Ik ga volgend jaar wedstrijd dansen :D

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Shiloh

Berichten: 19774
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Ik ga volgend jaar wedstrijd dansen :D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-06-04 10:57

Het stelt niet heel erg veel voor (nog ... hopelijk) maar voglend jaar ga ik met een hele goede vriend van me wedstrijd dansen..

ik zit op stijldansen, en heb daar een groep met vrienden... 8 van die vrienden dansen wedstrijden en vormen dus samen 4 paren.. samen hebben zij passion4dance opgericht ... een dansteam... ik en nog wat andere zijn vaste supporters...

maar wat bleek, paul ziet niet echt heel erg veel vooruit gang in het dansen met desiree, en na veel dneken heeft hij besloten volgend jaar met mij verder te gaan. Ben ik echt super blij om want ik kan hier ZO ONTZETTEND veel van leren...

Wij hopen nu voglend jaar de sportklas te mogen doen, dat is een clubles die erg gericht is op het wedstrijd trainen etc... alleen het probleem is ik heb pas zilver gedaan, en daarvoor moet je goud gedaan hebben. Ik kende de paso doble dus nog niet, maar heb de afgelopen 2 weken kei hard geoefend en ben in die dans nu helemaal bij van wat goud gehad heeft...

Dinsdag gaan we met de dansleraar overleggen of hij goed vind als wij die sportklas gaan doen, ik hoop het echt heel erg, want ik ben echt bereid me er 300% voor int e zetten, en met een partner als paul (die al iets van 10 jaar danst) moet dat best wel goed komen...

Desiree wist het in eerste instantie nog niet, en we hadden verwacht dat ze heel boos zou worden. Nu weet ze het, en gelukkig pakte ze het lichtelijk mild op, ze snapt het wel, maar vind het natuurlijk wel super jammer...

Maar hoe dan ook ik heb er zin in volgend jaar Haha! .... we hebben trouwens ook een website Tong uitsteken

http://www.passion4dance.nl

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"


Tamara

Berichten: 10441
Geregistreerd: 20-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 11:09

Wat ontzettend gaaf dat je die kans krijgt zeg! Echt super! Hoop echt voor je dat het doorgaat, want dat is echt een supergave ervaring!

Ik ben nu 3ejaars en het is nog maar de vraag of ik volgend jaar door kan, mn eigen danspartner stopt ermee en degene met wie ik dan kan dansen, heeft al een danspartner. Geen probleem opzich, maar wij zouden dan bij hun in de les komen en dan zou ik de halve les aan de kant zitten, en daar heb ik dus geen zin in. Hoop dat er toch nog een oplossing komt dat ik wel met hem verder kan, want ik kan echt supergoed met hem dansen en maybe is er nog wel een klein kansje dat ik met hem ook wedstrijden kan dansen, als zn eigen danspartner dat niet wil...

Never stop dreaming
31-08-2015 & 26-08-2018 <3

Quarterh0rse

Berichten: 8491
Geregistreerd: 22-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 00:44

leuk voor je hoor, m'n zus gaat dat ook doen binnenkort Lachen

Scum

Berichten: 33098
Geregistreerd: 11-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 08:47

Leuk hoor! Ik ben tot en met topklasse 1 gegaan. En ook wedstrijden. Maar ik had steeds problemen met de partners (3x een andere gehad). Wij trainden 2x in de week met een groep, en dan nog 1x priveles.

De wedstrijden vond ik niet zo leuk. Alles is een beetje nep (gemaakte lag, dikke make-up, zonnebankes, enz).

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 09:13

Leuk hoor. Ik heb ook wedstrijden gedanst, was ontzettend gaaf. helaas stopte mijn danspartner ermee omdat hij ging studeren.. Have fun zou ik zeggen..

Wise Guy 2003-2006

Schoonheidssalon, permanente make-up, wimperextensions en Shellac studio
http://www.mooibijmarielle.nl

gemske

Berichten: 3546
Geregistreerd: 15-07-03
Woonplaats: Dwingeloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 10:48

He leuk! Succes alvast!
Als je een goede inzet (en een klein beetje aanleg Knipoog ) hebt maakt het niet uit wat voor niveau je hebt. Er zijn al wedstrijden waar je aan mee kunt doen als je net 10 lessen gehad hebt.
Ik zie dat je uit Tilburg komt. Ga je Brado wedstrijden dansen ?(brabant & limburg).
Heb ik ook een tijdje gedaan, was altijd heel gezellig!

Over het dansen in teams, weet je dat dat een speciale afdeling onder het dansen is? Als je met 8 paren bent kun je een formatie-team oprichten.
Zoek maar eens op formatiedansen... Erg cool om te zien!

Pineapple
A thing of beauty is a joy forever (Keats)

pearl_tje
Berichten: 3759
Geregistreerd: 29-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 12:15

Ik heb zelf ook altijd gedanst heb nog wel een mooi blauw latin jurkje...

Shiloh

Berichten: 19774
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-06-04 18:46

gemske schreef:
Ik zie dat je uit Tilburg komt. Ga je Brado wedstrijden dansen ?(brabant & limburg).
Heb ik ook een tijdje gedaan, was altijd heel gezellig!


