ik zal me effies voorstellen

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
christa
Berichten: 18
Geregistreerd: 08-04-01
Woonplaats: Westerland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-04-01 22:22

Hoi allemaal,

Volgens Mieke (van Toon) is het tijd dat ik me voorstel, nou bij deze dus.

Ik ben dus Christa, 34 jaar, geboren in Jisp (de parel van Noord-Holland, zoals mijn opa altijd zei) en woon in Alkmaar. Ik werk in Breezand bij een bouwbedrijf op kantoor.
Ik ben de supertrotse eigenaresse van mijn paardje Isard. Isard en Toon zijn dus de grootste vrienden zoals jullie ook kunnen zien op het plaatjesforum.
Isard is een 11 jarige vosruin, 1.69m, paps is Blanc Rivage xx, die op de renbaan pittig hard kon lopen. Kan Isard trouwens ook op het strand. Isard zijn mama voerde ook nogal wat Engels volbloed dus hij kan erg stressy zijn. Ook is hij een hoefkatrolpatientje wat nu onder controle is, alleen is hij regematig "stuk" aan andere onderdelen van zijn lijf....Niet zo fijn dus. Veel mensen verklaren mij voor gek dat ik dat paard nog heb, we hebben al veel doorstaan in de bijna 3 jaar dat ik hem nu heb, maar jullie kennen waarschijnlijk ook het verhaal van Mieke en Kaminka dus ik doe hem echt niet weg. We zijn vriendjes voor het leven. Toenn ik hem net had was het een stil en bang paard, nu is hij soms wel erg stoer en vol van zichzelf maar altijd met een hoop humor.
Verder heb ik nog 3 stoere katten; Sammie, Gijs en Kees.
Ook heb ik 6 jaar een Newfoundlander gehad die ik op 14 feb. jl. op 11½ jarige leeftijd heb moeten laten inslapen. Nog steeds veel verdriet daarvan.
Helaas kan ik geen nieuw hondje nemen vanwege mijn werk. Maar als het goed is (!!!!) win ik ooit nog eens de staatsloterij en dan zou ik toch wel erg graag een boerderijtje willen met lekker veel beesten. Lijkt me helemaal super geweldig.

Dit was het wel zo'n beetje.

Groetjes allemaal en we spreken elkaar hier op bokt.

Christa.

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: christa op 2001-04-20 23:24 ]</font>



Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-01 22:46

welkom hiero Lachen

xxx Kim

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-01 08:10

Welkom, ik ben Jantina, 22 jr. en verliefd op onze Isolda en Berber. Zie ook mijn Profiel!

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-01 08:34

Joepie een leeftijdsgenoot! Ik ben Dorine, ook 34, en rij ook op een vosruin (donkere koffievos). Het is mijn verzorgpaard genaamd Pie (pai), een pools warmbloed van 1.64 m en 12 jaar oud. Ik rij hem gem. 4 keer per week en sinds afgelopen winter hadden we een startkaart maar ja... ff geen les/wedstrijd Huilen .
Bij Pie op de boerderij is een buitenbak en wat staanders/balken en nu wil ik een dressuur- en spring-wedstrijdje organiseren voor de jonge meiden met verzorgpony's die ook in deze bak rijden. Dit zijn meiden van 11 tot 15 jaar die normaal geen wedstrijden kunnen rijden dus ze vonden het heel leuk! Vandaag zal ik het oude proevenboekje maar eens meenemen, wat zullen ze schrikken *LOL* ! Het gaat om 3 dartmoorpony's, twee haflingers en een c-pony. Misschien dat er nog wat bijkomen, maar ik denk het niet. Vandaag dus ff proefje voorlezen, kijken wat ze er van terecht brengen Tong uitsteken .
Christa, heb jij vroeger ook vaak op Horses gezeten Verward Jouw naam komt me bekend voor, maar ik moet erbij zeggen dat ik geheugenverlies heb (serieus) dus het kan zijn dat ik het mis heb. In elk geval veel plezier op Bokt.nl, en kom vooral vaak kijken want elke dag komen er ontzettend veel berichten bij Party!! ! Groetjes, Dorine.

