[sgw] Maarsbergen was super!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lielle

Berichten: 66255
Geregistreerd: 12-01-01

[sgw] Maarsbergen was super!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-04 22:44

Nou, ook mijn verslag dan maar.

Mijn weekend begon al vroeg met oefenspringen op donderdagavond voor Pablo en Niels, mijn 'bijrijdpaardje'.
Eerst Niels in de 70/80. Die is nog redelijk groen wat springen betreft, en moet gewoon kilometers maken. Op het voorterrein liep hij fijn, in de ring was hij een beetje kijkerig op het spandoek voor de dubbel zodat we schots en scheef over de 1e gingen. Tot mijn stomme verbazing sprong hij de 2e dus wel (en dat is echt een wonder) maar daardoor viel ik dus midden in de oxer. Au! En ik heb wel een bodyprotector maar die had ik dus niet aan Frusty

Maar goed, weer erop en parcours uitgereden (foutloos). Daarna Pablo ook in de 70/80, ik wilde iets nieuws proberen en doe dat liever op een oefenparcours dan in een officiele L ring. Dat ging super, 2 * foutloos en zo simpel rond te rijden Haha!

Op vrijdag dressuur in Maarsbergen voor de cross. Hij liep wel lekker (redelijk had ik vrijdagavond al gepost), geen grove fouten maar ook niet spectaculair. Gauw de cross even gelopen, niet al te moeilijk maar wel een zware bodem en een flinke klim halverwege. Gauw weer naar huis gereden en Slapen

Vandaag dus op mijn gemakje richting stal en Maarsbergen, ik hoefde pas om half drie te springen dus dat was erg relaxed. Eerst nog even de cross gelopen (en het parcours dus vergeten Bloos ), en nog steeds geen vreemde dingen. Maar uiteraard was ik wel benieuwd naar mijn dressuurpunten en daar viel mijn mond wagenwijd van open. Ik stond 2e , 1 punt achter nummer 1 (die had ik zien rijden en dat ging netjes). Dat was natuurlijk leuk genoeg, maar deze coupon ga ik dus wel inlijsten want ik had 195 punten (nee, geen typfout, 75%!). Nu jureren ze met de sgw wel iets milder maar dit was wel wat veel van het goede. Ik had 2 negens (middendraf en halthouden op B-X-E), 2 vijven (een keer naast AC lijn, ne voor teugel op maat maken) en verder alleen zevens en achten Bloos Ik voelde me aardig Anky Haha!

Maar goed, ik had dus wel iets te verdedigen en met name het springen wil nog wel eens een foutje opleveren, dus ik was erg benieuwd. Tijdens het los rijden diverse bokkers gezien (Chantal_cs, MissMuts, Scum en BitWise, Margon, maartjuh) en uiteindelijk het parcours in. Dat had ik niet meer kunnen verkennen, maar gelukkig hoefde ik me geen zorgen te maken want Pablo liep heel goed, gewoon foutloos rond en fijn te rijden.

Vervolgens naar de cross, Pablo was in de startbox zo gek als een schup, maar de wending om de middenhand hebben we nu aardig onder de knie Tong uitsteken Eindelijk van start en hij ging als een pijl uit de boog weg. Ik had me voorgenomen om op het 1e stuk tempo te maken zodat ik op de klim met de zware bodem iets rustiger kon doen. Dat lukte prima, ook heb ik overal waar dat mocht de L sprongen gedaan, en hij leek wel vleugels te hebben Lovers Bij de klim wat rustiger gereden, ook goed aan de zijkant van het pad en alleen bij de afdaling werd Pablo een beetje te enthousiast en moest ik even aan de rem hangen. Hij ging dan ook wel erg enthousiast van de afsprong af (een oxer van 1.40 was er niets bij Haha! ) maar de picknicktafel erna (met Kaliefje) was dan ook weer extra simpel. Toen nog twee hindernissen en we kwamen 4 seconden onder de optimale tijd binnen Haha! Super rit dus, het gaat echt iedere keer makkelijker

Ik was dus iig tweede geworden en bij de uitslag bleek dat de nummer twee seconden te langzaam had gereden en dus tweetiende strafpunt meer had dan ik! Ik kon een oranje strik (vloekt bij mijn crosskleuren Haha!) en een standaard in ontvangst en reuzeblij weer huiswaarts rijden!

We staan nu na 6 crossen op +11 en Gorssel wordt ons L debuut, eerst nog Ede en Hooge Mierde.

Oh ja, en morgen weer oefenspringen met Niels Knipoog nu MET bodyprotector.

Foto's komen morgen denk ik.

/add
stijlpunten waren 2 zessen en 4 zevens, dus ook niet verkeerd.
Laatst bijgewerkt door Lielle op 05-06-04 23:04, in het totaal 3 keer bewerkt

Maartje__

Berichten: 7413
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Somewhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 22:46

Wow man super gereden.. Jesuz zeg, 195 punten! Kom je nu in het rabobank dresuur talentenplan? Haha!

Echt heel knap! Gefeliciteerd!
Laatst bijgewerkt door Maartje__ op 05-06-04 22:51, in het totaal 1 keer bewerkt

Margon

Berichten: 19689
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 22:48

Leuk verslag Lielle
Gefeliciteerd met je eerste plek echt associaal hoge punten Wow! en ik zei nog tegen je, als je over die sprongen in Baarle-Nassau gaat dan is dit een eitje *LOL*
Ben benieuwd naar de foto's!

Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 22:51

Super!!! Gefliciteerd!!!!

Ik doe bijna mee met het L-debuut! Ik ga Wieringerwerf 1e keer L starten, Gorssel dus 2e x L!

