Karten!!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-01 08:12

Ik ben gisteravond in Kardinge wezen Karten! Het was echt onwijs leuk en ik heb me eens even lekker uitgeleeft! Het was een personeelsuitje, we hebben echt z'on lol gehad!!
Die karts zijn echt helemaal leuk, net botsautootjes en dan nog leuker! We hebben besloten om ieder jaar te gaan en dan een soort wisselbeker te doen ofzo! Kan ik volgend jaar lekker weer!

Maarreh, ik vind dat Karten echt mega duur! 25 gulden voor 10 minuten ofzo!! Kan me niet voorstellen dat er mensen zijn die dit iedere week gaan doen!

hihihi, endat wilde ik maar weer even aan jullie kwijt, fijn he? Tong uitsteken

mdev

Berichten: 354
Geregistreerd: 19-03-01
Woonplaats: Zeven, DE

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-01 09:27

't is inderdaad best wel duur, maar met een groep op een buitenbaan geeft echt een kick Cool .

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-01 10:39

ik vin da eng!!!
een goede vriend van me heeft zo zn arm gebroken Verward
dus nu durf ik ni meer hehehe

xxjes kim

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-01 20:46

hm lijkt me wel gaaf om een keer te doen maar toen ik hoorde dat mn broer een keer over de kop was gevlogen... ik w8 nog ff

mdev

Berichten: 354
Geregistreerd: 19-03-01
Woonplaats: Zeven, DE

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-01 22:02

Je moet wel heeeel gek doen wil je je arm breken of over de kop gaan, dan moet je tot het uiterste gaan. Als je normaal rijdt gebeurt er niets

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-01 22:12

Ik vind het echt supergaaf! Bij mijn vorige werk was het een traditie om 1x per jaar te gaan karten bij Coronel in Huizen (de echte). Het tweede jaar dat ik daar werkte, was ik de op een na snelste vrouw! En de volgende dag zag je precies wie er allemaal waren gaan karten, je voelt je namelijk achteraf helemaal beurs en blauw van die rotte stoeltjes en alles doet pijn. Maar het is echt leuk! Lachen

_________________
<FONT COLOR="DARKBLUE"> << < ...dreams are just goals without deadlines... > >> </FONT>

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Karin op 2001-04-20 22:13 ]</font>

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-01 18:21

Ja, ik had dus ook wat blauwe plekken op mijn benen, maar echt heb ik het niet gevonden. Over de kop vliegen kan bijna niet, tenminste niet in deze. (misschien zijn er verschillende Verward )
Ze zijn heel laag bij de grond en breed, bijna onmogelijk. Ik werd heel hard geramd en zelfs toen gebeurde er niets. Doordat ik geramd werd, was mijn kans op winnen wel verkeken... Verdrietig
Maar het was ect ontzettend TOP!