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-01 08:39

Hoi Christa, welkom hier op bokt Pling
Mijn naam is Jacqueline en ik ben 29 jaar en kom uit APELDOORN Lachen Lachen Lachen
Ik heb 4 enorme ondeugende ponybeesten hihhi Vork , voor meer info moet je maar in mijn profiel kijken!!!

Groetjes van Jacqueline

Iris

Berichten: 2048
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-01 17:08

Welkom Christa!
Ik ben Iris en ben 15 jaar oud. Ik woon in eindhoven en heb een 8jarige welshcob genaamd Menno.

Ik heb mijn verstand niet verloren. Ik heb het zelf weggegeven ~~~ Quote R.W.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-01 19:10

Jaaaa, weer versterking voor onze bejaardenploeg!!! Welkom!
Ik ben Sonja, 30 jaar en nog steeds ponyfan en helemaal gek van mijn Fjordenmerrie Milena.
Mijn betere helft huist hier ook ergens, hij heet Dick en is 31 en heeft een KWPN-ruin: Leonardo.

Tot Bokt!
Sonja

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-01 19:13

hoi christa,ik ben sanderijn en ben 23 jaar.ik kom uit doetinchem en mijn pony heet tinkerbell en is 3 jaar.

Jet

Berichten: 11942
Geregistreerd: 31-01-01
Woonplaats: Anna Paulowna

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-01 20:02

Hoi Christa,
ik ben Jet, ben 40, heb een bijna 7-jarige merrie marlou waar ik vnl. dressuur mee rijdt en lekker langs de weg. Ik woon redelijk in de buurt, in Anna Paulowna, en heb m'n paardje in 't Veld staan.
Welkom bij Bokt, gezellige boel hier dus!
Groetjes van Jet.

Paarden zijn net als lucht, zonder kan ik niet leven!
Vanuit de kop van Noord-Holland: Voor info klik op: Paardentaxi Jet

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-01 23:35

hoi,

Welkom hier. lees mijn profiel maar voor meer info.

Een stalgenoot van me heeft ook een blacn-rivage. Hij heet leroy en is een vos. Party!!
[img]../upload/2/leroy1.jpg[/img]
Zijn koppie
[img]../upload/2/joris_en_iris.jpg[/img]
Links
[img]../upload/2/leroy_plus_dochters.jpg[/img]
met de dochters van de eigenaar

_________________
<FONT COLOR="DARKBLUE">"Riding: the art of keeping a horse between you and the ground"</FONT>

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Heike op 2001-04-22 00:39 ]</font>

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-01 09:45

Ha, die Chris! Welkom welkom welkom!

Weet wel waar je aan begint hoor, dit gedoe is verslavend... *LOL*

Die Leroy bij Heike op stal lijkt wel op Isard, vind je niet? Enne, je hebt groot gelijk dat je hem niet wegdoet, je hebt gezien hoe dat bij Kaminka is gegaan en Isard is nog een groter probleemgeval.

En als Iesje stuk blijft gaat hij maar lekker op rust en pak je Toon een paar keer per week, kunnen we samen naar buiten, jij op toon en ik op Kaminkie! Party!!

Groetjes Mieke

horseofthemoon
Berichten: 257
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-01 10:34

Hoi Christa!

Welkom, leuk weer eens iemand uit het Noordkopje!
Ik ben Ada, 39 uit Den Helder. Mijn paard is 21 en we zijn gek van het strand!
Zie rest in mijn profiel. Veel Bokplezier!

Groetjes, Ada Party!! Party!! Party!!

*~`✿ .¸`☆¸ღ ¸.•°*”˜ƸӜƷ˜”*°•.•.¸ღ¸☆´¸.✿`~*
*22-6-1992…. Kingstone my love....RIP…+7-7-2022


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Annash, JeRekers, JudithO, Mark0919, Rije en 42 bezoekers