Maartje__

Berichten: 7413
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Somewhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 22:52

Ik heb *als alles zo door gaat* gorsel z debuut!

Margon

Berichten: 19689
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 22:53

Ik start met Barney dit jaar nog 1 oefencross en 1 officiele cross en dan ga ik volgend jaar verder met mijn nieuwe paardje! *LOL*

moowsy

Berichten: 7476
Geregistreerd: 23-12-03
Woonplaats: Vleuten

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 22:55

Super hoor! Echt hele hoge punten in de dressuur! *LOL* Gefeliciteerd! Haha!

WestBest
Berichten: 2458
Geregistreerd: 19-12-03
Woonplaats: A1-lokatie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 23:01

Hartstikke leuk! Gefeliciteerd!

Tetris
Berichten: 5515
Geregistreerd: 04-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 23:23

Wow! wow! wat goed joh! Haha! Echt super hoge punten zeg! Haha! OK dan!
Heb jij mij nog zien zitten? ik jou wel zien rijden.
We hebben van een aantal bokkers foto's gemaakt, weet niet zeker of je erbij staat, maar zal wel leuk zijn!
Gefeliciteerd!

Lielle

Berichten: 66255
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-04 23:25

Scum zei dat ze een leuke foto van mij had gezien dus ik denk het wel.
Ik heb jou niet gezien, had tijdens de cross wel wat andere dingen aan mijn hoofd Knipoog en tijdens het lopen heb ik je gemist, waarschijnlijk zat je bij 15 van de ponys.

Tetris
Berichten: 5515
Geregistreerd: 04-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 23:32

Ja denk het ook! Morgen ga ik de foto's die ik gemaakt heb uploaden dus moet je maar even kijken! heb ook mensen die niet van bokt zijn op foto haha Tong uitsteken Gewoon leuk om foto's te maken Knipoog

Margon

Berichten: 19689
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-04 10:42

kaliefje schreef:
:wow: wow! wat goed joh! Haha! Echt super hoge punten zeg! Haha! OK dan!
Heb jij mij nog zien zitten? ik jou wel zien rijden.
We hebben van een aantal bokkers foto's gemaakt, weet niet zeker of je erbij staat, maar zal wel leuk zijn!
Gefeliciteerd!


dan moet je ook wel die foto er op zetten die van mij he bij die afsprong!
Ik sta nog steeds verbaasd dat ik die afsprong heb genomen en niet dat "alternatief" ernaast *LOL*

Scum

Berichten: 33099
Geregistreerd: 11-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-04 12:49

Geeft wel een kik he, margon!

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-04 16:44

Super Lielle! Gefeliciteerd Party!!

Ik ben benieuwd hoe Otje aanpakt in Ede Vandaag was hij er weer helemaal Haha!
Ben benieuwd naar de foto's (en naar wat je voor nieuws wilde proberen met Pablo

Noie

Berichten: 2780
Geregistreerd: 13-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-04 17:00

Zo zeg, gefeliciteerd met je 1e plaats! Heel netjes Lachen

Als ik jouw verslag zo lees, begint het bij mij helemaal te kriebelen, jammer dat ik geen crossen meer kan rijden Tong uitsteken

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-04 17:10

Super Lielle!! En dar oranja vloekt idd bij je rode tenue Knipoog

Start je ook in Princenhage in het najaar?

Lielle

Berichten: 66255
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-04 17:17

weet ik nog niet Liberty. Ik heb het najaarsprogramma nog niet ingeschreven. En voortaan toch maar voor de 2e plek rijden Haha!

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-04 17:47

Wow netjes Lielle.
Gefeliciteerd hoor
Jullie gaan echt als een speer!

Tetris
Berichten: 5515
Geregistreerd: 04-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-04 19:36

Margon schreef:
dan moet je ook wel die foto er op zetten die van mij he bij die afsprong!
Ik sta nog steeds verbaasd dat ik die afsprong heb genomen en niet dat "alternatief" ernaast *LOL*

Jaah echt goed joh! OK dan!
Niemand had het eerste alternatief gedaan.. wel een stuk of 3 het 2e alternatief maar ook niet veel eigenlijk Haha!

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-04 19:42

Hartstikke netjes, gefeliciteerd! Party!!

Dat L gaat jullie vast ook goed af met zulke resultaten. In Ede komen we je dus niet tegen en in het najaar crosst Retje dit jaar niet, maar voor mij zijn SGW's als Gorssel en Bathmen nu heel dichtbij, dus grote kans dat ik nog wel een keertje kom kijken! Lachen

Sim
Berichten: 31482
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-04 22:37

Fantastisch Lielle! Fijn gevoel of niet dan??!!
Je bent echt wel klaar voor het L en je paard ook zo te lezen!
Heb ik er weer een concurrent bij in het L! Leuk hoor!

TeamSpirit
Berichten: 5818
Geregistreerd: 05-05-04
Woonplaats: De meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 08:36

Super joh!!!!
Leuk hoor!!

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132002
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 08:43

Gefeliciteerd !
Wow, wat een geweldige prestatie, helemaal super OK dan!
Dat hebben jullie mooi maar weer "even" geflikt Knipoog

Hopelijk heb je niets overgehouden aan je acrobatentoer met Niels ?
Ik ben wel erg benieuwd naar de foto's hoor

Nienkuh

Berichten: 98
Geregistreerd: 26-10-03
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 10:38

Goed zeg! Ik heb ook een paar bokkers gezien, Lielle, Margon, Cookies, Scum, Bitwise

Rosanna

Berichten: 323
Geregistreerd: 22-03-02
Woonplaats: Oegstgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 11:15

Fantastisch zeg! Coole avatar heb je ook, Lielle!