Buitenrit maken? Eemnes....

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Kirsty

Berichten: 695
Geregistreerd: 24-08-03
Woonplaats: Wageningen

Buitenrit maken? Eemnes....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-06-04 18:56

Hoi Bokkers,

Ik heb een redelijk oud paard (28, waarvan drie jaar in mijn bezit), met ook een redelijk onbekend verleden...... Hij is ontzettend lief en doet graag een buitenritje. Maar hij wil en zal niet alleen..... Hij geeft me dan een enkeltje sloot, wat ik erg jammer vind. Ik ben dus redelijk bak gebonden, of ik moet de heenweg lopen en dan kan ik de terugweg rijden. Want dan is er verder helemaal niets meer aan de hand en schrikt hij niet meer. Nu sta ik op een privestal met nog een ander meisje, maar op een of andere manier rijden wij niet graag met z´n tweeen buiten. Dat klikt gewoon niet, ze rijdt vaak op tijden dat ik er niet ben of zulke lange afstanden dat ik gewoon bang ben dat Sam dat nog niet mee houdt. Hij redt best een anderhalf uurtje ofzo, en dat kunnen we ook best uitbouwen maar omdat ik het niet alleen kan, is dat gewoon niet uit te bouwen. Sam loopt waarschijnlijk zo met vreemde paarden mee, maar voor honderd procent weet ik dat dus niet zeker,omdat hij zelden tot nooit in aanraking komt met andere paarden. Nu zoek ik iemand die in de zomervakantie met mij af en toe een buitenrit wil gaan maken.... die zou me dan bij het erf op moeten halen en dan hoop ik dat we wegkomen. Is er iemand die dat een keertje wil proberen? Ik kan dus niet van het erf, dus je zou dan naar Wakkerendijk 100, Eemnes moeten komen.... Is er iemand die een buitenrijd maatje zoekt en zin heeft om mee te gaan? Ik ben redelijk bekend in bos, hei en polder......

Ik hoop dat ik iemand vind die af en toe met me mee wil...

groetjes,

Kirsten


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-04 19:04

Heb voorlopig nog geen hoop dat mijn paard veilig met iemand anders meekan, maar kunnen wel een keertje meeten, ik woon in Laren.

Morrie

Berichten: 22299
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-04 19:50

als Morries hoeven weer een beetje goed zijn (de ijzers zijn er net onderuit) wil ik best een keertje met je mee als ik eenmaal vakantie heb (begin augustus)
Morrie is superbraaf, maar kan niet galopperen (hij kan het wel, maar dat wil je niet meemaken).

Wakkerendijk 100, bij wie is dat???

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-04 19:58

smurf schreef:
als Morries hoeven weer een beetje goed zijn (de ijzers zijn er net onderuit) wil ik best een keertje met je mee als ik eenmaal vakantie heb (begin augustus)
Morrie is superbraaf, maar kan niet galopperen (hij kan het wel, maar dat wil je niet meemaken).

Wakkerendijk 100, bij wie is dat???

haha, wil ik toch echt nog eens zien of de lui van stad en lande je nou terecht verbannen van alle leuke activiteiten Haha! Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-04 22:34

Is nr 100 aan het begin van de Wakkerendijk of aan het einde (vanaf Groeneveld)?

Kirsty

Berichten: 695
Geregistreerd: 24-08-03
Woonplaats: Wageningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-06-04 08:11

Hoi dat is aan het einde van de Wakkerendijk, bij Familie Looman (Dus niet bij Stad en Lande). Smurf lijkt me gezellig! Laat maar weten als je tijd, zin hebt! en Morries weer goed is!

Van vallen leer je opstaan...!

Morrie

Berichten: 22299
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-04 08:17

Ik heb mijn lidmaatschap van S&L opgezegd, dus daar zal je me niet meer tegenkomen Fellor!

@Kirsty, kan jouw paard tegen een kar? (zal wel als je bij Looman staat Haha! ) want met de kar kom ik er bijna dagelijks langs (niet met Morrie ervoor hoor)

Margreet

Berichten: 18322
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-04 08:19

Ik zou best willen, maar ik vrees dat ik met die debiel van mij de dijk niet eens af kom zonder te verongelukken... Nagelbijten / Gniffelen
Haak ik misschien wel een keertje bij Corine aan!

