onderling?oficieel

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
bluehunter

Berichten: 411
Geregistreerd: 15-07-02

onderling?oficieel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-06-04 22:42

ik heb dit jaar net een nieuw paard. en heb nu 3 x onderling gestart.

1e wedstreid (thuis) 154 en 138 Boos! Had m net een week Lachen

2e wesstreid (thuis). na gewoon goed trainen 162 (2e)

3e wedstreid (vreemd terrein) ook 162 (4e)


denken jullie dat het tijd is om officieel te gaan starten, of zouden jullie zog even door oefenen
?


danifur

Berichten: 2204
Geregistreerd: 25-06-03
Woonplaats: oostzaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-04 22:48

ja of het tijd is om officieel te starten kan ik niet echt zeggen. ik zie jou niet rijden enzo, ik denk dat je een beetje op je eigen gevoel af moet gaan!
of je zelf denkt dat je er klaar voor bent, en t belangerijkste of jullie er samen als eenheid zeg maar ook klaar voor zijn.

als jullie nog niet goed genoeg aan elkaar zijn gewend en jij nog niet echt het gevoel hebt dat jullie een eenheid zijn, zou ik nog even wachten

suc6

Paardrijden is geen krachtsport, maar gevoel
San Z1+9 Fury M2+6 Haha!
Hoe meer je de mensen leert kennen, hoe meer je de dieren gaat waarderen!!

Apple

Berichten: 76181
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-04 22:51

Je kunt altijd officieel gaan starten voor de ervaring. Dan doe je iig veel wedstrijd ervaring op en na verloop van tijd komen de punten vanzelf wel.

Wil je ook direct in de punten rijden dan kun je misschien beter even vragen aan je instructeur of die vind dat je klaar bent om te gaan starten Lachen.


haike
Berichten: 13517
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-04 11:11

Je doet iig altijd ervaring op, of je er klaar voor bent, kan ik niet zien aan je resultaten. Maar wat zegt je gevoel en de mensen die je kennen?

Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-04 11:17

hier trek ik altijd zo'n 10 a 15 punten van het onderlinge wedstrijd score af. Je zal voor de ervaring kunnen gaan en niet al te hoge verwachtingen treffen. Ik zal het met je instructeur overleggen, die zal het beter weten dan wij hier.

Succes OK dan!

:){

Frantic

Berichten: 9648
Geregistreerd: 14-09-03
Woonplaats: maan

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-04 12:06

Het is wel duur om alleen ervaring op te doen, buiten startkaart, lidmaatschap rijvereniging etc. komt er ook nog €8 of € 9 voor een proefje bovenop. Ik zou als ik jou was eerst bij je instructie te raden gaan. Op officiële wedtrijden moet je echt aan het been en over rug kunnen rijden anders krijg je geen winstpunt. Ook niet in de B.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 bezoekers