Rustig hier & De meiden van 5

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-01 20:00

Niet druk vandaag Knipoog Dat komt niet vaak voor. FF een vraagje, keek vandaag naar de herhaling van De meiden van 5 (niet Misselijk en Bart, maar ik vind het een grappig programma) Kijken jullie dat wel eens? IK wordt toch ZO AGGRESSIEF van die DEVON! Argh gatsie wat is dat een oliebolwijf zeg. Daar kan ik toch zo kwaad om worden.. zit ze in de badkamer met die Marloes telkens Apelonia(arm kind met zo'n naam hehe) na te doen. Zo achterbaks. En Marloes is ook een meeloper. Ik kan Devon echt niet uitstaan... zou geen ruzie met haar moeten hebben want dan oei Extreme duivel Moeten jullie woensdag maar ff kijken.. zag een voorstukje waarin Devon dus echt letterlijk tegenover de hele groep zegt "Ik walg echt van Apelonia. Vooral die manier waarop ze daar zit. Gewoon walgelijk. En ik heb mensenkennis, en hoe vaker jij iets zegt, hoe meer ik weet dat ik gelijk heb" Nou vraaaag ik je...??! Gats zeg wat een kreng. Met haar zou ik nog wel eens in een bitchfight terecht komen. En wedden dat ik win }>

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-01 20:08

vind meiden van vijf nog erger dan Misselijk blech, dat je het kan maken, komt vooral door Devon idd... hoe ze met haar kind om gaat (heb ik toevallig 5 min gezien) ik ben maar weggezapt, daar is het toch geen kind voor? Had er trouwens al eerder een stukkie over geschreven op bokt dacht ik...
ze was zo zielig, moest ze bij d'r vriendje slapen, of was dat een van de andere dozen? Vind het gewoon zo debiel, wat een niveau hee... kom op... zo gaat dat toch niet in het echie?

miseryfox

Berichten: 1681
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Dronten

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-01 17:09

dat wijf is echt nie goed bij dr hoofd....
echt vreselijk ik zou echt dikke vette ruzie met haar krijgen!!!!!!!
das nou een anti mij-typje...
echt afschuwelijk hoe schijnheilig ze is..
in t begin zei ze tegen apolonia iets en tegen de groep t tegenovergestelde... net5 liet dat heel vaak zien dat vond k wel kewl!!!!!

echt stom wijf!!!

Mytens_oud

Berichten: 4184
Geregistreerd: 20-03-01
Woonplaats: omgeving Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-01 09:14

Ik heb het vorige week ook gezien, wat een poedersuikerwijf Cool die Devon, en dat moet een kind (gedeeltelijk) opvoeden. En wat ze tegen Appolonia zegt:"Zoals je daar alleen al zit te kijken, echt walgelijk Misselijk Misselijk ". En dat ze steeds samen met marloes (meeloper) Appolonia na doet, ik denk dat ze gewoon jaloers is op Appolonia op de een of andere manier en haar daarom niet uit kan staan. Dat zeg je toch niet, en mensenkennis, nou zeg wat een mensenkennis heeft ze. mijn mond viel er open van zeg, en dan zeggen ze weleens dat ik stug Knipoog ben, nou Devon is toch wel het toppunt. Arrogant typje Schijnheilig
Maar jullie moeten even kijken want a.s. woensdag gaat Devon er waarschijnlijk uit *LOL* *LOL* omdat ze er meer van verwacht had ofzo en ivm de opvoeding van haar kind. Goh achter wie gaat Marloes dan aanlopen ? Verward Ket komt rond half 10 op net 5 ofzo, toch?? Verward Verward Verward