Balen...

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-02-01 17:53

Zoals sommigen van jullie misschien hadden gelezen zou ik 11 februari een foto-sessie hebben voor de Flair. Nou hoor ik ineens dat m'n opdracht niet door gaat. Ik ben namelijk geen professioneel model. Laat ze nou eens alleen maar professionele modellen willen. Ik baal als een stekker, ik had me al 2,5 mnd verheugd op deze opdracht. Bah, dat wordt toch maar weer de moeite nemen om me in te laten schrijven bij een bureau. Gelukkig heb ik wel wat goede contactjes om dat soepel te laten verlopen, maar toch.

Ik moest dit even kwijt. Misschien voor de meeste van jullie niet erg interessant, maar ja.

Boos! Knuf Mayo Boos!


Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-01 18:06

balen zeg!

Ik dacht dat de Flair ook wel 'gewone' mooie meiden namen. Maar gewoon pech gehad dus.

Ik weet helemaal niets van dat wereldje af. Dus vertel maar alles. Moet je betalen voor inschrijving? had begrepen dat dat niet goed is want je kunt dan opgelicht worden o.i.d

Nou ja ik weet er echt niets van af hoor!

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...

Maatje02

Berichten: 1175
Geregistreerd: 18-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-01 18:09

hoi, ik had ook ooit zo'n droom, maar zag daar toch niet echt toekomst in. Ik wilde geen reklame dingen ofzo, maar echt mooie foto's voor bijv. galakleding, modeshows, weet ik wat.
ben later tot inkeer gekomen ( heb niet zo lang gedroomd hoor) en probeer nu op een andere manier carriere te maken. Model ben je toch hooguit een paar jaar, en dan..?
BTW, ik heb nu de maten niet helemaal meer voor dat werk, ik heb een beetje een vrouwenfiguur (met alle bijhorende kenmerken zeg maar haha iets waar ik overigens helemaal geen problemen mee heb, al ben ik nu wel aan het 'gezond doen; sporten, minder vet eten e.d.')
en zo'n figuur zien ze meestal niet graag..je moet vooral niet meer dragen dan maatje A, geen heupen hebben, etc. En tsja.. ehh.. Bloos Knipoog
ander onderwerp.
maar jij hebt dus wel serieize plannen in die richting, begrijp ik?
wat doe je nu dan, als je geen 'beroeps' bent?
En hoe zie je je toekomst?
ben niet nieuwschierig hoor, maar wil gewoon best veel weten haha.

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-02-01 20:38

Nou een toekomst zie ik er niet in hoor, het lijkt me gewoon leuk om te doen als erbij.

Ikzelf heb maat 34/36 en A70 dus in principe de goede maten. Maar ik heb gelukkig wel een hele goede opstap voor dit wereldje.

Misschien hebben jullie nog nooit van hem gehoord, maar John Kattenberg is één van de top-visagisten die dus ook shows doet in parijs en milaan e.d. heeft gewerkt met de modellentop.

Tijdens een visagie-cursus die hij geeft (waar ik model zat voor een vriend) is hij een beetje voor me 'gevallen'. Hij is met me meegeweest naar modellenbureau de Boekers, daar was ik helaas te klein voor, ik miste net 5cm. Balen dus.

Nu is de eigenaar van Max Models een goede vriend van hem en hij gaat me dus helpen met m'n make-up voor goede foto's voor m'n portefolio. Die kan ik dan naar Max Models sturen. Die eigenaar kent m'n lengteprobleem, maar wil me toch graag ontmoeten, hij vertrouwd John op z'n smaak. Waarschijnlijk kan ik dus daar terecht.

Als het goed is betaal ik dan geen inschrijfgeld, dat hoort ook niet heb ik gehoord. Maar ja, dat is allemaal even afwachten.

Ik krijg als het goed is snel wat foto's toegestuurd van een vriend van me (die van de visagie-cursus) die zal ik dan wel op i-net zetten, dan kunnen jullie kijken.

Ik weet helemaal niet of ik geschikt ben voor modellenwerk maar John heeft vertrouwen in me, dus ik blijf hopen.

Pling Knuf Mayo Pling


Maatje02

Berichten: 1175
Geregistreerd: 18-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-01 21:54

ah, op die fiets!
ja, als erbij is t best leuk denk ik!
Ik ben ook enigszins 'verslaafd' aan goed gelukte foto's van mezelf, en vind t ook leuk om die te laten maken. Ik heb 1 keer gewone pasfoto's laten maken, toen ik nog lang haar had
( helaas sinds een paar weken niet meer... DOM, nu moet ik elke 2 maanden naar de kapper of laten groeien en dan moet je een jaar met zo'n stomme lengte voor banketstaaf lopen..even extreem gezegd, maar toch..).
Maar goed, die foto's vond ik dus zo goed gelukt, zeker voor mijn doen haha.
M'n zus vond ze zo 'erg' dat ik ze volgens haar niet kon gebruiken voor Ov e.d., omdat ik er zeg maar ( per ongeluk) wat "'zwoel" op sta. Weet ff t goede woord er niet voor, maar volgens haar zou t een foto kunnen zijn voor een of ander fout blad ofzo. Ikzelf vind dat wel mevalenn en vind ze gewoon goed, en over foto's ben ik niet snel tevreden..
- voor de liefhebber kan ik er een meesturen met het pakketje voor heike om in te scannen:) -
Maar even terug naar jou ( ben nog best nieuwsgierig hoor),
welke lengte heb je dan en hoe oud ben je?

Ik ben 1.80, maar red het niet helemal met maatje 36 haha, zou voor mij ook niet hoeven hoor, zeker niet bij mijn lengte, zou niet gezond zijn denk ik haha. nee, doe mij maar maatje 40 evt. 42, staat me een stuk beter Lachen
Vind dat trouwns ook prima modellen maten hahaha...
Sinds kort ben ik wel gezond aan het doen, niet zozeer aan t dieet (bah!), maar 'gewoon' wat minder drop en zo en 2 x in de week een stukkie hardlopen. Hond mee, soms paard, lekker hoor ( ik heb alleen zelfs voor een niet-roker best weinig conditie nog .. Bloos Tong uitsteken Kwijl .....

Ik ben wel benieuwd naar die foto's hoor, lijkt me wel gaaf, prof. en vaak dus ook mooie foto's van jezelf !

doei!
madelein

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-02-01 17:43

Ik ben jammer genoeg maar 1.63m en ik ben 20 jaar oud.

Je kan een foto van me bekijken op:

http://geocities.com/marjolein_meijne/My_page.html

Dit is m'n homepage, er is geen bal aan, maar ik had een url nodig van m'n foto. Het is geen mega-goede foto, maar toch.

Pling Knuf Mayo Pling


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: bebble, CharlieVM, Clmr, Gee, hagelslag, Queijo, Siebel, xTammyy, YandexBot en 42 bezoekers