CH "op de Berg" te Bergschenhoek.... WAAR????

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

_10_

Berichten: 7295
Geregistreerd: 11-07-03

CH "op de Berg" te Bergschenhoek.... WAAR????

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-06-04 13:11

Wie kent dit Concour??
Het wordt geoorganiseerd door LR Oldenbarneveltruiters.

Ik wil / ga daar dus starten maar heb eigenlijk niet echt een idee waar het precies is.
Ze zeiden wel: "bij de skiberg" .... maar waar dan??? Want volgens mij ligt daar geen manege....

Wie o wie kent dit CH en kan mij een adresje geven of gewoon uitleggen waar het is.


Daarnaast.... als je daar ook gaat starten... laat het even weten, LEUK!!
Gr Tineke


Kleintje

Berichten: 5763
Geregistreerd: 08-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-04 13:15

Bovenop ligt een mooi veld, en daar wordt het gehouden.

Ik ga er ook starten....

Wij mutsen zijn vaak heel erg gesloten....
Het is maar hoe je het opvat...

Ik wil graag even de groeten doen aan iedereen die dit leest!

_10_

Berichten: 7295
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-06-04 13:17

Huh... OP de skiberg???
Hoe kom je daar dan Verward Moet je echt het terrein van de skiberg oprijden??

Naisven

Berichten: 1013
Geregistreerd: 22-01-02
Woonplaats: Odijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-04 13:20

Hoi, ze organiseren daar altijd het Zomerfestival, zie www.zomerfestival.nl

De routebeschrijving staat daar ook bij:

Met het openbaar vervoer vanuit Rotterdam:
* Met de metro naar station Rotterdam Hesseplaats. Loop richting de skiberg, de voetgangers/ fietsersbrug van de Rotte over. Over de brug, rechtdoor naar beneden. Steek de weg over en ga naar rechts. Na ca. 150 meter vindt u links het terrein van het PHC/Zomerfestival.

Met de auto:
* Vanaf rijksweg A13 Den Haag/Rotterdam neemt u afslag richting Berkel en Rodenrijs (N 209). Deze weg blijven volgen en de afslag Bergschenhoek nemen. Op de rotonde slaat u links af, afslag industrieterrein "Weg en Land". Vervolgens gaat u direct linksaf, de Leeuwenhoekweg op. Na circa 500 meter gaat u rechts af (bij de verkeersdrempel). Bij het stopbord gaat u naar rechts; de Hoeksekade op. Rijd alsmaar rechtdoor, het dorp uit, totdat u op een T-splitsing komt. Hier gaat u linksaf. Na ongeveer 500 meter ziet u links het terrein van het PHC/Zomerfestival.

* Vanaf rijksweg A12 Den Haag/Utrecht afslag Bleiswijk nemen (N 209). Over het spoor, eenmaal op de N209, gaat u bij het derde verkeerslicht linksaf, u volgt de aanduiding "Rottemeren". Bij de rotonde gaat u rechts af. Na ca. 3 km. ziet u rechts het terrein van het PHC/Zomerfestival.

* Vanuit het "Zuiden", rijdt u via de A16 de van Brienenoordbrug over. Al vrij snel krijgt u de afslag Pr. Alexander Polder/Hillegersberg. Deze afslag neemt u, bij het verkeerslicht gaat u naar rechts. U volgt de aankondiging "Hillegersberg". Na de witte Irenebrug en net voor het benzinestation slaat u rechtsaf het bos in. Deze bosweg blijft u volgen. Circa 3 kilometer en vele bochten later, ziet u links het terrein van het PHC/Zomerfestival.

Mijn pony's zijn niet eigenwijs, ze doen alles op hun eigen wijze :)

_10_

Berichten: 7295
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-06-04 13:24

Dank je Naisven OK dan!

Naisven

Berichten: 1013
Geregistreerd: 22-01-02
Woonplaats: Odijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-04 13:39

Veel succes op je concours! Knipoog

Mijn pony's zijn niet eigenwijs, ze doen alles op hun eigen wijze :)

Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-04 14:30

Cinzano schreef:
Huh... OP de skiberg???
Hoe kom je daar dan Verward Moet je echt het terrein van de skiberg oprijden??


Yep helemaal correct (niet bij de skibanen maar even verder doorrijden en dan de volgende parkeerplaats aan de linkerkant (vanuit Bhoek komende).
Onderaan heb je parkeerplaatsen en dan via een weggetje naar boven en daarheb je een heel mooi grasland waar evenementen gehouden worden.
Coupons VOOR 12 juni opsturen!!!!!!

Tjootje is ook 2 dagen van de partij: op vrijdag met Denise in de B bij de pony's dressuur en op zaterdag bij mij in de L1 dressuur.
Wordt weer bokt meeten meiden!

Lekker ohz erheen, is ze al lekker warmgestapt.... ideaal.....

De reden dat ik niet meer verander is dat ik mezelf dan niet ben maar een ander!
Bedankt voor alles wat je me hebt gegeven wijffie, dag ezeltje...
Cadiz Ruinenkampioen 2008 en Reserve Ruinenkampioen 2009, 2012, 2014!!!!!
A-zadelproef, STERRUIN!!!!
B+12/ L1+3

_10_

Berichten: 7295
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-06-04 14:44

Vippie schreef:
Tjootje is ook 2 dagen van de partij: op vrijdag met Denise in de B bij de pony's dressuur en op zaterdag bij mij in de L1 dressuur.
Wordt weer bokt meeten meiden!


Dan zullen wij tegen elkaar moeten rijden Haha! ... hopelijk zit het weer een beetje mee, hou niet zo van regen op ditsoort dagen

Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-04 15:53

Cinzano schreef:
Dan zullen wij tegen elkaar moeten rijden Haha! ... hopelijk zit het weer een beetje mee, hou niet zo van regen op ditsoort dagen


Heej leuk, bokt competitie, hihihii Joh het is pas half juli, wie weet zit een van ons tweetjes straks al in de L2, hihihii Kan soms hard gaan met die wp, ik kan niet wachten tot ik eindelijk naar de L2 mag, eindelijk doorzitten, hihihi Haha!

De reden dat ik niet meer verander is dat ik mezelf dan niet ben maar een ander!
Bedankt voor alles wat je me hebt gegeven wijffie, dag ezeltje...
Cadiz Ruinenkampioen 2008 en Reserve Ruinenkampioen 2009, 2012, 2014!!!!!
A-zadelproef, STERRUIN!!!!
B+12/ L1+3


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: pony33 en 12 bezoekers