront laten staan oid, NEVER. Wat een Misselijk mensen...

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-01 20:08

getsiederrie, dat arme dier zeg.

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-01 22:22

bah fijn dat er mensen zijn zoals jij Laura is er teminste nog iemand die er naar omkeek.......... gelukkig zijn er niet echt van dat soort mensen bij ons op stal..

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-04-01 23:05

Tsja ik ben een beetje de manus van alles van stal. Ik ben er gekomen met het idee 'als je een beetje meehelpt mag je rijden' want ik wilde maar 1x pw rijden. De mensen die een paard verzorgen komen dus alleen voor dat paard en helpen niet mee. Ondertussen heb ik ook mijn eigen verzorgpaard, maar loop ik er nog hele dagen in t weekend en doe nu ook tegen betaling mesten enzo. Er zijn een aantal paarden bij ons die van de stal zelf zijn, en die doe ik vaak ff in t land ofzo en verder vragen veel mensen aan mij of ik hun paard even doe. Ik let dus ook op of de paarden er goed bij staan qua stal en ken alle paarden. Tsja ik vind het hardstikke leuk om te doen en zoals bij dit voske inderdaad dan denk ik 'ik zal hem eens lekker verzorgen en een schone stal geven' maarja dat is in feite niet mijn taak, want die mensen zijn de eigenaars en ik heb eigenlijk niks met het paard te maken. Een beetje dubbel allemaal. Als ik het niet doe gebeurt het niet maar als ik het wel doe zit ik er een beetje aan vast, qua tijd enzo. En tijd heb ik nu echt niet Frusty

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-01 10:37

Moeilijk zoiets, wat een rare mensen heb je toch!

Fijn, dat jij er nog een beetje naar omkijkt!

als je die mensen tegenkomt geef ze maar een doodschop met de groeten van Mieke erbij!!

Groetjes Mieke

Zip

Berichten: 1697
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Elburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-01 15:31

A gos, wat erg heej! Zulke mensen zijn echt geen paarden waard!!!! Misselijk
Hartstikke goed van jou dat je er wat aan gedaan hebt!!!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Varekaj en 96 bezoekers

cron