Hoeveel pech kan een mens hebben ???

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
kojack

Berichten: 6396
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Hoeveel pech kan een mens hebben ???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-06-04 07:29

Post ik gisteren nog een berichtje over mij oh zo lieve vriend en zijn trein-avontuur http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?t=249109

Nou ik ben hem wezen halen hoor. Ik moest hem in Alkmaar ophalen want daar ging de allerlaatste trein heen die hij kon nemen.
Ik rij net Alkmaar binnen en hoor ineens een wel heel vreemd geluid voor bij mijn auto, er hing wat op de straat, dit gebeurde natuurlijk net op een kruispunt, ik kon hem net middenop zetten. Ondertussen was ik lichtelijk in paniek en rolde de tranen over mijn wangen heen, want daar stond ik in de middle of nowere om een uurtje of half 3 ! Ik heb eerst vriend gebeld dat het wel eventjes kon duren en heb daarna maar de anwb gebeld. Ik kon amper uit mijn woorden komen want ik vnd het doodeng en wist niet waar ik was. 2 seconde later stond er een hele vriendelijke meneer naast me met de vraag of hij kon helpen, hij heeft aan de anwb mevrouw uitgelegd waar ik stond zodat ze me gauw konden komen helpen, ben die man nog dankbaar !

Ondertussen was Niels maar gaan lopen. Ondertussen heb ik een taxi aangehouden zodat die niels op kon gaan halen , die zal wel gedacht hebben trouwens Haha!

Nou de anwb kwam na een tijdje en die keek naar mijn auto, de aandrijfas lag er naast. Nou schijnt dat te maken te hebben met je versnellingsbak en laat ik nou +- 4 maanden geleden ook pech hebben gehad aan de versnellingsbak, er zit dus net een nieuwe in met 1 jaar garantie. Ook heeft mijn auto afgelopen donderdag een grote beurt gehad, dus ik ging er vanuit dat er niks mis mee was en hoop stiekem toch wel dat dit onder de garantie valt.

Alweer een tijdje later zijn we weggesleept en kregen we bij het bergingsbedrijf een leenauto mee, top die anwb OK dan!
We waren vannacht om half 6 uit en om 7 uur liep de wekker af want er komt zo iemand zijl leggen in de babykamer.
Ik moet straks nog voor controle naar het ziekenhuis en kan nu wel al vertellen dat mijn bloeddruk te hoog is. Gelukkig is er nu een niet-medische reden voor Haha!

Wonende aan het eind van de wereld in een hutje midden in het veld...


sharonaollie

Berichten: 6442
Geregistreerd: 05-06-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-04 07:35

Ik had je andere topic ook gelezen.
Ga je iemand ophalen wat je eerst niet wilde.
kom je zelf met pech te staan Haha!.
Zit je ook niet mee ook Haha!

Waar de kennis van de ruiter ophoudt,begint zijn grofheid!

lundi
Berichten: 2383
Geregistreerd: 21-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-04 08:07

Pffffffff idd wat je zegt hoeveel pech kan je hebben?
Het zit jullie echt niet mee zeg!
Ik zal voor jullie duimen dat de reparatie onder de garantie valt!
Sterkte vanmiddag in het ziekenhuis!
Liefs Lundi

Dennis

Berichten: 31456
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-04 08:09

Idd, hoe mis kan het gaan.

Maak je niet te druk en succes in het ziekenhuis!!!!

Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik

DominiqueDG
Berichten: 1563
Geregistreerd: 11-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-04 08:36

God straft onmiddelijk (omdat jij je vriend niet wilde halen) Haha! Knipoog

Succes in het ziekenhuis!

Cheveyo

Berichten: 17591
Geregistreerd: 03-07-03
Woonplaats: aan het eind van de regenboog!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-04 09:19

Dit is er een voor verjaardagen en partijen, dit verhaal achtervolgt jullie nog wel even Haha! Gelukkig kan je er dan hartelijk om lachen Ach gut

Sterkte met je bevalling

On the 7th day God created horses, on the 8th he painted the good ones
by Warriorgirl Graphics • Fotografie Feather's Ranch • Onze stal
[WN-ITP] ♥ Bombarie's 2e Halterles ♥


radicalM

Berichten: 689
Geregistreerd: 14-02-03
Woonplaats: Capelle a/d IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-04 09:25

Wat een verhaal! Nu kun je er nog niet zo om lachen, maar ik weet zeker dat dit later een van die sappige "weet je nog wel" herinneringen rondom de bevalling wordt. Ik vind het 'm geweldig!!! Kan zo in een film worden gebruikt Haha!

Old minds are like old horses: you must exercise them if you wish to keep them in working order...
R.I.P. lieve Moon.

teriema

Berichten: 2119
Geregistreerd: 09-11-03
Woonplaats: net buiten Den Haag in het Westland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-04 09:31

Arme Kojack, het heeft je niet meegezeten. En ik snap jouw reactie in het andere toppic heel goed. En zoals hier boven ook wordt gezegd over een tijdje kan je er op lachen en over een aantal jaar vertel je aan je kindje over mama die hoogzwanger was en pappa die de trein had gemist !

