Tinker met zwart hoofd en hals ZONDER wit, wie weet er nog 1

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Tinkerbinkie
Berichten: 4
Geregistreerd: 30-01-02
Woonplaats: Almere

Tinker met zwart hoofd en hals ZONDER wit, wie weet er nog 1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-02 17:42

Onze Tinker Alex (zwart/bont) uit Almere heeft een geheel zwart hoofd en hals. Ik heb het nog nooit gezien. Ik ben benieuwd of er iemand is, die er ook zo 1 kent. Dus echt helemaal zwart zonder een haartje wit. Ben benieuwd naar jullie reacties. Doei, doei Party!!

snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-02 20:17

heeft hij ook geen bles, kol, sneb etc? Das dan wel heel bijzonder, dat heb ik nog nooit gezien. Bij mijn oom staat wel een tinker met een heel klein kolletje en verder zwart op hoofd en hals en op de site tinkerhorse.nl staat een heel zwart tinkertje met een klein snebje en kolletje.

Zou wel leuk voor je zijn als je nog zo'n tinker tegen komt!! Veel plezier met je tinker en hier op bokt!

Natuurlijk heel veel groetjes van snowdon, mijn tinkertje!!!

alex tinker
Berichten: 17
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-02 15:01

hey ik heb een tinker alex en die heeft een zwart hoofd en geen wit op zijn hals een zwart/wit staart en waar zijn zadel licht aan de rechterkant heeft ie een vorm van een zadel wit en 4 witte benen en zwarte vlek op rechterachtersprong. hij is nu ong. 4 jaar en loopt de B, het is een ruin hij staat op manege pampushout. hij was een manegepaard en toen hebben wij(mijn ouders en ik) hem gekocht en nu hebben wij hem al vanaf 1 APRIL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!!

groetjes en 3 XXX-Yes nikki

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-02 15:18

Toevallig is er op de manege Cahama in nuenen een paardveulen geboren. Hij is helemaal wit, behalve zijn hoofd en zijn staart.

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-02 15:53

Mijn achterbuurman heeft een zwarte Tinker, met 4 witte voetjes en een bles. Verder nog 1 streep over zijn kont, van ca. drie centimeter breed.
Hij heeft ook 2 maanogen. Supermooi en apart.... Haha!

snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-02 16:56

eh "alex tinker" is "tinkerbinkie" niet jouw moeder en hebben jullie t dus over tzelfde paard? haha ik vind t wel grappig, ik zag bij beiden alex, almere etc staan en je moeder had t over dr dochter nikki in dr profiel en jij hete nikki.... En jullie hadden allebei nog niet zo heel veel berichtjes...

haha beetje onzinnig om hier dan op te reageren....

veel plezier nog op bokt! en natuurlijk met alex

Kirsten

Berichten: 4509
Geregistreerd: 17-04-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-02 16:58

haha ja het klopt dat tinkerbinkie de moeder is van nikki haha....

Tinkerbinkie
Berichten: 4
Geregistreerd: 30-01-02
Woonplaats: Almere

Tinker zwart hoofd etc.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-02 18:17

*LOL* Ja ja het is inderdaad wat dom van Nikki, maar ze was weer eens sneller met typen dan met lezen. Nadat ze het mailtje had verstuurd, komt ze beneden en zegt verontwaardigd: Nou jaaaaaaaaa....zit jij nu ook op Bokt? en heet jij Tinkerbinkie? Ja, Nik, dat ben ik. oliebol, zei ze, wat stom, ik heb gereageerd op jouw vraag. Ik vond het zelf ook wel lachen eigenlijk. Gr. Tineke *LOL*

snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-02 20:04

ahaaaaaa vandaar, hahahahahaha

tja willem alexander is dus niet de enige die een beetje dom is..... (zie onderschrift melissa) *LOL* *LOL* *LOL*

moniquelucky

Berichten: 2747
Geregistreerd: 19-03-01
Woonplaats: Wellerlooi in Limburg.

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-02 10:18

HEEEEEEEEEEEEE Tineke, gezellig dat je ook op Bokt komt, leuk!!!

Nuage

Berichten: 16585
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Assendelft

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-02 16:44

Hi,
moet je even naar www.tinkerwereld..nl gaan en dan bij de fotocollage kijken.
Daar staan 2 tinkers Charda en Lucky en die zijn ook bijna helemaal zwart, moet je maar eens kijken.

Ook bij te koop staan 2 helemaal zwarte merries, moet je even bij te koop kijken en dan op the sandy road ranch kijken.

Groetjes Esmeralda