Hebben jullie het ook zo warm??

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lavanta

Berichten: 2485
Geregistreerd: 26-08-02
Woonplaats: Groningen

Hebben jullie het ook zo warm??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-04 12:59

Is het pas begin juni en zijn de tempraturen nu alweer opgeklommen tot zomerse hoogtens.
Echt verschrikkelijk (vind ik)!!! Ik slaap op zolder en daar is het na 9uur s'morgens niet meer uit te houden (zweet zweet) .

Waar gaat het heen met het weer?? Zouden we weer zo'n hete zomer als afgelopen krijgen??!! Met zijn 39 graden en een warme woestijn wind

Kunnen ze nu niet wachten met dit weer tot juli - augustus

Solide

Berichten: 5481
Geregistreerd: 06-04-03
Woonplaats: Ergens in het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-04 13:01

Ik ken het gevoel. Zelf slaap ik ook op de zolder en dat is nu weer een hele sauna. Je drijft zowat je bed uit als je te lang blijft liggen. Maar ja. Het paardrijden is nu ook niet helemaal geweldig. Omdat het weer erg snel warm is, is Solide ontzettend sloom en de dazen beginnen al te komen. Helemaal verschrikkelijk.

Och ja, ik denk dat ik even moet wennen aan het weer en vind ik het volgende week helemaal niet meer vervelend. Het is gewoon vervelend dat je niet langzaamaan ff kan wennen dat het warmer wordt. Nu plakt alles en binnen is nu de beste plek om te zitten wil je niet gaan zweten....

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-04 13:07

Ik heb het geluk NIET op zolder te slapen (maar wel onder een vlak dak.
Ik denk dat, als deze temperaturen zo blijven, ik daar over een paar dagen wel last van ga krijgen. En als het eenmaal warm is in de tent, is het moeilijk om het weer koel te krijgen.

Op het werk hebben we airco tegenwoordig. Gisteren was het een hele overgang van koel naar 28 graden (zal wel koeler geweest zijn rond een uur of 6)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-04 13:08

Ik slaap ook op de zolder, maar eigenlijk nergens last van (nog niet). Opzich vind ik de temeratuur nu ook wel meevallen. Maar doe mij toch maar 18 graden, geen wind en geen zon. Precies goed!

Kyno

Berichten: 10422
Geregistreerd: 07-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-04 13:08

*ik wil dit niet lezen* *ik wil dit niet lezen*

Ik moet de hele zomer binnen blijven Verdrietig huisarrest... en dan wordt het zĂșlk mooi weer!! Scheve mond

Ik heb het ook best wel warm binnen ja Scheve mond

Tallie1979
Berichten: 22742
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-04 13:11

Ik slaap ook op zolder, maar heb het geluk dat ik aan allebei de kanten van mijn kamer een raam heb Knipoog Een klapraam en een dakkapel Haha!

Het is warm, maar het is nog uit te houden Haha!

Chita

Berichten: 668
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: Krimpen aan den IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-04 13:17

Ik slaap ook op zolder, maar heb echt nergens last van....
Gewoon zorgen voor goede zonwering bij de ramen en als dat niet meer helpt heb ik altijd nog een ventilator aan de muur hangen. Nee ik heb er nooit problemen mee.

SAKKIA

Berichten: 16666
Geregistreerd: 04-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-04 13:20

Ik slaap ook op zolder, maar ik zorg er voor dat de warmte niet naar binnen kan.
Hbe nu al de hele dag in de tuin gezeten en ik begin aardig te kleuren, alleen mijn gezicht wil nog niet echt mee doen.
Maar ik vind dit niet extreem warm ofzo, ik hou er wel van en kan er ook wel goed tegen.

miepmiep
Berichten: 2348
Geregistreerd: 20-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-04 13:20

hmm, ik werk lekker de hele dag in een oud fabriekspand. Ik merk dus helemaal niks van alle warmte, dat is ook niet fijn hoor! Iedereen zeggen wat een lekkere dag het is, en jij weet van niks...

Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-04 13:20

Bij ons binnen is het lekker koel, niet veel warmer dan 20 graden dus goed te doen.
In mijn kamer was het vanmorgen ook erug heet! Ik zwom ook bijna mijn bed uit, alles plakte en het was heel benauwd. Scheve mond
Buiten precies hetzelfde, best benauwd en drukkende warme lucht, ik blijf liever binnen, waar het lekker koel is.

CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-04 13:26

wij hebben zwembad in de tuin Tong uitsteken:P:P Haha!

ons huis is overigens altijd koel!
moeten we wel goed de ramen dicht houden overdags
maar boven is het altijd koel
alleen de zolder is erg warm, maar die is ook niet echt goed geisoleerd.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-04 13:28

Om kwart voor 6 ben ik mijn bedje al uit, dus last van de warmte smorgens heb ik niet Lachen
verder kan ik sinds ik in een tomatenkas werk goed tegen de warmte.
ik ben nu thuis en vind het helemaal niet meer warm, maar juist wel lekker Haha!

