Voel me beroerd!!!!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
BloemBloem

Berichten: 16575
Geregistreerd: 21-05-03

Voel me beroerd!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-06-04 12:05

Misschien heb ik wel onbewust heel veel stress in mijn lichaam voor de operatie a.s. woensdag. Ik weet echt niet wat ik heb.

Ben moe, misselijk (vooral 's ochtends Bloos! ) en ik voel me
zwakjes......

Werk nu bijna 60 uur in de week dit kom doordat ik stage loop en ook nog gewoon in het weekend moet werken, misschien heeft dat er ook wel wat mee te maken.........

Vind dit alleen geen goede reden om naar de dokter te gaan. Heeft iemand dit ook ? Heb trouwens ook helemaaaaaal geeeen zin om mijn bed uit te komen


Justice
Berichten: 974
Geregistreerd: 02-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-04 12:14

Blijf is eens een dagje lekker in bed. Rust wat uit. Klinkt alsof je lichaam dat wel kan gebruiken. Als het gevoel aan blijft houden kan je altijd even naar je HA.

meis_lief

Berichten: 496
Geregistreerd: 15-02-04
Woonplaats: Haren

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-04 12:20

zou ik ook doen, gewoon 1 dag vrij nemen....kijken hoe het dan gaat

Spero melior

Malibu

Berichten: 4542
Geregistreerd: 31-03-04
Woonplaats: Velsen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-04 12:25

Heb ik ook gehad, is gewoon goeie oververmoeidheid of staal tekort.

Ik had/heb een werkweek van 40 uur, daarnaast zijn we bezig met de verbouwing van ons huis waardoor ik vaak pas om 23.00 uur thuis ben en dan moeten ik en m'n vriend nog douche dus voor je ligt is het 00.00 uur en voor je slaapt ben je ook alweer ff verder...
En dan de wekker weer de volgende dag om 7.00 uur.

Dat gaat ff goed, maar op een gegeven moment trekt je lichaam het niet meer. Vooral als je onbewust ook nog eens stress heb ivm met komende week...

Meld je gewoon ziek voor je werk en neem ff de tijd om te rusten. Als je in zo'n conditie aankomt in het ziekenhuis heb je misschien ook nog wel kans dat je dan niet eens opgenomen word voor je wat beter bent.

<3 Trotse mamma van Damian Jeremy en Noëlia <3 , geboren 11 juni 2010 & 2 oktober 2013 :+:
Quincy - Malibu Sundance - A Sundance Sorpreza :+:

BloemBloem

Berichten: 16575
Geregistreerd: 21-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-06-04 12:34

Ik kan me echt niet ziek melden, want ik werk samen met mijn schoonmoeder. Dus het komt altijd uit als ik zomaar een dag thuis blijf


teriema

Berichten: 2119
Geregistreerd: 09-11-03
Woonplaats: net buiten Den Haag in het Westland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-04 12:47

Arme Flower, ik vond je al zo stil! Heb je wel goed kunnen slapen met het warme weer de afgelopen dagen? En genoeg blijven drinken dan voel je je vaak ook wat beter. Sterkte meis Ach gut ik wist trouwens niet dat je een operatie moet ondergaan , toch niet heel ernstig?

Malibu

Berichten: 4542
Geregistreerd: 31-03-04
Woonplaats: Velsen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-04 12:51

Citaat:
Ik kan me echt niet ziek melden, want ik werk samen met mijn schoonmoeder. Dus het komt altijd uit als ik zomaar een dag thuis blijf


Ja, maar ziek is ziek hoor! Oververmoeid en misselijk zijn is ook ziek!

Je kan dan niet 's avonds lekker langs je vriendje ofzo. Maar dan komt hij maar naar jou toe!

Gewoon 's ochtens opbellen en zeggen dat je je niet lekker voelt en thuis blijft. Desnoods daarna ook je schoonmoeder bellen om te zeggen dat je niet lekker bent en je ziekgemeld heb.

<3 Trotse mamma van Damian Jeremy en Noëlia <3 , geboren 11 juni 2010 & 2 oktober 2013 :+:
Quincy - Malibu Sundance - A Sundance Sorpreza :+:

BloemBloem

Berichten: 16575
Geregistreerd: 21-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-06-04 12:58

Ja maar het zijn nog maar drie daagjes voor de operatie, alleen moet ik morgen van 0430 uur tot zeker 1900 uur werken Verdrietig
Maar zondag heb ik de hele dag vrij OK dan!

Malibu

Berichten: 4542
Geregistreerd: 31-03-04
Woonplaats: Velsen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-04 13:25

Jeetje, das echt wel lang....

Nou ja, in iedergeval succes. En veel sterkte met de operatie dan!

<3 Trotse mamma van Damian Jeremy en Noëlia <3 , geboren 11 juni 2010 & 2 oktober 2013 :+:
Quincy - Malibu Sundance - A Sundance Sorpreza :+:



Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: IASCrawler en 129 bezoekers

cron