hoefsmidcursus

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

paulanda
Berichten: 2180
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: heerhugowaard(n-H)

hoefsmidcursus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-01-02 19:42

ik ga daar in februari aan beginnen,dit is alleen voor het bekappen voor beslaan kan je weer een vervolg cursus doen,heeft iemand ervaring met de bekap cursus en wat vond je er dan van?
alvast bedankt,nathalie


olga

Berichten: 1758
Geregistreerd: 28-08-01
Woonplaats: Nederweert

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-02 21:01

ik heb een pb gestuurd .

blieb

Berichten: 89
Geregistreerd: 08-01-02
Woonplaats: alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-02 23:52

Een vriendin heeft die cursus gedaan en die gaat nu voor het vervolg. Ze vond het wel leuk en daarbij komt het mooi uit want nu kan ze haar eigen paardjes zelf bekappen , en als ik een paard heb gevonden die van mij ook. Dat scheeld weer in het onderhoud(hihi).

opala

Berichten: 6374
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-02 13:14

ik ben wel benieuwd naar die cursus. dus degene die mij hierover informatie wil verstrekken, graag.

Dees

Berichten: 18907
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-02 13:21

Dat klinkt heel leuk en kostenbesparend.....maar eh.... Je leert zoiets door ervaring, je beheert de kunst nog niet na een cursusje.....Dames, we hebben het hier over een VAK.

Bedenk, met onkundig bekappen bespaar je misschien een keer 20 euro, maar eh...doe je het verkeerd, kost het je een paard!
Weet waar je aan begint!

Wat als.... de wetenschap wel gelijk heeft?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-02 13:49

Ik ben het helemaal met Dees eens.

Het is wel mooi dat je leert in nood hoe je ff de hoef netjes bij kan werken als je paard zijn ijzer afgetrapt heeft en de hoefsmid heeft die dag geen tijd om het er opnieuw onder te zetten.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: laura22, mmajar, sasja0705, savieralover en 170 bezoekers