hoe trots kan je zijn :D + foto's

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

dekoezegtboe

Berichten: 3568
Geregistreerd: 15-12-03
Woonplaats: Vlaardingen

hoe trots kan je zijn :D + foto's

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-06-04 17:57

Gisteren had ik afgesproken met carola (raymon op bokt) om zondag na het rijden een stukje naar buiten te gaan... en aangezien het geweldig weer was vandaag hadden we besloten om alleen een buitenrit te maken...
het was toch wel een beetje spannend want het is wel een paar keer fout gegaan buiten... raymon ging in eens keihard terug rennen enzo... maar onder tussen is er al veel verandert... dus ik op sietske en carola op raymon naar buiten.... en het ging echt geweldig!!
we zijn een heel groot rondje gegaan bijna 2,5 uur en over wegen waar we nog nooit zijn geweest... er waren een hoop enge dingen, scooters, skaters, autos, brug over een drukke weg, voetbal wedstrijden van de special olympics, maar alles ging super!! we hebben er een relaxte rit van gemaakt en alle 4 geweldig genoten OK dan!

toen we langs het stadion kwamen waar de special olympics waren stond daar een meneertje die de parkeerplaats in de gate hield,.. hij stond daar zo zielig alleen... we hebben hem toen gevraagd waar we onze paarden konden parkeren als we naar het voetbal gingen : Haha! die man ging er nog echt op in ook

en dan nu de foto's!! (sorry ik weet niet hoe ik ze groter moet krijgen Scheve mond weet jij dat misschien carola?)


Afbeelding
kijk eens hoe trots dinka en Sietske staan OK dan!

Afbeelding
carola en raymon ook al zo trots Haha! zijn ze niet lief Lovers

Afbeelding
en na een drukke dag is het voor raymon tijd om helemaal en dan ook echt helemaal te ontspannen Knipoog

Snowdon, ik denk dat Sietske (28-12-2009) en Netam (21-9-2007) samen op een wolkje naar ons kijken en er altijd zijn om ons te helpen! fijn he


Kliko

Berichten: 3026
Geregistreerd: 19-01-04
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-04 18:05

De foto's zien er leuk uit, jammer dat ze zo klein zijn...

:D M2 + 8 :D

dekoezegtboe

Berichten: 3568
Geregistreerd: 15-12-03
Woonplaats: Vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-06-04 18:07

ja ik moet maar eens gaan bedenken hoe ik ze groter kan krijgen... dan komen ze er zeker nog een keer op Haha!

Snowdon, ik denk dat Sietske (28-12-2009) en Netam (21-9-2007) samen op een wolkje naar ons kijken en er altijd zijn om ons te helpen! fijn he

Samy

Berichten: 11075
Geregistreerd: 16-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-04 18:08

verklein je ze dan niet eerst ? Anders moet je er eens 1 naar mij sturen .. tadano16@hotmail.com zal k es voor je kijken!

/3 Happy B+13 ' L1+10 ' L2+1

http://www.creatieffoto.nl

dekoezegtboe

Berichten: 3568
Geregistreerd: 15-12-03
Woonplaats: Vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-06-04 18:25

kijk ik kan het wel Haha!

Afbeelding
ab moest ff proberen hoe de Cheese! werkte dus werd ik even proefkonijn tenminste proef persoon en proef paard

Afbeelding
Dinka op Sietske en Carola op Raymon en net als hier voor in het topic nog steeds trots


Afbeelding
Carola zal me niet dankbaar zijn dat deze foto nu 2 keer op bokt staat Haha!

Snowdon, ik denk dat Sietske (28-12-2009) en Netam (21-9-2007) samen op een wolkje naar ons kijken en er altijd zijn om ons te helpen! fijn he

RaYmOn

Berichten: 628
Geregistreerd: 04-05-04
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-04 18:35

jaja..het was een leuke dag Lachen..
had nie verw8 dat ik ooit nog zo relaxet met raymon buiten zou kunnen rijden Lachen..
En siets gaat ook super he ..goed voor d'r lijn Knipoog
Toch maar ef bij mijnalbum.nl gezet Haha!..
Zou is het vfan reem wel erg duidelijk he Tong uitsteken..
ene wat d8 je..zal ef goed laten zien hoe ontspannen raymon is Tong uitsteken..

20-10-2005: Gelukkige bezitter van een Kanjer!
L1 + 11
http://www.ponyraymond.nl

dekoezegtboe

Berichten: 3568
Geregistreerd: 15-12-03
Woonplaats: Vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-06-04 18:43

ja het was echt een relaxt ritje buiten reem was echt super braaf! sietsje natuurlijk ook Lachen jammer dat we siets niet ff op de weegschaal kunnen zetten om te zien of ze wat kilootjes kwijt is Haha!
jeps Lachen je zag het resulataat van kattenkoppen vandaan dus toch maar naar mijn album en dat ging goed Haha!
ja die van reem is echt geweldig!! die foto heb ik het dan over he Knipoog

Snowdon, ik denk dat Sietske (28-12-2009) en Netam (21-9-2007) samen op een wolkje naar ons kijken en er altijd zijn om ons te helpen! fijn he

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48346
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-04 19:57

leuke foto's.. ziet er erg gezellig uit!

dekoezegtboe

Berichten: 3568
Geregistreerd: 15-12-03
Woonplaats: Vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-06-04 20:27

Haha! gezellig he Lachen we stonden met de paarden op het terras Lachen achter ons is de griend daar zwemmen we met of zonder de paarden altijd in de maas Lachen tis een prachtig stukje natuur midden in de randstad Lachen ow men ik klink al een reclamespotje

Snowdon, ik denk dat Sietske (28-12-2009) en Netam (21-9-2007) samen op een wolkje naar ons kijken en er altijd zijn om ons te helpen! fijn he


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Tarzan, Casca, Cjuan, Eve_16, Lomax123, Rinkex, Utixo, Vagabondo en 159 bezoekers