Asielhond mee naar het bos!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

 
 
Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Asielhond mee naar het bos!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-06-04 18:12

het verslagje staat op VvdD [VvdD] wandelen met asielhond Lachen en hier dus de foto's

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

ik vind het echt ee superleuke hond! zo bang als ze in haar hokje zat, zo vrolijk was ze in het bos arm hondje, pas 10 maanden oud, 5 maanden bij een handelaar gezeten, daarna bij een gezin maar omdat de kinderen er nix meer aan vonden is ze in het asiel terecht gekomen
ze wilde ook echt niet terug naar haar hok, echt verschrikkelijk om haar daar toch terug in te moeten stoppen....

hoop dat ze snel een lieve baas heeft, en zit ze er over 5 weken nog(dan ben ik verhuisd) dan komt ze bij bjorn en mij in huis!!
Laatst bijgewerkt door Renske_ op 06-06-04 18:16, in het totaal 1 keer bewerkt

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#


gollempje

Berichten: 4186
Geregistreerd: 22-12-03
Woonplaats: Hillegom (ZH)

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-04 18:14

wat een knuffel Haha!
het is dat m'n ouders geen hond willen en m'n vriend later ook niet Boos!

griebels

Berichten: 15354
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Regio Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-04 18:27

Renske, zoals ik al zei is dit de 2e hond die niet terug wil naar het asiel van al de honden die we mee hebben gehad. De andere hond was Dizzy (verhaal ook te vinden hier op bokt)... Normaliter is dit niet het geval en staan ze zelfs bij het hek al te springen om weer terug naar hun hok te gaan. Ze krijgen veel aandacht en liefde van de mensen die daar werken, en komen dus ook niets te kort. Een enkele voelt zich daar niet op zijn gemak en dat was dus ook duidelijk te zien aan Jamy door het bibberen in haar hok... Maar eenmaal buiten was het een ander beestje, en had ze er echt plezier in. Zet deze gevoelens even aan de kant, want dit komt echt bijna niet voor... Ik hoop voor je dat je een keuze kunt maken over dit hondje, en dat er ook een mogelijkheid is om haar toch over 5 weken bij jullie in huis te kunnen nemen.. Laat me even weten als je van de week een keer met Bjorn bent geweest. Een tip, wacht er niet te lang mee... Pups vinden snel een nieuw baasje, maar meestal in een gezin met kinderen.. Ik persoonlijk denk dat ze beter op haar plaats is bij mensen zoals jullie... Succes met het maken van een beslissing! Haha!

Mijn superpoown Laliesk winnaar op de 101km te Wanroij met 40 min voorsprong!!!
Ik heb nog een zenuw over en daar zit jij nu op te werken :=

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-06-04 18:31

ja ik zag wel zoals bijv. die bordercollie dat ze echt wel genoeg liefde en aandacht krijgen in het asiel, maar wrsch vind jamy het er te druk ofzo met al het geblaf van de andere honden om haar heen, en ze zit er nog niet zo lang dus is er ook nog niet echt gewend, maar vond het echt sneu zoals ze zat te bibberen in haar hok
de andere honden hadden het er zo te zien echt wel naar hun zin, die waren druk en levendig Lachen

als er iets te bedenken is om haar door iemand in huis te laten nemen voor de komende 5 weken dan lijkt me dat een superoplossing, zodat ze over 5 weken alsnog bij mij en bjorn in huis kan komen!

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

Pantharei7
Berichten: 712
Geregistreerd: 01-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-04 18:35

Is dit bij het meeuwenven is Aalst?
Hier laat ik ook altijd de hond uit.
Maar ze ziet er erg lief uit!

