met pepeijn in de plomp! :(

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

met pepeijn in de plomp! :(

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-04 11:55

wat ik altijd al had willen doen, samen met mijn paard zwemmen, is zojuist gebeurd. helaas niet zoals ik het had gewild.

elke donderdagochtend heb ik mijn priveles, vandaag was ik wat vroeg dus dacht ik, ik ga eerst even met pepeijn naar buiten. nog geen 500 meter verder schrok pepeijn ergens van en bleef stokstijf staan (zijn gebruikelijke reactie). Frusty tikje erbij en doorgaan is dan de normale procedure, maar dit keer draaide pepz zijn kont naar de sloot. we kieperden zijwaarts de plomp in. allebei aan het spatteren en die vieze geur, jasses. ik kon er al nauwelijks uitkomen, laat staan 600kg paard. een bewoner belde de brandweer al.

het stalpersoneel kwam er ook al snel aan en die hebben me heel fijn geholpen en pepeijn (en ook mij Haha! ) gerustgesteld. na 10min bijkomen kwam pepeijn er met een grote sprong er zelf uit. wist niet dat dat beest zo sterk was . lopen we terug naar de manege komt de brandweer eraan. nou goed toch fijn dat ze met 2 karren uitgerukt waren maar ik ben blij dat hij er zelf uitgekomen was.

afgespoeld en het blijkt dat hij een klein wondje bij de kroonrand heeft. dat valt dus reuze mee. nog tijd gestapt en losgelaten en hij vond het allemaal wel prima, lekker los draven.

hij zal best een klap hebben gehad dus even rustig aan. zo nu ga ik echt douchen, wees maar blij dat je me niet kan ruiken. Koe
Laatst bijgewerkt door SuperPepeijn op 10-06-04 12:14, in het totaal 1 keer bewerkt

lundi
Berichten: 2383
Geregistreerd: 21-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-04 11:59

Jeetje zeg wat een avontuur!
Je hebt wel echt geluk gehad dat het allemaal goed is afgelopen met jullie!
Wel even het wondje goed in de gaten houden hoor,ook kleine wondjes kunnen funest uitpakken!
Groetjes Lundi

Dorée

Berichten: 6707
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-04 11:59

*LOL* sorry! Tong uitsteken

Jammer dat er geen foto's van zijn!
Denk dat druipende drek icm jou een erg leuk plaatje zou zijn! Haha!

Ben blij dat alles goed afgelopen is!

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-04 11:59

He jakkes, toch niet echt een ervaring waar je op zat te hopen. Wellicht heeft hij zichzelf bij de kroonrand aangetikt, toch even goed opletten aangezien slootwater nou niet het schoonste water is...

Succes met badderen...

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-04 12:00

Wat een avontuur zeg.
Heb het zelf 1x meegemaakt, maar die sloot was diep en de kant hoog en stijl.
En dat je stinkt wil ik geloven, die Goudse prut(veen)slootjes kennende.

Hoop dat jullie er niks aan overhouden.

Dennis

Berichten: 31469
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-04 12:00

Hmmm, idd, niet de meest ideale manier om af te koelen van dit warme weer Tong uitsteken.

Maar gelukkig liep het goed af. Ik heb wel een keer een pony zien verdwijnen in 10 cm water(waarschijnlijk met ongeveer de zelfde geur Tong uitsteken), maar die is er niet zo goed van afgekomen.

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-04 12:01

ja die bij de kroonrand zijn nare dingen. scheur in de hoef, etc. zeker weten dat ik het in de gaten hou!

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-04 12:03

Fijn dat het goed is afgelopen.. Achteraf is het toch nog wel iets om om te grinneken, maar op zo'n moment krijg je allerlei rare beelden voor je waarschijnlijk..
Nou ga je eerste maar eens douchen.. Ik zie nu een zielige Maan voor me met kroos in zijn haren Haha!

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-04 12:04

jullie willen niet weten wat ik zojuist in mijn oor gevonden heb... JAKKES.

abby
Berichten: 1664
Geregistreerd: 31-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-04 12:06

Nou ja zeg... ik schrik me helemaal suf... Gelukkig staan jullie (weliswaar met trillende beentjes en een bepaald aparte eau de toilette) weer op het droge, maar niet meer doen hoor! Zat je erop?
Laatst bijgewerkt door abby op 10-06-04 12:10, in het totaal 1 keer bewerkt

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-04 12:06

Kan je geen foto maken van jezelf Tong uitsteken

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-04 12:12

jep ik zat erop en werd door pepeijn half begraven in de smurrie, koppie onder. zadel, hoofdstel, alles zeiknat. ben echt van onder de indruk dat iedereen me wilde zo goed helpen, zelfs mijn zadel en hoofdstel zijn voor me schoongemaakt en ingezeept (zien er gelijk een stuk beter uit dan voor de duik).

