foto's springen met landgraaf en madine

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
andrea16

Berichten: 6239
Geregistreerd: 26-03-04
Woonplaats: Hardenberg

foto's springen met landgraaf en madine

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-04 16:17

Ik heb ff mijn fototoestel uitgeprobeerd op het maken van actiefoto's. Nou, dat is niet echt geweldig geworden. (mijn broertje heeft ze gemaakt dus daar zal het ook een beetje aan liggen Lachen ) Volgende keer maar weer met het fototoestel van mn vader Haha! Ik heb de beste eruit gehaald.

Hier eerst ff een foto van Landgraaf toen ik hem uit de wei ging halen (een andere x)
Afbeelding

Eerst ff dressuren (met springzadel en korte beugels dus geen commentaar dat ik met te korte beugels dressuur rij Haha!):
Afbeelding

Beetje ver weg:
Afbeelding

Afbeelding

En dan de springfoto's:
Afbeelding

Over het piepschuimblok:
Afbeelding

Afbeelding

De foto's van Madine tijdens het rijden zijn mislukt (heel erg wazig) dus die heb ik er maar niet op gezet. Hier wel 2 mooie portretfoto's Haha! Ze zijn wel bijna hetzelfde:
Afbeelding

Afbeelding

Mooi koppie he!

Britt

Berichten: 18893
Geregistreerd: 18-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 18:36

whieieie vliegen over het piepschuimblok haha, en nee over je springbeugels zeg ik nix want ik spring zelf ook. Mooie paardjes!

SharirBobby

Berichten: 2409
Geregistreerd: 28-02-03
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 19:15

leuke foto's.
waaien die schuimblokken niet weg? Haha!
op die 2e springfoto lig je trouwens bijna op z'n nek, stootte je je kin niet? Tong uitsteken . misschien kan je proberen om meer steun op je beugels te houden.
leuk koppie heeft die madine!

gebruiker002
Berichten: 4620
Geregistreerd: 15-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 19:17

leuke foto';s joh.. alleen de laatste 2 zijn het zelfde toch of lijkt dat zo?

nicolientje

Berichten: 2656
Geregistreerd: 02-02-03
Woonplaats: Oudewater

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 19:59

leuke foto's

noortje ze zijn naders kijk maar naar de martingaal Tong uitsteken mara ze lijken idd wel heel erg op elkaar

Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 20:42

Ik zie kruisjes... helaas......

edit: ah ik weet al wat het probleem is... je lycos is er voor 24 af gegooid omdat ze denken dat je je site alleen maar gebruikt voor het opslaan van foto's... Scheve mond

andrea16

Berichten: 6239
Geregistreerd: 26-03-04
Woonplaats: Hardenberg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-04 21:28

ja, ik heb al 2 mailtjes gekregen. Belachelijk! Ik kan toch ook allemaal foto's op een site zetten! pfff

andrea16

Berichten: 6239
Geregistreerd: 26-03-04
Woonplaats: Hardenberg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-04 21:38

SharirBobby schreef:
leuke foto's.
waaien die schuimblokken niet weg? Haha!
op die 2e springfoto lig je trouwens bijna op z'n nek, stootte je je kin niet? Tong uitsteken . misschien kan je proberen om meer steun op je beugels te houden.
leuk koppie heeft die madine!


Haha, hij is wel es weggewaait ja, toen het heel hard waaide.
Ja, het lijkt wel zo of ik mn kin stoot haha. maar vlgs mij ging ik meer aan de linkerkant van de hals zitten zeg maar.
Madine is erg fotogeniek (hoezo wijs Lachen ), ze reageert overal heel snel op. (kan ook wel es lastig zijn haha)

andrea16

Berichten: 6239
Geregistreerd: 26-03-04
Woonplaats: Hardenberg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-04 21:51

Ja klopt Boos! Ik upload de foto's via lycos maar mn site is nu voor 24 uur niet bereikbaar omdat ze zeggen dat ik hem als opslagplaats gebruik :S grrrrrrr

Feetje

Berichten: 11126
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 13:48

Ik zie de foto's helaas niet, maare Landgraaf heerst Knipoog

TeamSpirit
Berichten: 5818
Geregistreerd: 05-05-04
Woonplaats: De meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 14:30

eg jammer. ik zie de fotoos ook nie.

Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-04 22:07

Leuke foto's!
Dat piepschuimblok is gaaf zeg! Hoe kom je daaraan?

peggel

Berichten: 1134
Geregistreerd: 12-03-03
Woonplaats: Schijndel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 13:15

je paard vind het iig leuk om te doen. je moet proberen niet voor je paard uit te springen (zoals je op de foto met het piepschuimblok doet). ook is het beter als je recht boven je paard blijft (je geeft zelf aan dat je een beetje aan de zijkant zat) omdat je je paard zo uit evenwicht kan brengen.
leuk zo'n blok om over te springen. is t niet gevaarlijk als ie t niet haalt (niet dat het zo hoog is maar kan altijd gebeuren)?

andrea16

Berichten: 6239
Geregistreerd: 26-03-04
Woonplaats: Hardenberg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-04 14:10

peggel schreef:
je paard vind het iig leuk om te doen. je moet proberen niet voor je paard uit te springen (zoals je op de foto met het piepschuimblok doet). ook is het beter als je recht boven je paard blijft (je geeft zelf aan dat je een beetje aan de zijkant zat) omdat je je paard zo uit evenwicht kan brengen.
leuk zo'n blok om over te springen. is t niet gevaarlijk als ie t niet haalt (niet dat het zo hoog is maar kan altijd gebeuren)?


Als het wat hoger is dan ga ik al snel te ver naar voren boven de sprong. Met de springles oefenen we altijd meer op parcours rijden en afstanden en springen we eigenlijk nooit hoger dan 1 meter en dan heb ik dat dus niet. Maar thuis spring ik wel hoger en daar is de instructeur dus niet bij haha. Het is ook zo dat ik bij wat hogere sprongen met mn hoofd naar 1 kant van de nek ga, omdat mn paard soms wat te enthousiast is en zn hoofd wel es omhoog wil gooien (laatste tijd is dat al minder, hoe ouder hoe wijzer Lachen ) En dan is het niet zo fijn als hij keihard met zn nek tegen je kin aanknalt (ik spreek uit ervaring).
En dat blok is niet gevaarlijk... Ik rij SGW en het paard is dus wel gewend om over vaste hindernissen te springen. Het is ook wel heel handig, want als ik een poosje geen SGW's heb gereden en alleen springparcoursen, kan ik daar weer mee oefenen zodat hij weer weet dat het wel vast is en dat ie zn benen wel moet optillen. En als hij er tegenaan zou springen dan breekt er zo een stuk af. (al es meegemaakt Lachen ) Maar bedankt voor je reactie!