Destinietje

Berichten: 4197
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: Bij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-04 18:36

Aah wat een lieverd!Ziet er heeeel knuffelbaar uit!! Hopen maar dat ze er over 5 wkn nog zit:P

Lampje
Berichten: 1313
Geregistreerd: 18-04-04
Woonplaats: roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-04 18:41

Aaaah wat een lieve hond!!
sonde dat hij in het asiel zit... k hoop dat hij snel een lief baasje heeft

Coconuts

Berichten: 1354
Geregistreerd: 22-05-04
Woonplaats: Hellevoetsluis

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-04 18:49

wat een schatje! ziet er ook erg lief uit. ook ik hoop dat ze er over 5 weken nog zit! Hopenlijk, dan nog veel plezier samen...

Nicky, my proud

leentje
Berichten: 3822
Geregistreerd: 02-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-04 18:52

Kan je niet met het asiel een overeenkomst maken dat ze haar nog vijf weken voor jullie vasthouden (en dat jullie haar dan ZEKER meenemen), tegen vergoeding van de kosten die ze dan nog vijf weken aan haar hebben?

Best friends are the ones that can see the hurt in your eyes, when everyone else is fooled by your smile.

Machie

Berichten: 15955
Geregistreerd: 11-09-02
Woonplaats: bij de berg

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-04 19:16

wat eens chatig hondje Lovers
ik hoop dat jij haar het plekje kan geven wat ze verdient!

Mo_I_Rana

Berichten: 7503
Geregistreerd: 09-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-04 19:17

wat een mooi diertje!


¯¨´*·~-.¸¸,.-~*´¨¯¨´*·~-.¸¸,.-~*´¨
Whatever happened, happened¯¨´*·~-.¸¸,.-~*´¨¯¨´*·~-.¸¸,.-~*´¨

Kikka

Berichten: 4687
Geregistreerd: 18-12-03
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-04 20:30

Leuk hondje !
Je ziet d'r echt genieten Lovers

Cute

Berichten: 2659
Geregistreerd: 08-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-04 20:31

Wel goed dat jullie een hond uit het asiel nemen.
Mijn ouders hebben ook een hond uit het asiel in Eindhoven gehaald.
Als je daar rond loopt dan zou je ze allemaal wel mee willen nemen om ze een goed tehuis te geven.
Het viel me op dat er toen (al weer heel wat jaartjes terug) veel huskies zaten.

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 09:31

een hond in een ren in het asiel, kan vaak een hele wereld verschillen van diezelfde hond buiten de ren. Verkijk je daar niet op. Een hond die zelfs heel onvriendelijk en agressief overkomt, kan buiten die ren een ontzettend fijne hond zijn. Van wie was die basset trouwens, die ik op de foto zag?

De hond is de betere mens

RelarDevi
Berichten: 26954
Geregistreerd: 23-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 09:48

Jee hij is echt heel schattig zeker hem nemen, probeer idd overeenkomst te maken met de asiel zodat ze hen kunnen vasthouden!!

Monster

Berichten: 9515
Geregistreerd: 04-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 12:49

echt een schatje, wat een lief koppie heeft die Lovers

zo, en dan nu tijd voor een wijntje..

TeamSpirit
Berichten: 5818
Geregistreerd: 05-05-04
Woonplaats: De meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 12:55

Wat een leukie zeg!!!!!!
Hij vind water ook erg lekker zo te zien

Teamspirit... Je bent een toppertje!

NoaC

Berichten: 5292
Geregistreerd: 27-06-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 14:19

Wat een schatje!
Die mag best 5 weken bij mij logeren! Haha!

My imaginary friend thinks you have serious problems!

Kyno

Berichten: 10417
Geregistreerd: 07-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 14:23

Wat een lieverd! Ik hoop dat ie snel een leuk baasje vind *LOL*

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 14:26

Is er voor die 5 weken geen ander oplossing te bedenken dan deze hond in het asiel te laten? Bij Dizzy hadden jullie al een ander scenario klaar staan.

Overigens: super dat jullie af en toe een hond uit het asiel halen om mee te gaan wandelen....OK dan!

Je suis Charlie.


