Spierpijnnn

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Charmotte

Berichten: 4245
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Utrecht

Spierpijnnn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-02 21:51

AUWIE ik heb eg spierpijn!!
Gisteren Jerai gereden, nou dat is bijzonder zul je denken...
Maar nu ook echt goed gereden, bijna anderhalf uur.
Maandag had ik les van Patries maar dat was maar een half uurtje ofzo. En normaal ook maar een half uurtje/uurtje, met veel stap en vaak aan de longeerlijn als ik met Patries ben want dan is ze wat rustiger Haha!

Maandag waaide het super hard dus ze was super opgefockt en in een irri bui. Alles was natuurlijk eng enzo. Eg lopen kloten. Maar toen ik erop ging had Patries haar al moe gereden dus viel het bij mij mee, gelukkig!

Gisteren, Dinsdag, mijn dag.
Eerst even buiten gezet daar stond ze maar een beetje.
Normaal longeer ik altijd vantevoren omdat ze nogal een pittige tante is Haha!
Maar sinds ik haar gewoon kan rijden niet altijd meer. Dus ik erop.
Stappen... Ging best redelijk alleen soms stukjes draven, maar dan had ik haar gelijk weer terug. Toen in draf gezet en natuurlijk weer crossen.. Doet ze altijd maar nu was ze eg super fris!!! Dus ik even laten uitrazen en toen met veel moeite terug genomen. Naast de bak liep ook een paardje los dat liep te crossen dus daar werd ze ook opgefockt van.
Toen ging ze nog ff iriitant doen, want het was opeens natuurlijk allemaal heel eng he. Maar goed, ik doorgedraaft. Overgang naar stap. Weer een stukje gedraaft.
Toen op een volte gezet en laten nageven en steeds van hand verwisselen dan. Ze begon lekker te kauwen en schuimen en ging soms netjes naar beneden.
Weer een stuk gedraaft, eg heel lang, eerst weer laten uitrazen en toen weer geprobeerd haar in een rustige draf te zetten. Soms sprong ze ook over in de galop heel irri! Maar dus een hele tijd gedraaft. Weer na leten geven in stap op een volte. Toen was ze echt helemaal los en weer draven toen ging ze soms ook in de draf even netjes naar beneden. Ze bleef wel super snel, maar dat is ze altijd wel.

Maar nu heb ik dus eg f*cking spierpijn van dat lange draven enzo.
Ze was daaran trouwens wel goed moe, en zweette zelfs een beetje op haar hals en dat hefet ze niet snel....

Was wel gaaf, van deze pony leer ik eg super veel!! Maar wel vermoeiend zo'n pony Gaaaap

Afbeelding