Nulla tenaci invia est via

Kirsty

Berichten: 695
Geregistreerd: 24-08-03
Woonplaats: Wageningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-06-04 08:28

smurf schreef:
Ik heb mijn lidmaatschap van S&L opgezegd, dus daar zal je me niet meer tegenkomen Fellor!

@Kirsty, kan jouw paard tegen een kar? (zal wel als je bij Looman staat Haha! ) want met de kar kom ik er bijna dagelijks langs (niet met Morrie ervoor hoor)


Nou ik heb het eigenlijk nog niet geprobeerd, tuurlijk heeft hij meerdere karren in zijn leven gezien en het schijnt dat hij vroeger voor een groentekar heeft gelopen, dus zou moeten kunnen...... maar ik durf het niet met zekerheid te zeggen....

MvdB_

Berichten: 710
Geregistreerd: 18-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-04 14:49

Die van mij is in het verkeer superbraaf. Dus wil wel een keertje mee. Het probleem is alleen dat ik bij stal staal op de iekenlaan sta. als ik dan eerst naar je toe moet komen en dan naar het bos komen we praktisch langs stal. Daar trapt mijn ponuy niet in Haha! En wil dan waarschijnlijk niet verder. Misschien kan je dat stukje lopend komen??? Veel succes ermee.

Kirsty

Berichten: 695
Geregistreerd: 24-08-03
Woonplaats: Wageningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-06-04 15:20

*mandy schreef:
Die van mij is in het verkeer superbraaf. Dus wil wel een keertje mee. Het probleem is alleen dat ik bij stal staal op de iekenlaan sta. als ik dan eerst naar je toe moet komen en dan naar het bos komen we praktisch langs stal. Daar trapt mijn ponuy niet in Haha! En wil dan waarschijnlijk niet verder. Misschien kan je dat stukje lopend komen??? Veel succes ermee.


Dat zou moeten lukken idd, kom ik een stuk lopend en kunnen we elkaar op de hoek van de eikenlaan treffen. Lijkt me gezellig..... Als je een keertje tijd en zin hebt stuur maar een mailtje of pbtje!! Lijkt me leuk!

Roxxie
Berichten: 1082
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-04 16:00

Denk dat ik ook niet veder kom dan het einde van het erf als ik alleen ga met Simba...
En Redna staat in Laren is opzich wel te doen alleen dan moet die eerst weer even aan het werk gezet worden voordat ik haar weer zo'n eind meeneem...


_10_

Berichten: 7295
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-04 16:14

Ik wil het best proberen, vind het wel gezellig... een vast buitenrit maatje
Echter is de afstand een probleem... mijn paard staat in Zoetermeer en om bij jou te komen ben ik wel een uurtje onderweg Scheve mond
Dat gaat hem dus niet worden anders had ik je graag geholpen

Kirsty

Berichten: 695
Geregistreerd: 24-08-03
Woonplaats: Wageningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-06-04 19:58

Ik ben al lang blij dat jullie tenminste positief reageren!!! Ik was al bang voor reacties van dat ik teweinig geduld heb of dat eerst eens les moet gaan nemen..... Ben echt blij dat er mensen zijn die met me mee willen!!

Van vallen leer je opstaan...!

Morrie

Berichten: 22299
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-04 20:55

Ik begrijp je probleem wel hoor, ik moest vorig jaar altijd een fietser meenemen of een iemand met een ander paard als ik naar buiten wilde.

We zijn nu langzaam afgekickt, hoewel Morrie een fietser mee nog wel errrrug gezellie vindt en een ander paard ook (ligt eraan welk paard),maar we gaan zeker de helft van de tijd stoer alleen op stap.......het gaat wel eens wat langzaam en aarzelend, maar als de stal uit zicht is, maakt het hem ook niets meer uit!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Fayyah19, greendragon en 33 bezoekers