Chantalleke

Berichten: 4633
Geregistreerd: 30-07-02
Woonplaats: Tuitjenhorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-04 13:30

Qua slapen heb ik er geen last van. Maar ik werk in een kas en daar draaien we nu al het zomer rooster! 5 uur beginnen tot 12 uur en dan van 18:30 tot 2100 uur

teriema

Berichten: 2119
Geregistreerd: 09-11-03
Woonplaats: net buiten Den Haag in het Westland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-04 13:31

Ik heb heerlijk geslapen vanacht met de balkon deuren open, in huis is het nu ook wel te doen. Maar toen ik rond het middag uur met boodschappen aan het slepen was had ik het wel even warm. Maar een peren ijsje maakte een hoop goed!

Lavanta

Berichten: 2485
Geregistreerd: 26-08-02
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-04 13:37

crossmonster schreef:
wij hebben zwembad in de tuin Tong uitsteken:P:P Haha!


Jarloers!!!
Beneden kunnen wij het gelukkig wel lekker koel houden, daar is het ongeveer nu 20 graden. Maar als het te lang dit warme weer blijft dan houden we het daar ook niet meer uit. Op zolder hebben wij ook alle gordijnen etc dicht om de zon buiten te houden. Maar toch is het er loeiheet

Vroeger vond ik die warme helemaal niet erg, ging ik lekker een half uur op het balkon liggen in die warme zon, HEERLIJK Cool
Maar sinds ik tegenwoordig een zonnenallergie heb (door bepaalde medicijnen) vind ik er geen hol meer aan. Iedereen lekker buiten en ik zit binnen omdat ik anders er een paar dagen bij loop als een fel rode tomaat
LAAR HET MAAR WEER GAAN REGENEN!!! (hebben wij zowiezo nodig op ons weiland, want dat begint al redelijk op de Afrikaanse Savanne buiten het regenseisoen te lijken Haha!).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-04 13:45

Ik vind dit heerlijk!!! Ik geniet met volle teugen! Zalig, die warme lucht om je heen! Ben vanmorgen een bosrit wezen maken met Mileen (te mooi weer om op kantoor te zitten, lekker ADVtje genomen Haha! ) en dat was echt 100% genieten!!!! Tong uitsteken

_DuN_

Berichten: 1166
Geregistreerd: 21-04-03
Woonplaats: Stompetoren

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-04 13:51

Ik kan slecht tegen dat gewissel met temperatuur, heb vannacht ook 3 uur geslapen. maar moest er weel om 6 uur uit. wat me eigelijk niet lukte. Zit als een zoutzak Haha! kom gewoon amper overeind... en moet ik zo ook nog fietsen. de benauwde lucht vind ik niet prettig! maar hou wel van warmte, maar niet zo.

Anouk01

Berichten: 1769
Geregistreerd: 10-05-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-04 13:54

Het is ook nooit goed he Knipoog
Ik vind dit weer echt zo lekker!! Lag net met mn bikini op het dak, Nu ff pauze Haha!

angelfire

Berichten: 4715
Geregistreerd: 26-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-04 13:55

ik slaap in een hoogslaper bij het plafond dus.
Kan ook erg warm worden daar jeez.
Gelukkig heb ik als verkoeling dan een ventilator. Cool

MissJ

Berichten: 8726
Geregistreerd: 22-04-04
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-04 14:04

Ik vind het echt te warm nu, en de overgang is ook gigantisch!
ZOndag was het hier nog koud, gister echt van dat vieze benauwde plakweer en nu is het gewoon harstikke warm en zonnig.
Van mij hoeft het niet warmer dan maximaal 25 graden te worden, ik word altijd ziek van warmte.
Als het onder de 25 graden blijft kan je normaal werken als je moet werken, en ook lekker in de zon zitten als je vrij bent.
Nee, niks voor mij, dit weer.

Lautjuh123

Berichten: 5174
Geregistreerd: 20-10-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-04 14:05

Ik vind dit weer heerlijk, lekker zonnen in de tuin enz. Haha! heb toch vakanti...

Janski

Berichten: 6498
Geregistreerd: 03-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-04 14:13

Hoe heter hoe beter jongens!!!
bij mij is het ook warm in bed maar ik heb het graag voor dit heerlijke weertje over.. dat gemekker altijd.. Ik heb een kleine airco en een ventilatortje voor als het echrt super heet is maar met dit weer WIL ik nieteens langer dan 9 uur op ben en eerder dan half 12 naar bed .. zonde van de mooie dag.

Wat pas echt erg is .. is dat ik dus gewoon de hele dag moet werken!!!!!

Malibu

Berichten: 4542
Geregistreerd: 31-03-04
Woonplaats: Velsen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-04 14:20

Heb heerlijk airco op me werk Haha!

Weet alleen niet of ik nou blij moet zijn om te werken met dit weer Verward
Zit nu ff naar buiten te kijken, maar het ziet er echt uit als strand-weer!!!

fabiola

Berichten: 1931
Geregistreerd: 19-05-03
Woonplaats: Noord-scharwoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-04 14:23

Ik vind het ook wel lekker eigenlijk Lachen
Maar om te rijden niet hoor pff veelste warm en zo denken de paarden er ook over helaas Tong uitsteken

HorseyLover

Berichten: 1349
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: Leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-04 14:26

helemaal mee ens nu vind ik het gewoon lekker, maar ik heb nu echt geen behoefde om intensief te gaan rijden Tong uitsteken