Haflinger hengstveulen uit Rijsbergen (Brabant)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
An_J

Berichten: 1486
Geregistreerd: 19-08-03
Woonplaats: Schiedam

Haflinger hengstveulen uit Rijsbergen (Brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-06-04 11:36

Hallo allemaal,

Begin april hebben wij onze kwpn merrie opgegeven als adoptiemoeder bij de veulencentrale. De dag erna belde er een man uit Rijsbergen. Hiervan hebben we diezelfde dag nog een Haflinger hengstveulen gekocht die zijn moeder verloren was.

Nu alles goed gaat met moeder en (adoptie)zoon.. wilde ik eigenlijk weer contact opnemen met deze man om een aantal dingen te weten te komen.
Zoals de geboortedatum van dit stoere mannetje en zijn papa en mama. Maar we zijn (stom genoeg) het telefoonnummer kwijt.

De man woont in Rijsbergen en heeft een redelijk grote stal met een gloednieuwe binnenbak. Tevens fokt hij Jack Russels. Klinkt dit iemand bekend? Zoja, enig idee hoe ik zijn telefoonnummer opnieuw te pakken kan krijgen?

Thanks

An_J



Princess

Berichten: 3303
Geregistreerd: 01-11-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-04 00:36

hmm, ik loop stage in rijsbergen, maar zou even niet weten waar het is...kan je het bedrijf iets meer beschrijven?
heb je nog een adres?
kan je de veulencentrale niet bellen die hebben misschien nog wel een nummer.

An_J

Berichten: 1486
Geregistreerd: 19-08-03
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-06-04 09:46

Ik heb net op een plattegrondje zitten kijken. Hij zit volgens mij ergens aan de teteringsedijk of de terheijdenseweg. De stal heeft een gloednieuw aangelegde binnnenbak (volgens mij was ie net klaar) en er stonden diverse paarden. Geen idee of die van hemzelf waren. Huisnummer was een A en een B. Die redelijk uit elkaar lagen. En waarvan 1 van de twee een bungalow was die ze aan het verbouwen waren. En de ander een boerderij met een grote stal.

Als dit me niet lukt zal ik wel even bellen met de veulencentrale, maar ik veronderstel meestal dat ze wel wat anders te doen hebben


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ubermetrics en 108 bezoekers