Idd brado wedstrijden. Bij welke dansschool was jij dan aangesloten?

Gisteren was de laatste wedstrijd van mijn toekomstige partner met zijn huidige partner. In maarheeze, was zoals altijd weer eens mega gezellig! ik vind de brado's altijd heel leuk om te doen, er hangt een leuke sfeer en ondanks de competitie is het toch altijd erg vriendelijk en sociaal!....

het leuke aan de brado's vind ik dat het voor de gewone clubleerlingen erg leuk is om mee te doen... en wil je graag verder en hoger dan ga je ookg ewoon nadb's dansen en kun je zo doorstromen! ...

Mijn toekomstige partner heeft debutanten 3 gedanst, en waarschijnlijk moeten wij dan ook in de klasse starten... (hopen dat dat goed gaat Tong uitsteken ) ik verwacht het eerste jaar dan ook eigenlijk geen resultaten...

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"

gemske

Berichten: 3546
Geregistreerd: 15-07-03
Woonplaats: Dwingeloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 21:40

Shiloh schreef:
Idd brado wedstrijden. Bij welke dansschool was jij dan aangesloten?

ik verwacht het eerste jaar dan ook eigenlijk geen resultaten...


Ik dans (nog steeds, maar geen wedstrijden meer) bij Voetisch in Den Bosch.
Resultaten komen meestal als je ze niet verwacht en omgekeerd .
Zo hebben wij er een jaar over gedaan om ons laatste puntje voor latin 3->2 te veroveren Boos!
Maar dat was uiteindelijk wel super leuk natuurlijk.

Pineapple
A thing of beauty is a joy forever (Keats)

Shiloh

Berichten: 19774
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-06-04 22:18

whaaaaaaaaaaaaa ow mega coel, ik en de groep hebben al een tijdje contact met mensen van voetisch.. met bart, danny, martijn, dineke, dimphy en de rest... die hebben we allemaal ook sterk aan staan moedigen gisteren.. ik ben toen ook nog bij de brado bij jullie geweest, net na de verbouwing.. en sterker nog... dat stel zijn dus al 2 keer op de zaterdag naar onze vrije dans avond gekomen..

EN... VRIJDAG KOMEN WIJ JULLIE OPZOEKEN OP JULLIE AVOND!! ben jij er dan ook? zou wel grappig zijn! ... jezus wat mega toevallig!

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"

gemske

Berichten: 3546
Geregistreerd: 15-07-03
Woonplaats: Dwingeloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-04 08:54

Aha klinkt goed! Meestal zijn ze van Voetisch met veel, dus als je die achter je hebt heb je wel supporters ja!

Ik ben eigenlijk nooit op de dansavond. Maar veel plezier!

Pineapple
A thing of beauty is a joy forever (Keats)


Amable

Berichten: 9676
Geregistreerd: 04-10-03
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-04 10:43

Leuk joh! Heb ook een tijdje Brado's gedanst en wie weer inde toekomst nog wel eens met mijn huidige partner. Maar dat duurt dan zeker nog een jaartje of 2 voor dat we ons daar aan gaan wagen. Hij moet nu eerst veel energie steken in zijn pas geboren zoontje Haha! Maareh, iig heel veel succes in de wedstrijden, en hou het vooral leuk!

Meer weten over Amable, Paard en Inzicht? klik hieronder voor meer info!
Website---YouTube --- Facebook --- Instagram

Yellowfish

Berichten: 14056
Geregistreerd: 05-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-04 11:38

Wat een gave kans zeg!
Ik wil ook supergraag op stijldansen, maar als je hier die lessen wilt volgen moet je met een eigen partner komen, en die kan ik dus niet vinden Rolleyes

    Pressure is what differentiates a piece of coal from a diamond

Shiloh

Berichten: 19774
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-06-04 14:56

gemske schreef:
Aha klinkt goed! Meestal zijn ze van Voetisch met veel, dus als je die achter je hebt heb je wel supporters ja!

Ik ben eigenlijk nooit op de dansavond. Maar veel plezier!



Whahah voetisch wint het never nooit niet van ons boleyners(nou jah boleyn-kuijper! en ook mensen van boutkan erbij) wij zijn altijd de meest aanwezige dansschool waar bij de intro het meeste lawaai vandaan komt.. Tong uitsteken ow en de rest van de wedstrijd trouwens ook ... Schijnheilig Schijnheilig Schijnheilig Schijnheilig

Yellowfish, ik zou als ik jou was geowon een briefje ophangen bij de dansschool waar je heen wilt... is toch de juiste plek om te zoeken!

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"

_Jis_Ka

Berichten: 424
Geregistreerd: 16-05-04
Woonplaats: Land van Maas en Waal

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-04 15:31

hey, ik heb ook een tijd gedanst maar toen gingen we verhuizen naar de andere kant van 't land en heb ik geen danspartner meer Huilen
maar leuk dat je wedstrijden gaat dansen!!
wou ik ook altijd maar ja.. helaas!!
misschien ooit nog een keertje.. wie weet Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: rover_ en 36 bezoekers