[AR]Vijfheerenlandentocht ! Wie doet er mee ?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Shayla

Berichten: 3896
Geregistreerd: 26-12-02
Woonplaats: Vuren

[AR]Vijfheerenlandentocht ! Wie doet er mee ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-04 21:23

A.S. Zaterdag is de 26e Vijheerenlandentocht die vertrekt vanuit Hagestein. Ik doe dit jaar voor het eerst mee met mn Tinker. Doen er hier ook mensen mee ? Of zijn er mensen die al eens eerder mee hebben gedaan en zouden die er wat meer over willen vertellen (sfeer e.d.)

MoniqueT

Berichten: 8845
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Macisvenda, Spanje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-04 21:26

Ik heb een aantal keren meegereden. Vanaf zo'n 15 jaar geleden tot vorig jaar een keer of vijf denk ik. Soms met mijn vader mee, twee jaar terug nog met onze eigen aanspanning. Onze Janssen is helaas niet echt een koetsentochttype, die wil alleen vooraan en dat mag niet overal ...

Maar de sfeer is goed,gezellig. De verzorging is meestal prima. Regelmatig een stop met een hapje, drankje en soms zelfs een ijsje.
Bijna aan het eind nog een defile voor de bejaarden in Vianen, erg leuk! En dan natuurlijk met het hele spul over de lange smalle markt waar het stikt van het publiek. Bovendien is het nog eens een hele mooie omgeving. Ik denk dat wij wel even komen kijken als het lukt.

MoniqueT

Berichten: 8845
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Macisvenda, Spanje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-04 21:29

Jammer trouwens dat de foto's in je profiel het niet doen. We wonen vrij dicht bij elkaar en ik ben vrij nieuwsgierig ...

Shayla

Berichten: 3896
Geregistreerd: 26-12-02
Woonplaats: Vuren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-04 19:36

Als je het leuk vind kan ik je een paar foto's mailen .
Shay is nooit zo moeilijk met lopen voor de wagen , die vind echt elk plekje goed. Alleen het eerste stukje loopt ze graag dr eigen tempo en moet je dr echt in houden , maar zodra de eertse enthousasme eruit is gaat t echt perfect . Haha!

MoniqueT

Berichten: 8845
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Macisvenda, Spanje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-04 19:38

Leuk! Wil ik wel ja;-) Mijn mailadrees zie je wel op onze site. Onze Janssen heeft nog een echte wedstrijdmentaliteit tussen de oortjes. Ik ga binnenkort wel menlessen met hem volgen bij Onder de Kastanje. Ik hoop dat hij daar wat koeler van wordt in de kop. En anders: nog twee jaartjes ... dan kunnen we misschien met Whisper.