Weer pech...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Leone

Berichten: 1051
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Leusden

Weer pech...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-06-04 11:39

Hoi Allemaal,

Weer eens pech met mijn paard heel fijn, het ging net zo goed ik had ons net voor onze allereerste wedstrijd ingeschreven... is hij kreupel....
Wat is er nou gebeurt;
Ik ben op zaterdag ochtend naar mijn paard gegaan lekker gereden enz. maar aan het eind van de ochtend (toen ik al weg was) is mijn vader nog even op stal geweest (hij moest even iemand naar wedstrijd brengen) toen heeft hij heel lief mijn paard nog even in de paddock gezet Lachen
Alleen toen ging het regenen en heeft hij hem snel weer op stal gezet (hier gaat het ook nog goed Lachen ) Nu is hij alleen vergeten de peeskappen af te doen Verdrietig die hij overigens tot overmaat van ramp nog veel te strak had zitten Verward ........
Nu heeft mijn paard dus ongeveer 14 uur met die dingen omgestaan echt K*t als ik het even zo mag noemen. Want ik kon pas zondag avond komen tref ik Tim (mijn paard) aan met die dingen nog om

Oftewel gevolg;
twee super dikke voorbenen, waar hij heel gevoelig op is en hij is kreupel op rechts, de DA erbij geweest en melde het volgende 3 weken pijnstillers over 3 weken mag ik er misschien weer op en het gaat zeker 6 weken duren voor hij weer beschermers om kan plus van die mooie sierlijke witte strepen op zijn zwarte benen en mijn wedstrijd kan ook lekker afgezegt worden Verdrietig ....



Daihyo

Berichten: 88034
Geregistreerd: 01-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-04 11:40

Balen zeg!!
Nou, veel sterkte!!

∞ ♥ Jim & Noura & Ximo ♥ ∞
https://www.equinoji.nl - onafhankelijk voedingsadvies voor paarden - snacknetjes te koop

Met korting naar Equiday? Ga naar www.equiday.nl, gebruik de code EN24 bij het afrekenen en krijg 10% korting!!

napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-04 12:36

Ja meis, t'is niet grappig allemaal Net nu het je allemaal eindelijk weer eens voor de wind ging krijg je dit weer.........

Gelukkig gaat het al een stuk beter met hem en is het gewoon heel erg balen dat je nu niet voor de eerste keer op wedstrijd kan maar we gaan er vanuit dat er nog heel veel wedstrijden gaan komen Dikke kus voor Timmie en jou Knipoog

Isleen

Berichten: 481
Geregistreerd: 10-04-04
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-04 16:47

echt balen Scheve mond

iedereen vind mij raar omdat ik anders ben,
ik vind anderen raar omdat ze hetzelfde zijn.

Belker

Berichten: 15292
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-04 16:57

Dat is balen. Het zit niet mee.
Mag hij wel gewoon het land op? of verplichte boxrust?
Sterkte de komende weken. Tegen die witte strepen helpt insmeren met Silverlinde wondolie heel goed.

Fiesta, freiberger, what else?

rona
Berichten: 2902
Geregistreerd: 30-09-03
Woonplaats: sittard

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-04 17:07

Bah dat is balen.
Heel veel beterschap voor je paardje en dat je maar snel weer kunt rijden en op wedstrijd kunt gaan Haha!

Rona, Linanda en Oackly

moowsy

Berichten: 7476
Geregistreerd: 23-12-03
Woonplaats: Vleuten

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-04 17:10

Heh getver! Das zeker balen zeg! Ik hoop dattie er gauw weer boven op komt!
Sterkte, en berterschap voor je paardje! Ach gut

how sweet can it be to be loved by you

Mocca
Berichten: 17970
Geregistreerd: 10-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-04 17:21

hè wat vervelend Ach gut moet je paardje in zn box blijven of mag hij wel op de wei?

RelarDevi
Berichten: 26954
Geregistreerd: 23-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-04 17:24

Jeetje echt heel erg balen Ach gut beterschap voor je paardje, en sterkte!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Natasja_, Balou_k, DeGelukkige4, Miekie74, shadowstar, Tieme, VWestra, Whizz en 97 bezoekers