twee hechtingen voor me zoon.

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Esmeralda

Berichten: 10628
Geregistreerd: 07-11-03

twee hechtingen voor me zoon.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-06-04 21:05

Zo ben net uit het ziekenhuis met me zoontje.
Hij had zich gesneden aan het riet van de sloot Verward
Het bloede als een rund, niet normaal.
Ik moets naar de huisartsenpost in R,dam, maar doordat Marco Borsato, zonodig een concert moets geven Bloos , stond het overal muurvast.
Ben toen omgedraait en naar de ehbo in Z,drecht gegaan. Ach het ventje helemaal overstuur. Huilen
Ze hebben er twee hechtingen ingedaan. En als troost kreeg hij een prachtig sticker vel. Maar wat gilde dat ventje toen de verdoving erin ging, moest zelf bijna mee huilen. Scheve mond Maar nu zit hij met een ingepakte vinger op de bank en heeft weer praatjes voor tien Haha! Maar ik ben helemaal versleten, alles bij mekaar heeft het 2 uur geduurt, dus viel weer mee Haha!

Griendheuvels Kate onze eige Shire Topper


Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-04 21:12

Oei, en dat riet kan zo gemeen snijden. Geen wonder dat het zo'n flinke wond veroorzaakt heeft. Gelukkig is je zoontje weer helemaal happy. Een nachtje rust zal wonderen voor je doen!

Toos paardloos

Essie

Berichten: 1785
Geregistreerd: 25-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-04 21:16

Nou dat is het dagje wel... Ik heb nog geen kinderen, maar ik weet nu al dat ik ook mee zou gaan huilen... (ik heb daarom ook al met mijn vriend "afgesproken" dat hij straks mee gaat voor de entingen)
Doe lekker rustig aan! Slaap lekker !

The future is nothing more than another today. It's just that when you get there, you have more yesterday's behind you and a fewer tomorrows to look forward to.

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-04 21:19

Jeetje zeg van riet......daar sta je eigenlijk helemaal niet bij stil dat dat zo gemeen spul is.
Nou ik kan me goed voorstellen dat je helemaal op bent nu.
Gelukkig gaat het nu weer beter met hem.


Ethelate

Berichten: 21119
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-04 21:26

Riet kan idd scherp snijden, en tja, als je dan net verkeerd geraakt wordt Knipoog
Maar fijn dat je zoontje het weer zo positief ziet!

Mijn mini’s & Equi Habitat in ontwikkeling volgen? @ethelate op Instagram

Gelukkig is mijn honger om te leren groter dan mijn ego - Mo Gawdet

PPPeet

Berichten: 5965
Geregistreerd: 06-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-04 21:27

Ahw vervelend voor jou en je zoontje dit.... Scheve mond . Maar ben blij dat jullie allebei weer lekker thuis zijn.. Lachen

Foek - M1 goodbye my lover,
goodbye my friend. You have been the one for me ❤❤❤

Pauline
Berichten: 12188
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-04 21:28

Arm klein ding, tja heb dat ook als kind gehad, was zeer pijnlijk. Vooral voor de mama Haha! Wens hem maar beterschap en jij sterkte Knipoog

Esmeralda

Berichten: 10628
Geregistreerd: 07-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-06-04 22:03

bedankt voor jullie lieve reacties, hij ligt nu eindelijk te slapen, heb er nog een paracetamol ingestopt, kan die lekker slapen, hij vind het wel jammer dat het zijn rechterhand is, hij is namelijk links

Griendheuvels Kate onze eige Shire Topper

meis_lief

Berichten: 496
Geregistreerd: 15-02-04
Woonplaats: Haren

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-04 22:13

dat kan ik me goed voorstellen!! als het z'n linker hand was hoeft ie natuurlijk niet te schrijven!

Spero melior

BloemBloem

Berichten: 16575
Geregistreerd: 21-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-04 22:16

Ach arm manneke vertroetel hem maar lekker

Stopcontact
Berichten: 8860
Geregistreerd: 27-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-04 22:17

Jeetje.. Da's best kl*te! WEns hem maar sterkte

Esmeralda

Berichten: 10628
Geregistreerd: 07-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-06-04 10:36

nou dennis heeft vannacht lekker geslapen (gelukkig), had wel vanmorgen een probleempje, mam wie moet nu me riem los maken op school, Verward was wel effe grappig, Haha! hij wilde wel vroeg naar school, want dan kon hij het aan iedereen laten zien, want je snapt, als 9 jarige ben je nu super interesant. Haha!

Griendheuvels Kate onze eige Shire Topper

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-04 10:43

Nu is ie STOER natuurlijk *LOL*

Maar ja, als je zo stoer bent en je juf moet dan je riem los maken...... dat kan ook weer niet natuurlijk Haha!

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk

Esmeralda

Berichten: 10628
Geregistreerd: 07-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-06-04 11:04

Richtje schreef:
Nu is ie STOER natuurlijk *LOL*

Maar ja, als je zo stoer bent en je juf moet dan je riem los maken...... dat kan ook weer niet natuurlijk Haha!


nee idd, en hij heeft al zo,n pret met zijn inval juf Verward die liggen elkaar helemaal niet, dus ben benieuwt hoe het vanmorgen is gegaan.

Griendheuvels Kate onze eige Shire Topper

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-04 11:26

Ach gut, ik ken het. Mijn zoon heeft zich een paar jaar terug een keer aan een kapot bord gesneden; het resultaat was het zelfde.
Ik snap dus heel goed hoe je je voelt. Heeft ´ie nu nog pijn?? (hoe oud is de jongeman eigenlijk ?)
Wens hem maar beterschap en zeg hem maar dat het wel stoer staat om met hechtingen te lopen Knipoog !!

Benz († 18.12.09) & Bella († 4.01.10), ik mis julie nog steeds ;( ....
Welkom lieve Mila <3 !
Vakantie vieren op een echt kasteel in Beieren :) ?? http://www.schloss-moehren.nl/

Esmeralda

Berichten: 10628
Geregistreerd: 07-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-06-04 11:39

Sterre schreef:
Ach gut, ik ken het. Mijn zoon heeft zich een paar jaar terug een keer aan een kapot bord gesneden; het resultaat was het zelfde.
Ik snap dus heel goed hoe je je voelt. Heeft ´ie nu nog pijn?? (hoe oud is de jongeman eigenlijk ?)
Wens hem maar beterschap en zeg hem maar dat het wel stoer staat om met hechtingen te lopen Knipoog !!


Hij is 9 Haha! en idd hechtingen zijn super stoer, maar het verband ook zijn vinger zit ingepakt en nog wat om zijn pols voor het zakken, dus het ziet er zeer ernstig uit Haha!
toen ze hem verdoofde deed dat uiteraad heel zeer, dus om hem moed in te spreken had ik gezegt, voor iedere hechting mag jij iets uitzoeken voor je visspullen, zegt hij vanmorgen, oliebol zeg, heb maar 2 hechtingen, had ik er nou 10 Tong uitsteken lekker joch

Griendheuvels Kate onze eige Shire Topper


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BingBot, LiannePuthzy en 169 bezoekers