@youngster, helaas ik kom net minty-fresh onder de douche vandaan *LOL*

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-04 12:24

wat een verhaal zeg!! denk dat je wel flink geschrokken bent! net als pepeijn!!!
gelukkig maar dat ie er niets ernstigs aan over heeft gehouden, al zal ie wel flink wat spierpijn hebben na zo'n rare val denk ik

Dickie
Berichten: 1247
Geregistreerd: 07-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-04 12:25

Jemig wat een avontuur SP, zoals altijd blijken ongelukken in kleine hoekjes te zitten en dit soort dingen gebeuren ook altijd als je ze helemaal niet verwacht. Gelukkig valt de schade mee en is Pepeijn er zelf uitgekomen, Pepeijn hangend aan die lussen van de brandweer was ook geen leuk gezicht geweest.
Nu dat jullie allebei van de schrik bekomen zijn en weer schoon en fris ruiken kun je er vast wel om lachen, of niet? Haha!
Eigenlijk moet je wel zsm weer met een rustig ervaren paard voorop een aantal keer langs dezelfde plek rijden, zodat die plek niet al te lang "die plek waar ik de sloot in ging" blijft.

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-04 12:32

ja precies, misschien zal ik zelf ook wel spierpijn hebben na de duik.

@dickie, klopt hoor wat je zegt, gelukkig heeft pepeijn een zeer ervaren vriend die zelfs langs een afgaand kanon zou gaan, dus dat komt wel in orde.

bedankt allemaal voor jullie bezorgdheid! Lachen

Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-04 12:34

He bah dat lijkt me eng! Wat heb jij een geluk gehad dat er meteen mensen te plaatse waren om je te helpen zeg!
Lag je onder Pepeijn? Bah moet er niet aan denken om de sloot in te vallen, al helemaal niet met paard en al Lips are sealed
Heb je nu geen spierpijn van de val?

abby
Berichten: 1664
Geregistreerd: 31-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-04 12:41

SP schreef
Citaat:
zelfs mijn zadel en hoofdstel zijn voor me schoongemaakt en ingezeept


Jij doet er ook echt alles aan om mensen voor je aan het werk te zetten met klusjes die je zelf liever niet doet Haha!

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-04 12:47

*LOL* abby heeft me door.

ja annetje het is een rare ervaring. maar goed zonder al te veel kleerscheuren gelukkg. maar goed, heb ik dit ook weer eens meegemaakt.

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-04 12:55

abby"]
[quote="SuperPepeijn schreef:
zelfs mijn zadel en hoofdstel zijn voor me schoongemaakt en ingezeept


Jij doet er ook echt alles aan om mensen voor je aan het werk te zetten met klusjes die je zelf liever niet doet Haha!
[/quote]

hahaha dat dacht ik dus ook, maar k denk ik zal t er maar niet bijzetten Knipoog

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-04 12:58

he getver maan dat is schrikken. ben je zelf niet al aardig bont en blauw?
je zal zelf ook wel een beetje een klap hebben gemaakt. Arme pepeijn gelukkig vallen zijn verwondingen mee.

sommige mensen doen ook vremde dingen voor een beetje verkoeling met dit weer Knipoog

Tallie1979
Berichten: 22750
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-04 13:07

Blub blub blubberdieblub *LOL*

Arme SP Ach gut Wel goed voor je huid zo'n modderbad..

En wat haalde jij nou uit je oor?? Tong uitsteken

Gelukkig hebben jij en Pepeijn niets ernstigs Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-04 14:16

Getver dat is wel schrikken!

Pepeijn vond het zwemmen toch niet zo geslaagd? Haha!

Paulien

Berichten: 2885
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-04 14:17

Pepijn als jullie het nou zo warm hebben kan je ook gewoon onder de slang gaan staan ipv in de sloot te gaan liggen hi hi hi.

Gelukkig dat alles zo goed is afgelopen.

NoaC

Berichten: 5292
Geregistreerd: 27-06-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-04 14:36

Foto's? Knipoog

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-04 14:44

Tjees, wat moet jij geschrokken zijn.
Ik heb het ook een keer meegemaakt en wat voel je je compleet machteloos als je paard in de sloot ligt en je niet bij machte bent om hem te helpen.

Gelukkig is alles goed afgelopen!

(Vanaf nu noem ik je geen SP meer, maar BP:
BlubberPepeijn *LOL* )