Clusius kampioenschappen

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
lailapri

Berichten: 22120
Geregistreerd: 09-05-03
Woonplaats: Heerhugowaard

Clusius kampioenschappen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-04 06:58

Wie van bokt hebben hier gister nog meer aan mee gedaan?

Ik had 166 punten met de dresuur, heb een half jaar geoefend op de middendraf, maar het lukt me eindelijk, maar gister deet hij weer hetzelfde als hij in het begin deed (is een fjord) gelijk aanspringen in galop dus, 3x achter elkaar, nu weet ik dat ik hem dan een mega klap moet geven, maar dat doe je niet in een proef

Springen was ik eerste het was een oefen parcours van 80 cm, dus ik met mijn fjord van 1,36 mee doen, ben ik eerste met 4 strafpunten een 7 voor stijl en 1,20 min Verward

Op het einde moesten we een ere rondjes, ik met fjordje, nog een meisje met een nog kleiner fjordje en een paard, die andere gingen een wedstrijdje doen ofzo, maar ik kon ze niet bijhouden, dus iedereen lag slap Haha! ik was maar een beetje rondjes in het midden aan het rijden....

Timo had nog vriendjes gemaaktmet een draver en met die andere fjord athans hij had ernaast gestaan en dacht gelijk dat hij verloofd was Haha!

Thats_Me

Berichten: 10938
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: N-Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 11:35

Heb zelf niet meegedaan, maar ben wel ff een uurtje ofzo wezen kijken. Want mijn vriendin deed wel mee dus moest toch even kijken hoe zij haar proefje reed. Was in iedergeval erg gezellig