Gracia voor het eerst voor het karretje

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

 
 
Gracia

Berichten: 2441
Geregistreerd: 15-07-03
Woonplaats: Boskoop

Gracia voor het eerst voor het karretje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-06-04 16:51

vandaag was het dan eindelijk zo ver... Gracia zou voor het eerst voor de wagen gaan. ze heeft het al veel vaker gedaan. Maar dit is zo'n belangrijke dag omdat ze voor het eerst voor mijn karretje zou gaan. samen met mijn vader heb ik hem helemaal opgeknapt. ik ben er echt supertrots op!!! OK dan!

Dit is 'm dan!! De reclame die er op staat is van het bedrijfje van mijn vriend en van het reclamebureau waar hij mee samen werkt.
Afbeelding

En dit is mijn lieve paardje. Zoals je ziet is ze er helemaal klaar voor. Zodra het tuig op gaat is ze vrolijk en super enthousiast. Maar wat wil je, ze heeft al een hele carriere achter de rug als koetspaard en is zelfs linker voorpaard in een vierspan!! OK dan!
Afbeelding

En hier staat ze er dan eindelijk voor... Ik zit samen met mijn vriend op de bok... Een beetje zenuwachtig... Het was toch wel heel spannend allemaal....
Afbeelding
Ik had geen idee dat deze foto gemaakt werd... En alles werd nog even grondig geinspecteerd door Wim. Hij heeft mij leren mennen. Hij si ookde vorige eigenaar van Gracia.

Afbeelding
En hier gaan we dan echt rijden. Mooi he die oordjes van Gracia zo rechtop!!! die zijn tijdens het ridjen ook geen moment naar achteren geweest. Ook beweegt ze continu met haar onderlip dat paard geniet er zo van als ze voor de wagen loopt. (en het baasje trouwens ook hoor!!!)

En dit zie je vanaf de bok.....
Afbeelding

En hier zijn we al weer terug...
Afbeelding

We hebben een kort ritje gemaakt over het bedrijventerein. Alhoewel het lang geleden was dat Gracia in het enkelspan gelopen had ging het super. Ik ben echt heel erg trots op haar. En dat kan ik eigenlijk niet vaak genoeg zeggen!

Gracia & Zizora
Een tuigpaard is goud waard!


Jellie

Berichten: 10283
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 16:52

Wat gaaf! Leuk wagentje heb je.

*\o/* Life is Flantastic *\o/*

Lepeltje

Berichten: 2972
Geregistreerd: 16-04-01
Woonplaats: de keukenla

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 16:57

Wauw, ziet er echt heel gaaf uit Graas!! Cool
Onwijs mooie kar ook, maar wel een beetje leeg..Dit is een hint.. Schijnheilig

Gracia

Berichten: 2441
Geregistreerd: 15-07-03
Woonplaats: Boskoop

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-06-04 16:58

jaja lepeltje... ik lees de kleine lettertjes en je mag wel een keer mee hoor....

Gracia & Zizora
Een tuigpaard is goud waard!

mazzeltje

Berichten: 4510
Geregistreerd: 12-05-03
Woonplaats: Leersum; Latoy in Amerongen, Jip aan het Leersumse Veld en Door in de opfok in Doornspijk!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 17:14

Tof man!!
Toch is zo'n tuiger toch echt op z'n mooist voor de kar hè, ze heeft er ook duidelijk plezier in! ik ben benieuwd hoe toy het zou vinden!!

Officieel veterinair homeopaat, http://www.dierenhomeopaat.com
Jip is klasse 4, CEI** en heeft 2477,7 km op de teller!!! Latoy geniet van haar pensioen (na 1148,5 goedgekeurde wedstrijdkilometers!!!)

Gracia

Berichten: 2441
Geregistreerd: 15-07-03
Woonplaats: Boskoop

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-06-04 17:21

ja mazzel... voor de kar zijn ze het mooist.... maar ik blijf rijden hoor!!! en zeker weer endurance... !!!

Gracia & Zizora
Een tuigpaard is goud waard!

mazzeltje

Berichten: 4510
Geregistreerd: 12-05-03
Woonplaats: Leersum; Latoy in Amerongen, Jip aan het Leersumse Veld en Door in de opfok in Doornspijk!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 17:21

ik blijf ook zeker rijden, ofcourse ENDURANCE!!

Officieel veterinair homeopaat, http://www.dierenhomeopaat.com
Jip is klasse 4, CEI** en heeft 2477,7 km op de teller!!! Latoy geniet van haar pensioen (na 1148,5 goedgekeurde wedstrijdkilometers!!!)

Symbeami

Berichten: 2662
Geregistreerd: 16-10-03
Woonplaats: Okkenbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 19:07

Wat een leuke foto's!! Gaat weer goed met Gracia he? Echt leuk dat ze er zo'n lol in heeft. En inderdaad is zo'n tuiger voor de kar het mooist.

joelledsr

Berichten: 1641
Geregistreerd: 09-05-03
Woonplaats: ergens ver weg...

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 19:28

Word je gesponsoord door je vriendje? Ik zou er per rit 10 euro voor vragen zo veel reklame staat er op die kar. Maar 't ziet er wel gaaf uit.
Je bent trouwens niet voor oranje gegaan?

