ik ben naar marco bosato geweest

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
miekelover
Berichten: 6159
Geregistreerd: 14-11-03

ik ben naar marco bosato geweest

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-04 12:21

Het was echt kei cool. we hadden 2 kaartjes gewonnen dus ik en ons ma er samen heen. Me de trein. Het was echt rustig maar toen we bij dordrecht kwamen zat de trein gelijk vol. Toen allemaal uit de trein. Echt mega druk . We hadden staanplaatsen maar w stonden net voro de camera's bij die bar in het midden. Ik allemaal foto;s maken maar ik ben niet zo groot . dus ik mocht bij een aardige man op zijn nek zitten ik keek achterom en wow al die mensen dat was echt zo cool. Ik heb toen paar mooie foto;s kunnen maken. En naast mij stond nog een hele leuke jongen die ook voor mij nog wat foto;d heeft gemaakt . hij allemaal lachen naar mij bloos haha. Mijn benen deden wel zeer van al dat staan maar het was de moeite waard. Toen moesten we nog i nde trein zien te komen nou dat was al een groot probleen ik werd helemaal fijn gedrukt haha en ikke maar door duwen. Me ma zat ergens anders in een coupe maar de trein stopte toch in dordrecht en toen vond ik me mammie weer. De trein naar roosendaal had nog 20 min vertraging maar om 1uur lag ik eindelijk in mijn bedje

Esmeralda

Berichten: 10628
Geregistreerd: 07-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-04 13:16

ja het was gaaf marcotje. maar door al die file moest ik omrijden naar het ziekenhuis, terwijl ik bloedend kind naast me had in de auto. (zie topic twee hechtingen voor me zoon) Maarhet concert was super.

Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-04 13:24

maak me even jaloers Knipoog
Ik had heel graag heengewild, maar de kaarten waren uitverkocht...

Fijn dat je het zo leuk gehad hebt!!!

Amy77
Berichten: 11262
Geregistreerd: 30-10-03
Woonplaats: Op de mooiste plek in Drenthe :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-04 13:44

Nou ik ben gisteravond ook geweest hoor. Wij stonden eerst ook in het midden bij die geluids-en cameragebeuren. Hebben ons naar voren weten te wringen en stonden 6 meter van het podium af. Moest het eerste half uur behoolijk inkomen bij hem, hoe hij opkwam was wel erg wijs..Nu ben ik niet zo'n grote fan, maar na dat half uur begon het wel ok te worden. Wij waren om half 3 pas thuis, eerst moeten lopen van de Kuip naar de Ahoy, poeh he met die vermoeide voeten en rug, haha..

Carolinef

Berichten: 4939
Geregistreerd: 30-03-03
Woonplaats: Sleeuwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-04 16:31

wij gaan donderdag en ben ik als 21 wkn zwangere even blij dat we zitplaatsen hebben!!!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-04 16:34

ik was naar idols geweest *treinproblemen komen me zeer bekend voor Tong uitsteken *

miekelover
Berichten: 6159
Geregistreerd: 14-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-04 19:51

ja das echt irri die treinproblemen

nirvanaS
Berichten: 69
Geregistreerd: 06-08-02
Woonplaats: heerhugowaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-04 20:44

Hoi!

Ik ben erg benieuwd naar het concert van Marco!
Wij gaan woensdag heen... Weet iemand hoe de parkeergelegenheid is bij de kuip?

Want 3 weken geleden was ik bij rene froger..en toen stond ik gewoon in de file op de parkeerplaats! Verward

Amy77
Berichten: 11262
Geregistreerd: 30-10-03
Woonplaats: Op de mooiste plek in Drenthe :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-04 21:37

Nou het parkeerprobleem is echt te erg..wij hadden de auto bij Ahoy neergezet, de heenweg ging perfect, gratis pendelbusjes erheen en binnen no time waren we er. De terugweg hebben we een half uur a drie kwartier in de parkeergarage stilgestaan, maar dat houd je overal. Onder begeleiding van poltiemotoren word je eruit geloosd..Veel succes, aanrader is om als Marco zn laatste nr heeft gezongen(hij zegt dan dank je wel en gaat weg, maar komt dan nog terug voor twee nrs..het laatste nr is dat hij op het podium zit en omhoog gaat) om alvast de uitgang te zoeken, zodat je gelijk weg kan..
Veel plezier.

minka

Berichten: 5689
Geregistreerd: 25-12-02
Woonplaats: Oost-Souburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-04 23:24

Ik ben 9 en 10 juni geweest en ben ook geen mega grote fan, maar vond het echt helemaal geweldig. Wij hadden overgins wel goede plaatsen en dat terwijl we er de 9de helemaal niet echt vroeg waren Haha!

wynoah

Berichten: 1650
Geregistreerd: 23-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-04 00:22

Leuk zeg.

Mijn baas heeft hem vrijdag in Rotterdam gezien. Hij liep even naar de bank en toen zag hij Marco in een dure kledingzaak staan.
Wij allemaal jaloers..

sabineG

Berichten: 1063
Geregistreerd: 30-07-03
Woonplaats: rees-millingen dld.

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-04 00:26

nirvanaS schreef:
Hoi!

Ik ben erg benieuwd naar het concert van Marco!
Wij gaan woensdag heen... Weet iemand hoe de parkeergelegenheid is bij de kuip?

Want 3 weken geleden was ik bij rene froger..en toen stond ik gewoon in de file op de parkeerplaats! Verward


Ik wil dit ook graag weten.... Bij Rene Froger was het idd echt balen... Twee uur over gedaan om van de parkeerplaats af te komen.....

Hoop dat het bij Marco donderdag beter gaat...

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-04 00:51

sabineG schreef:
Ik wil dit ook graag weten.... Bij Rene Froger was het idd echt balen... Twee uur over gedaan om van de parkeerplaats af te komen.....

Hoop dat het bij Marco donderdag beter gaat...



Als je een beetje vroeg komt zijn er 2 hele grote parkeer plaatsen. Lachen Maar sommige moesten hujn auto ook wel een flink stuk wegzetten.

We stonden echt in de file toen dat concert klaar was en wij gingen ook naar de stad, wat een ramp. Scheve mond vooral met taxi.
En toen het begon kwamen vrienden er ook niet door met die auto, ( mijn vriend woont achter de kuip) die deden er een half uur over een heel klein stukje, dus tis wel echt druk.

LindaM

Berichten: 811
Geregistreerd: 27-04-01
Woonplaats: Raamsdonk

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-04 07:22

Ik ga dus vanavond! Vraagje: kun je in de kuip ook nog ergens wat te eten halen? En als het half 8 begint, hoe laat moet je er dan zo'n beetje zijn wil je niet te ver met de auto staan?

Farah_

Berichten: 2510
Geregistreerd: 20-07-03
Woonplaats: Oudenhoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-04 07:35

Ja hoor kom maar frietje halen bij mij Lachen
Nee er staat genoeg catering, friet, kroket/frikandellen, hamburgers, broodje unox.

Veel plezier