Inkopen!!!!!!!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-04-01 19:18

jaha Renate en ik hebben vanmiddag flinke inkopen gedaan natuurlijk even met Gerald over maaike geroddeld:)
En een hoedje gepast en ook gekocht (aja 100 piek korting)
Dat hoedje passen was zeer pijnlijk want Gerard vond het nodig om er 1 flink hard op te duwen en die was natuurlijk veel te klein had meteen koppijn Nouja een boel merken en soorten gepast bij de 1 leek ik helemaal op een begravenisondernemer en ach Gerald riep fijn dat ik geen kop voor hoedjes had gelukkig vond ie dat ie zelf een te grootwaterhoofd had en 't 'm ook niet stond om te bewijzen zette ie er 1 op , het stond echt niet nee haha.Goed uiteindelijk werd het zo'n glanzende van Chrissy's ofzoiets?

Daarna naar het opruimingshuis kregen we wafels met thee (jammie) en tussen alle dekens snuffelen een stoere deken voor Quinto van renaat gezien een paarse/lila met felrose bies en op de borstsluitingen stond heel groot I LOVE MY PONY Zo kinderachtig dat ze 'm niet wou hij was maar 25 piek.......

Ach ja verder overal langs gesnuffeld mooie hoofdstellen en zadels gezien flink geouwehoerd met die lui daar want ik kom er dus zovaak dat ze al precies weten wie ik ben en wat ik moet hebben (kwam binnenlopen: weer een pot maxh???)

Uiteindelijk ben ik
een hoedje
soapspray
ankysokken *LOL*
Boek basisboekdresuur van tineke bartels
boek Anky een leven met bonfire
rijker geworden.
Bij de kassa vroeg Gerald hoe oud ik eigenlijkwas : 16 (wij in een deuk)
Ik zo nee 13 eerst geloofde ie het tot Renate over de auto begon (oliebol) daarna dacht ie nog 18 en uiteindelijk maar gezegd dat ik precies 19,5 jaar oud was hehe.
Hij bleek pas 21 dus hij was heel boos toen ik 'm op 38 schatte (ach ja oliebol happends)
Nouja we kregen nog een gratis vrielinkplu en toen waren we happy ene maaik ik mag lekker heel vaak van 'm komen kijken Lachen

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice


akerna

Berichten: 3770
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: apeldoorn!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-01 19:35

pfff, aan die deken had ik niks.

ikzelf heb gekocht:

een groenrood geruite zweetdeken )ponymaat, voor quinto na het wassen ofzo vanwege zijn gezondheid)
een kieffer hoofdstel met dikke neusriem
blik maxh vitamientjes en wat er nog meer in zit
boek van veulen tot rijpaard
boek van veulen tot volwassen paard.

inderdaad hebben we wel gelachen met gerald.
enne ik mag ook komen kijken maaik, gesellie dus.

liever eigenwijs dan helemaal geen zelfvertrouwen!

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-01 19:37

Dus jullie hebben al alles al leeg gekocht!!!
Ik kon het helaas niet redden, dus ik ga denk ik morgen middag ff Pling

akerna

Berichten: 3770
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: apeldoorn!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-01 19:39

pfff d'r lag aardig wat. ook wel mooie winterdekens, maar daar heb ik nog niks aan. want ik weet niet hoe groot quinto precies wordt.

liever eigenwijs dan helemaal geen zelfvertrouwen!

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-01 19:39

haha jullie hebben toch niet al te hard over mij geroddeld he???? *lol* ik zei toch dattie gek is?
ach ik zie m morgen weer dus dan zal ik t wel eens met m over jullie hebben Extreme duivel *evil grin*
Gaaf joh als jullie komen kijken!! wel doen hoor binnenkort!!! *LOL*

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-01 20:52

mhhh oliebol dat ik geen centjes heb Frusty
maar drie van de vier boeken die jullie gekocht hebben heb ik al Schijnheilig alleen die van anky niet maar die hoef ik ook niet.

ikke wil wel een mooie zweetdeken voor tink maar heb er al 2 en heb er echt geen drie nodig.achja is ook altijd zo leuk die paardespullies. *LOL*
kim volgende uitverkoop ga ik met je mee hoor!me wel tijdig waarschuwen he? Party!!

moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-01 22:37

Hahahahaha...zo'n halster hebben wij voor Phoebe, felblauw met knalroze letters: I Love My Pony!
Gelukkig ook een stoere versie hoor: de Eskadron millenium in het donkergroen...het is niet allemaal zo zoet. Party!! Party!!
Dat boek van Anky heb ik ook, best leuk.
Die sokken...grijnz..dat wordt een verslaving, pas op!!!! Op Almelo hadden mijn stalgenoten opeens een ongekende passie voor geruite Pikeur sokken Misselijk Misselijk (grapje....) hahahahaha *LOL* Party!! *LOL* Party!! Liep opeens iedereen met van die geruite sokken tot de knieen, net een stelletje jagers..grijnz!!!


Fitzroy

Berichten: 25044
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-01 22:52

Waar ik wel benieuwd naar ben, wat ga je nu doen met het hoedje??? In de kast laten liggen tot je over een paar jaar Z bent of ..... toch maar dragen als je in de M zit?? Party!! Party!! *LOL* *LOL*

Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-04-01 18:36

Voorlopig even in de kast houden.
Ik zat al een tijdje te denken om er vast 1 te kopen en nu hadden ze ineens die opruimingsdagen.
Mijn instructeur loopt te brullen dat ik 'm in de M2 gewoon op moet doen ik zelf weet nog niet je ziet ze al wel veel in de M2....
achja wie weet stop ik voilgende maand met dressuur en ga ik springen *LOL* *LOL* *LOL* *LOL*

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-01 18:59

heej suzanne,ik heb datzelfde halster(eskadron)voor tink,in groen(=al kapot)en blauw.wwel mooi is tie he?

Fitzroy

Berichten: 25044
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-01 22:21

Kim, gewoon doen in de M2!! 't is toch zonde als je al een hoedje hebt en hij ligt maar in de kast. En weet je wat je ook altijd nog kunt doen *LOL* *LOL* *LOL* Zowel je cap als je hoedje meenemen en ff gauw kijken waar de meesten mee rijden *LOL* *LOL*, maar ik had al gezegd dat ik een echte 'meeloper' ben wat dat betreft!!

moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-01 22:40

Hey Sanderijn!! Ja gaaf zijn ze he? Ik heb 'm voor Maril in het donkerblauw en voor Phoebe en Imatador in het groen...en met bijpassende hengstenkettingen, staat hetzelfde borduurseltje op. Alleen dat halster van Maril heb ik al vaak gewassen en dan gaat het er een beetje afslijten Scheve mond\ . Ik vind zowiezo de spullen van Eskadron super...heb er ook al mijn zadeldekjes van! Alleen niet voor Phoebe: die heeft Looney Tunes Pling Pling Pling


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Mark0919, sterregoud, tjee en 27 bezoekers