Wat is het heerlijk om 's ochtends uit je slaapkamer raam de paardjes te zien zonnebaden in de wei :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 19:31

Mooie kar, mooi tuig, mooie combinatie, mooi kleurtje. Die deurtjes voor de achterbank is geinig gedaan, evenals dat lage instapje, zou je nog best een keer een antieke tocht mee kunnen maken, met bijbehorende kleren enzo Knipoog Zit hij niet alleen een beetje scheef? Omdat de achterwielen groter zijn dan de voorwielen?

Laatste foto is erg leuk Lachen Kijkt Graas zo om, en jij ook Haha!

Jorie

Berichten: 3093
Geregistreerd: 07-08-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 20:02

Gers en sweer hoor!!!! Volgend jaar mendurance dan maar??? Ze staat op een van de foto's zelfs op rust voor de kar. Super hoor!!

Eindstand:1881 goedgekeurde kilometers!!!

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 20:51

Ziet er super gaaf uit zeg.
Mooie combinatie OK dan! , ik vind je wagen echt heel mooi.
Heel veel menplezier nog samen Lachen

Lowara

Berichten: 25345
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 20:59

Die koets heeft een gaaf kleurtje zeg! was het een opknappertje, of hebben jullie hem van begin tot eind zelf in elkaar gezet?

Tinker Lowara; M1+2 eindstand, Tinker Arwen; M1+15 eindstand, Tinker Elke; M2+6/M1+11,Tinker Maeve L2+2 eindstand, Tinker Sansa te klein gebleven :+

luna1
Berichten: 1069
Geregistreerd: 05-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 21:07

mooie combi!
doet jou paard dat ook altijd met zijn onderkip heen en weer de mijne ook het lijkt dan wel alsof ze aan het praten zijn.
ik moet er altijd om lachen als hij dat doet

Horse_

Berichten: 10284
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 21:08

Mooi op geknapt dat karretje hoor! En leuke foto's jullie zien er beiden zeer tevreden uit.

Gracia

Berichten: 2441
Geregistreerd: 15-07-03
Woonplaats: Boskoop

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-06-04 22:16

alles is eraf geweest. alleen het onderstel is nog origineel en de bodem. mijn vader heeft het houtwerk gemaakt. en we hebben samen geschilderd... ze heeft het echt super gedaangisteren. ik ben echt zo vreselijk trots op haar. en op mijn karretje!!!

Gracia & Zizora
Een tuigpaard is goud waard!


wyko

Berichten: 2044
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: Eerbeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 23:46

Ziet er leuk uit!
Veel rijplezier ermee!

Nieuw profiel! Eindelijk

Prinnie

Berichten: 925
Geregistreerd: 10-10-03
Woonplaats: Noord Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-04 00:53

Zo graas dat is een cool karretje, beetje jammer wel dat hij niet oranje is Haha!

I will carry you through the hurricane waters, And I'll remember you in the blue skies [Citizen Cope]

klien

Berichten: 2130
Geregistreerd: 21-08-03
Woonplaats: Heemskerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-04 08:21

Ziet er goed uit, nu wij nog. Het voorste deel van ons span is klaar, nu alleen nog een kar......
Het kriebelt als ik jou zo zie gaan. *LOL*

Gracia

Berichten: 2441
Geregistreerd: 15-07-03
Woonplaats: Boskoop

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-06-04 08:38

Prinnie schreef:
Zo graas dat is een cool karretje, beetje jammer wel dat hij niet oranje is Haha!


haha prinnie... niet alles is oranje hoor!!! we willen wel met het ek oranje vlaggetjes aan de kar doen!!! en dan als nederland speelt lekker gaan rijden is het rustig op straat en kan ik weer een beetje wennen!!!

Gracia & Zizora
Een tuigpaard is goud waard!

haasier

Berichten: 77
Geregistreerd: 26-11-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-04 18:12

Oo, dit is leuk. Lachen
Gracia ziet er bijzonder knap uit voor de wagen.
Mooi staaltje opknapwerk!
Kijk uit hoor, ook dit kan verslavend werken!
Bruiloftjes, partijtjes, hihihi. Haha!

* Weer 6 weken rust eroverheen!*
GRRRRRRRRRRRRR!!!!!!

Gracia

Berichten: 2441
Geregistreerd: 15-07-03
Woonplaats: Boskoop

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-06-04 18:13

haha mendurance???? goed bezig he!! ik ben er zo trots op kan het niet vaak genoeg zeggen en aan iedereen laten zien!!!

Gracia & Zizora
Een tuigpaard is goud waard!

haasier

Berichten: 77
Geregistreerd: 26-11-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-04 18:31

En gelijk heb je. Knipoog

Ik heb nog geen digi, maar over een tijdje ga ik ook showen. Haha!

* Weer 6 weken rust eroverheen!*
GRRRRRRRRRRRRR!!!!!!

Jorie

Berichten: 3093
Geregistreerd: 07-08-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-04 19:58

Ga jij zelf op de bok dan, Haas??Dat willen we zien natuurlijk!!! Maar ik kan jullie volgend jaar niet tegelijk groomen hoor!!!

Eindstand:1881 goedgekeurde kilometers!!!

Gracia

Berichten: 2441
Geregistreerd: 15-07-03
Woonplaats: Boskoop

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-06-04 22:26

beetje jammer weer jorie.... dan mag je bij mij op de bok.... of samen azachterin.. rijdt stefan maar... kunnen we kletsen en chocola eten..

Gracia & Zizora
Een tuigpaard is goud waard!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bloemetje75, mika11, oscar1996, tienus63 en 124 bezoekers