astridh schreef:Via EA ben ik in contact gekomen met een bokker die haar dressuurzadel wilde verkopen. We zijn een prijs overeengekomen en het zadel zou onder rembours worden verzonden waarbij de verzendkosten voor mijn rekening zouden zijn.
Nadat ik enige dagen niets gehoord heb, heb ik een pb verzonden met de vraag of het zadel reeds onderweg was. Kreeg ik een doodleuk pb-tje terug met de mededeling dat ze het toch maar aan iemand anders heeft verkocht omdat ze bang was dat het zadel tijdens het verzenden zou beschadigen. Ze heeft mijn gegevens inclusief mobiel en er kon blijkbaar geen telefoontje of zelfs geen pb-tje vanaf om me daarvan even op de hoogte te stellen . Ik ben echt ontzettend pssd. Ik kreeg deze week een ander zadel aangeboden dat ik heb afgeslagen omdat ik in de veronderstelling was een koopovereenkomst te zijn aangegaan.
Gek genoeg had ik het idee dat ik een bokker kon vertrouwen maar ik had beter moeten weten
astridh schreef:De PB is verzonden.
In dit kader wil ik dan ook wel even een doen voor Manic, die helemaal naar mij toe is gekomen zodat ik haar zadel kon passen en zelfs geen vergoeding voor de brandstof wilde aannemen, toen het zadel toch niet goed bij ons pastte.
Breitling schreef:En je hebt mij helemaal niet een pbtje gestuurt of hij onderweg was want ik heb zelf jou een bptje gestuurt met dat ik na het zien van een programma op tv hem niet meer wou versturen en iemand anders hem gekocht heeft (die zelfde dag) Dus als je hier iets op zet zeg het dan zoals het gegaan is!
Gebruikers op dit forum: Bernadth99, Clmr, ComscoreBot, Contemplate, fohadie, kyrkelover, Loe_Loe, Maaaarije, PLK, Redford en 146 bezoekers