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-04 14:20

Jeetje meid, gisteravond was duidelijk niet jouw avond Ach gut !

Maar gelukkig was er toch een aardige mmeneer die een dame in de nood geholpen heeft en ben je weer thuis gekomen Knipoog !

Heb je nog ruzie gehad (gemaakt) met je vriend, of was je inmiddels al over je boosheid heen Knipoog ?!

Sterkte in het zieken huis; is de babykamer tenminste mooi geworden ??

Benz († 18.12.09) & Bella († 4.01.10), ik mis julie nog steeds ;( ....
Welkom lieve Mila <3 !
Vakantie vieren op een echt kasteel in Beieren :) ?? http://www.schloss-moehren.nl/

Kyan01

Berichten: 5404
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-04 14:48

pppffff jeetje zeg... Nu kan het alleen nog maar goed gaan!!
Na regen komt zonneschijn!! Knipoog

22-09-2006 is mijn zoon Kyan geboren!!
http://www.futerehope.come2me.nl/" target="_blank

Samantha_

Berichten: 10780
Geregistreerd: 20-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-04 14:52

Jeetje wat een verhaal zeg.
Gelukkig is alles goedgekomen. Ik denk dat je die aandrijfas wel vergoed krijgt, je had toch nog garantie op de versnellingsbak?

kojack

Berichten: 6396
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-06-04 16:10

Zo daar ben ik weer. In het ziekenhuis was alles goed ! Ik moet vaker zo'n avond hebben (klop het nu gauw af hoor Schijnheilig ). Echt wij hebben altijd van dit soort dingen, kan er een boek van schrijven of een soap van maken !

Ik ben net even bij de garage geweest, het valt onder de garantie OK dan!, kan er nog om juichen Haha!
Weet je het is zo irri, we brengen die auto altijd netjes weg voor een beurt, hij wordt super onderhouden en als er wat is sta ik direct bij de garage en natuurlijk hebben wij er altijd oliebol mee (we hebben nu +- 2x iets gehad in 6 maanden tijd) en dat terwijl de auto nog niet eens zo oud is !

Ik heb nog wel woorden gehad met vriendlief, was gewoon kwaad. Hij wil ook maar niet toegeven dat hij fout zit, en dat terwijl wij 2x de ns hebben gebeld om te vragen of die trein wel was gegaan, hij beweerde van niet Haha! We hebben nu in totaal 1,5 uur geslapen ga zo dus even op de bank liggen.

Ben benieuwd of hij vanavond wel de trein haalt want hij moet weer met het ov Haha!

Wonende aan het eind van de wereld in een hutje midden in het veld...

lindatje

Berichten: 5856
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-04 20:39

Gelukkig is alles goed gekomen. Je zal wel doodmoe zijn Scheve mond

:brr:

kojack

Berichten: 6396
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-06-04 21:04

Ik heb vanavond een uurtje geslapen, voel me nu nog niet eens zo heel brak.

De auto staat trouwens weer voor de deur OK dan!
En vriendlief is vandaag vroeger naar huis gekomen Haha!

Wonende aan het eind van de wereld in een hutje midden in het veld...

wynoah

Berichten: 1650
Geregistreerd: 23-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-04 21:11

God mar hoe krijg je het voor elkaar!
Gelukkig is het allemaal goed afgelopen.

kojack

Berichten: 6396
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-06-04 21:14

_inge_ schreef:
God mar hoe krijg je het voor elkaar!
Gelukkig is het allemaal goed afgelopen.



Ja hoe krijgen we het voor elkaar he ? Hehe soms denk ik echt dat ik in een soap leef Scheve mond

Wonende aan het eind van de wereld in een hutje midden in het veld...

Caritas

Berichten: 4431
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Tussen plassen en A2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-04 21:21

Truman show heette dat toch? Haha! Ik dacht dat die met die griebel van een Carey was Knipoog . Al het goede komt in drieën en het slechte ook, zegt men toch? Je vriend heeft motorpech, mist z'n trein en jouw aandrijfas breekt er tussen uit? Dat is slecht. Jouw bloeddruk is weer helemaal goed, je gaat bevallen van een kerngezond kindje en..... het is al direct helemaal zindelijk . Dat scheelt je een hoop stuivers hoor . (kun je hoop leuke goodies voor kopen)

Snuitmans (B+14, pr 205) (L1+2)

kojack

Berichten: 6396
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-06-04 21:31

Roos schreef:
Truman show heette dat toch? Haha! Ik dacht dat die met die griebel van een Carey was Knipoog . Al het goede komt in drieën en het slechte ook, zegt men toch? Je vriend heeft motorpech, mist z'n trein en jouw aandrijfas breekt er tussen uit? Dat is slecht. Jouw bloeddruk is weer helemaal goed, je gaat bevallen van een kerngezond kindje en..... het is al direct helemaal zindelijk . Dat scheelt je een hoop stuivers hoor . (kun je hoop leuke goodies voor kopen)



Als we voor die zindelijkheid nou eens een makkelijke bevalling in de plaats doen Knipoog

Wonende aan het eind van de wereld in een hutje midden in het veld...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie