Verslag studentenwedstrijd + foto's!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Guess001
Berichten: 5160
Geregistreerd: 09-02-04

Verslag studentenwedstrijd + foto's!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-04 00:08

Haai allemaal! Haha! Haha!
In mijn profiel staat al dat ik studentenwedstrijden rijd, en hierbij een verslagje en wat foto's zodat jullie een indruk hebben Lachen

Afgelopen weekend heb ik dus gereden in Tilburg. Samen met 4 meiden van mijn vereniging.

Ik rijd Lb dresuur (dus een L2 proef) en dat rijd je dan op een paard waar je 2 proeven lang op mag zitten, en 1 proef lang mag je hem inrijden. Dus je kan zeg maar 10 minuten lang een vreemd paard inrijden en dan hoppa, de proef in! Lachen

Ik had echt een superleuk paardje geloot, wat een nek... Tong uitsteken
Ik moest als laatste ruiter erop.
Het was trouwens een 5-jarig ruintje, eigendom van de manege eigenaar maar die springt er alleen maar mee op wedstrijd Haha!
(Beest wist dus niet wat hem overkwam Tong uitsteken )

Wat pics van het inrijden:

Afbeelding
Leuk beestje he? Lachen
Afbeelding
Mijn been.. zucht... Verward
Afbeelding
Lekker dichtbij.. Haha!
Afbeelding
En groeten!

Ik zat dus als laatste erop en helaas was hij niet meer lekker aan mijn been... Vooral het einde was dus heel rommelig, mijn benen waren net wat te kort om hem goed in galop aan te laten springen enzo.
Ook liep hij net wat teveel uit elkaar, ik kon hem met mijn benen net niet meer lekker bij elkaar rijden...
Wijken etc. ging wel lekker.

Je moet dus en leuk kunnen rijden en geluk hebben met de loting Knipoog In dit geval was het niet fijn om als laatste te starten, maar als je een heet, zenuwachtig beestje hebt, is het wel heel fijn Ach ja, it's all part of the game!! Haha!

Ik had uiteindelijk 153 punten, helaas had 1 jongen net wat meer Lachen maar hij verdiende het ook!! Hij reed hem super en heeft uiteindelijk ook de rubriek gewonnen
Maar het was supergezellig en ik heb best lekker gereden!

En 's avonds een leuk feest Haha!
1 Meisje van onze vereinging van 1e in de La dressuur.
Zo, nou hebben jullie een indruk Tong uitsteken
Laatst bijgewerkt door Guess001 op 15-06-04 00:19, in het totaal 1 keer bewerkt

Dickie
Berichten: 1247
Geregistreerd: 07-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-04 00:16

Ziet er leuk uit, jammer alleen dat je zo afhankelijk blijft van de loting. Als je maar plezier hebt, daar gaat het uiteindelijk om en zo te horen was dat zeker het geval! Lachen

Guess001
Berichten: 5160
Geregistreerd: 09-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-04 00:22

Thanks, inderdaad het gaat uiteindelijk om de lol Haha!
(winnen is mooi meegenomen Knipoog )

Het is gewoon absoluut niet te vergelijken met landelijke wedstrijden (wat ik later zeker weer ga doen! *LOL* ) maar het is een supertoffe opvulling van je studententijd!!! : Haha! Haha!

haike
Berichten: 13519
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-04 09:32

Leuk!! Is er mss een site of zo van? Want als ik ga studeren verkopen mijn ouders oki, en ik wil toch graag blijven rijden.

Annash
Blogger

Berichten: 26511
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-04 13:56

Ik had de foto's natuurlijk al gezien, maar leuk dat je er nog ff een verslagje bij hebt gedaan, Marlies!

Misschien kom ik je nog wel een keer bekijken op zo'n studentenwedstrijd Haha!

Goed gereden hoor!

Anoeska

Berichten: 5899
Geregistreerd: 01-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-04 14:00

Ik wou dat ik geweten had dat er zulke verenigingen waren. Was ik zeker lid geworden. Maar ja, nu ben ik afgestudeerd!

Scum

Berichten: 33099
Geregistreerd: 11-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-04 14:13

Lijkt me ook heel leerzaam om op een vreemd paard te rijden. Volgens mij waren ze er in mijn tijd nog niet, zulke wedstrijden.

Klinkt iig heel leuk, op het feest na (ik had begrepen dat je daar verplicht aan moet meebetalen, ook als je er niet heen wil).

Guess001
Berichten: 5160
Geregistreerd: 09-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-04 16:19

haike schreef:
Leuk!! Is er mss een site of zo van? Want als ik ga studeren verkopen mijn ouders oki, en ik wil toch graag blijven rijden.


Ja, er is en site: www.knhs.nl/sns (want het valt gewoon onder de KNHS) en daar staat een link naar alle verenigingen Lachen

Guess001
Berichten: 5160
Geregistreerd: 09-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-04 16:23

Scum schreef:
Lijkt me ook heel leerzaam om op een vreemd paard te rijden. Volgens mij waren ze er in mijn tijd nog niet, zulke wedstrijden.

Klinkt iig heel leuk, op het feest na (ik had begrepen dat je daar verplicht aan moet meebetalen, ook als je er niet heen wil).



Nou, volgens mij bestaat het al een hele tijd hoor Lachen
En dat van dat feest moet je niet zo zwart/wit zien hoor, je betaalt zeg maar 10 euro om te starten (daar betaalt de organiserende vereniging de manege van enzo) en daarnaast betaal je 15 euro voor ontbijt,lunch,diner,feest (huur acco!!!! geen drank ofzo hoor!) en overnachting (huur acco!!) Snappie? Lachen

haike
Berichten: 13519
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-04 16:23

bealy23 schreef:
Ja, er is en site: www.knhs.nl/sns (want het valt gewoon onder de KNHS) en daar staat een link naar alle verenigingen Lachen


Ok, bedankt, zal ik zeker even kijken

Guess001
Berichten: 5160
Geregistreerd: 09-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-04 16:25

Shanna16 schreef:
Ik had de foto's natuurlijk al gezien, maar leuk dat je er nog ff een verslagje bij hebt gedaan, Marlies!

Misschien kom ik je nog wel een keer bekijken op zo'n studentenwedstrijd Haha!

Goed gereden hoor!


Thanx en ik zal het wel doorgeven als ik weer een wedstrijd heb Haha!