BLERG! wat ben ik verschrikkelijk MOE

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Shiloh

Berichten: 19782
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

BLERG! wat ben ik verschrikkelijk MOE

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-06-04 06:55

bah bah, zie het ff niet meer zitten.. ik ben zooooooo ontiegelijk moe!

Van woensdag tot vrijdag met school op biokamp geweest... je kunt al wel raden hoe dat gaat snachts... tot 4 uur snachts zaten de jongens op de kamer bij de meiden werd er gegild geschreeuwd en gelachen, kortom weinig en slecht geslapen. Vrijdag avond lag ike r rond een uur of 11 of 12 pas in, en moest er om kwart over 5 al weer uit voor mijn krantenwijk. zaterdag ben ik de hele dag mega druk geweest, zaterdag avond ben ik gaan vrijdansen en lag ik pas om 1 uur in mijn bed. Zondag ochtend mezelf om 7 uur er alweer uit geplukt. Ik ging supporteren op een danswedstrijd van een stel vrienden. Die wedstrijden duren altijd een hele dag, en begint al om 10 uur. Dansers moeten er om half 10 zijn, oftwel half 9 uiterlijk vertrekken... oftewel, 8 uur verzamelen... pfffffff ikke was MOE. ...

de planning was dat ik rond een uur of 7 weer thuis zou zijn. HJad ik nog prima een paar uurtjes voor mijn debat nederlands en proefwerk scheikudne die ik vandaag heb... debat was ik al bijna klaar mee, maar voor scheikudne had ik nog NERGENS tijd gehad om dat te leren... de wedstrijd liep gigantisch uit, vervolgens stonden we nog een tijd in de file, resultaat ik kwam om half 12, bek af, thuis aan. Ik gelijk mijn bed in! en dacht ik sta morgen wel wat eerder op.. uiteindiejk zat ik om kwart voor 5 vanmorgen aan mijn computer, om debat af te werken voor vanmiddag...om half 6 moest ik weer mijn krantenwijk doen... ben nu net pas weer binnen... ben nu het eerste uur vrij, maar ben zo mega kapot... net 1 bladzijde gelezen van scheikunde... heb geen flauw idee wat er staat.. HELP! en dit punt is zo mega belangrijk! dit moet ik gewoon goed maken... maar ik ben gewoon zo mega moe, ik kan gewoon niks meer opnemen en amper nadenken...

Ik denk dat ik zo nog maar even goed mijn best ga doen voor nederlands, en dan hopen dat ik mijn leraar scheikunde kan omlullen dat ik het volgende week of zo mag maken...

en dan vanmiddag eerst maar eens een paar uurtjes bijslapen! ...

zucht!

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"


Freggel

Berichten: 3232
Geregistreerd: 21-04-03
Woonplaats: Freggelgrot

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 07:08

Volgende keer toch maar wat beter plannen, al is het allemaal nog zo leuk school gaat voor.

Dit klinkt wel erg als een preek of niet Knipoog .

Ik snap dat je moe bent, maar probeer toch niet alles tegelijk te willen doen, want dat kan namelijk niet.

Succes met het ompraten van je scheikundeleraar .

My horse is a real gentleman. When we go over a Fence, he insists on ladies first

Principieel gezien ben ik tegen principes.


_Tanja_

Berichten: 5860
Geregistreerd: 21-12-02
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 07:45

Jeetje dat is dan idd zwaar als je dan alles nog moet doen en je bent al zoo moe dan
Ik heb medelijden met je. Gelukkig heb ik geen school meer, maar moet wel elke dag van 8.30 tot 17.00 werken en ik ben de laatste tijd ook helemaal uitgeteld en heb ook geen zin !!

Time flies when you're having fun!
Hij is eindelijk van mij :D
[RT-HAW] Brendon (fries) voor het eerst op HAW

Shiloh

Berichten: 19782
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-06-04 19:49

ik heb wel mega mazzel.. wat is mijn prof schei toch een schatje Tong uitsteken ik mag het later maken.. wanneer weet ik nog niet!

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"

missnynke

Berichten: 8492
Geregistreerd: 11-05-02
Woonplaats: Hallum

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 19:53

tip: ik had eens zoiets toen kon ik economie niet leren, de maand ervoor had mijn verzorgpaard een veulen gekregen, heb toen mooi verteld dat ik die week steeds bij dat paard had zitten waken en dat het de avond ervoo geboren werd, ik mocht de toets toen een week later maken.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Facebook, jitskenienke, M1994, mignonne2403, mooney, VinandoW, Vinny12511 en 120 bezoekers