Selectie Eindhoven: weer 2de nu 176 punten! :P

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Angeliek
Berichten: 4948
Geregistreerd: 20-01-02

Selectie Eindhoven: weer 2de nu 176 punten! :P

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-04 16:20

Afgelopen weekend moest ik op wedstrijd met Ixo naar Eindhoven. (Horse events, op V/d Pol)
En de ringen lagen op een eki fijne witte bodem, en de losrijbak ook. Alleen er waren superveel uitvallers, dus had de ringmeester geregelt dat ik later kon starten, en dat was ook nodig, want toen ik de ring in was, was ie nog steeds heet, en heel erg kijkerig. Er hingen grote blauwe en gele borden precies langs de ring. Nouja, gaan met die banaan, en rije!

Hij was opzich best braaf, maar ik kreeg hem sommige hoeken niet door, en hij was kijkerig op de borden, en viel 1 x op X bijna stil, en toen werd ik boos en dacht:"Wat kan mij die proef nou nog schelen, Ixo gaat werken, GVD!!!"
En ik heb hem tegen zn flikker aan gereden in de ring, die proef kon me niets meer schelen..
Toen ik de ring uit kwam kon ik ixo geen beloning geven, want ik baalde als een stekker... Alleen mn groom zei dat hij zich heel mooi maakte in de ring, en dat het gevoel misschien wel niet fijn zou kunnen zijn, maar het beeld zag er wel mooi uit volgens haar. En ik maar denken dat dat mens gek was...

Later ging ik mn jas uit de auto halen, en toen ik terug kwam stond iemand die ook mee ging met mijn startcoupon in dr hand, en zei met een ernstig hoofd:"Slecht, echt slechte punten!"
En ikke kijken op mn coupon,,, 176!!!
En op de uitslag lijst: 2de plaats!!!
Nu hebben we echt even een debuutje in de B gemaakt, onze 2de wedstrijd, en nu al met 2 proeven 4 winstpunten!!! Haha!:D:D Ben kei blij...

Laantje

Berichten: 2515
Geregistreerd: 09-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 16:32

Hartelijk gefeliciteerd!
Hopelijke heb je er bij je volgende wedstrijd zelf ook een goed gevoel over Lachen

Liza_vL

Berichten: 17549
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 23:42

Wow zuper zeg, gelijk zulke punten! Wat had je voor je andere proef dan?

haike
Berichten: 13519
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-04 07:53

Echt super!! Wel jammer dat het voor je gevoel niet goed ging, maar volgende keer hopelijk wel.

Angeliek
Berichten: 4948
Geregistreerd: 20-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-04 12:37

liza van loon schreef:
Wow zuper zeg, gelijk zulke punten! Wat had je voor je andere proef dan?


Vorige week was ik ook 2de, met 175 punten...

Dankjulliewel voor de leuke reactie's!

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-04 21:40

Keurig he! En ixo is die ulft he? Schijnt dus toch een leuk paardje te zijn!

griebels

Berichten: 15354
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Regio Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-04 23:17

Netjes hoor!!! Ga vooral zo door Haha!