Tessake

Berichten: 4721
Geregistreerd: 18-02-03
Woonplaats: Stokkem (limburg, Belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 14:43

wat een leuke hond
maar heb wel medelijden met hem dat hij daar zo in dat hok wil zitten, als ik later een hond koop ga ik er zeker 1 van uit het asiel halen Lachen

A dreamer is one who can only find his way by moonlight, and his punishment is that he sees the dawn before the rest of the world

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-06-04 15:13

Cassidy schreef:
Is er voor die 5 weken geen ander oplossing te bedenken dan deze hond in het asiel te laten? Bij Dizzy hadden jullie al een ander scenario klaar staan.

Overigens: super dat jullie af en toe een hond uit het asiel halen om mee te gaan wandelen....OK dan!


het liefste neem ik haar natuurlijk meteen in huis, maar ja we hebben hier al 2 lompe ridgebacks zitten, waarvan 1 gedragsgestoord is en niet goed met andere honden overweg kan(nu nadat de 2e hond er 1,5 jaar bij is gaat het eindelijk redelijk tussen die 2)
maar ik denk dat ze er geen 5 weken meer zit hoor! zo'n lief en leuk hondje heeft zo een nieuwe baas!

mocht ze er komende zondag nog zitten, dan bel ik maandag op en dan moet ze desnoods maar overdag bij de ouders van mn vriend zitten(appartement met 9 jarige labrador met epilepsie, dus 2 honden daar is wel erg veel) en dat ze dan 's avonds mee gaat naar t huis waar bjorn nu woont als er nix anders te bedenken is, maar langer dan een week laat ik haar daar niet zitten!

aan de ene kant hoop ik dat ze er dan nog is, want ik wil haar heel graag hebben, maar aan de andere kant, zij vind vast wel snel een lief baasje, en dan neem ik liever 2 'kansloze' honden in huis.


Desiree, de andere honden op de foto kwamen we daar tegen, daar heeft jamy erg leuk mee gespeelt, heb alleen geen idee van wie al die honden zijn Knipoog
en idd, de honden in het hok, of buiten het hok scheelt egr veel, dat is ook de rede waarom sommige honden geen baasj vinden, in t hok zijn ze lomp of komen ze niet fijn over, jamy daarin tegen zat te bibberen en was heel rustig, terwijl ze buiten helemaal opleefde Lachen
maar een rustige hond die er leuk uitziet vindt wrsch veel sneller een baasje dan een hond die lomp en wild overkomt in zn hok, daarom ga ik de komende tijd vaak mee wandelen als het gaat qua tijd enzo, zodat ik een beetje weet wat er qua honden zit, en ik over 5 weken hopelijk de goede keuze kan maken!

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

Sando
Berichten: 4312
Geregistreerd: 13-11-01
Woonplaats: Waalre

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 16:53

Hey, dat is is bij mijn huis ! Daar laten we altijd onze honden uit. We zitten op 2 minuten lopen van het bos en als we in het bos zijn, is het vennetje 5 minuetn lopen ongeveer. Die kleine hond met grijs en wit is Pardoen, dat is onze overbuurhond.... En die andere is een New Foundlander, toch ? Dat is ehh.. Brutus als ik me niet vergis. Hij had in ieder geval een stoere naam....

Zeker een lief beestje hoor. Ik hoop voor hem dat ie een goed baasje krijgt...

djangogirl

Berichten: 2486
Geregistreerd: 15-04-03
Woonplaats: Amstelveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 20:36

wat een mooie hond!! ja ze vind het echt leuk! ik hoop/denk dat ze een lief baasje krijgt Lachen

griebels

Berichten: 15354
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Regio Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 20:37

Nee Sando dat is niet Brutus.. Het was een heel lange naam, en onuitspreekbaar Haha! Vandaar dat ik je nu ook niet kan vertellen hoe die wel heette

Mijn superpoown Laliesk winnaar op de 101km te Wanroij met 40 min voorsprong!!!
Ik heb nog een zenuw over en daar zit jij nu op te werken :=


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bytespider en 30 bezoekers